‧͙⁺˚*・༓☾ 𝑤𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 ☽༓・*˚⁺‧͙

38 2 1
                                    

"𝚆-𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚖 𝙸-𝙸" 
𝐼 𝑠𝑎𝑦 𝑎𝑠 𝐼 𝑓𝑎𝑙𝑙 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑎 𝑚𝑎𝑐ℎ𝑖𝑛𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔- 𝑤𝑎𝑖𝑡 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑎 𝑚𝑎𝑐ℎ𝑖𝑛𝑒.....

"A̷͙ͭͫ̕ḣ̖̻͛̓! Ỵ̛̖͋͢o̯̱̊͊͢ư̡͕̭̇r̴̨̦͕̝ f̵͖̜̉ͅỉ͔͖̜͌ṇ̤͛̒̍ā̤̓̍͘l̙͖̑̾ͣl̙͖̑̾ͣy҉̃̀̋̑  ā̤̓̍͘w̦̺̐̐͟ā̤̓̍͘ḳ̯͍̑ͦẹ̿͋̒̕!"

𝐴 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒 ℎ𝑎𝑙𝑓 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘, ℎ𝑎𝑙𝑓 𝑑𝑎𝑟𝑘 𝑏𝑙𝑢𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑟𝑒𝑑 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑠𝑎𝑦𝑠 𝑡𝑜 𝑚𝑒....

𝑇ℎ𝑒 𝑎𝑢𝑟𝑎 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑠.....𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡𝑖𝑛𝑔? 𝑊𝑎𝑖𝑡 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑜𝑒𝑠 𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒𝑎𝑛......

"I̍̅̀̎̊ s̠҉͍͊ͅḣ̖̻͛̓ư̡͕̭̇ā̤̓̍͘l̙͖̑̾ͣ ṇ̤͛̒̍ā̤̓̍͘ḿ̬̏ͤͅẹ̿͋̒̕ y҉̃̀̋̑o̯̱̊͊͢ư̡͕̭̇.... D̶͔̭̪̻ỉ͔͖̜͌ā̤̓̍͘ḿ̬̏ͤͅo̯̱̊͊͢ṇ̤͛̒̍ḑ̴̞͛̒!"

"𝚠-𝚠𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚊 𝚗-𝚗𝚊𝚖𝚎.....?"

𝐼 𝑎𝑠𝑘 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑞𝑢𝑖𝑒𝑡 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒.....

𝑇ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑔𝑒𝑡𝑠 𝑜𝑛 𝑎 𝑘𝑛𝑒𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑚𝑒 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑎𝑝𝑝𝑖𝑛𝑒𝑠𝑠..... 𝑊𝑎𝑖𝑡..... 𝑊ℎ𝑎𝑡'𝑠 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑖𝑛𝑒𝑠𝑠....

"A̷͙ͭͫ̕ ṇ̤͛̒̍ā̤̓̍͘ḿ̬̏ͤͅẹ̿͋̒̕ ỉ͔͖̜͌s̠҉͍͊ͅ w̦̺̐̐͟ḣ̖̻͛̓ā̤̓̍͘t̲̂̓ͩ̑ y҉̃̀̋̑o̯̱̊͊͢ư̡͕̭̇r̴̨̦͕̝ ḳ̯͍̑ͦṇ̤͛̒̍o̯̱̊͊͢w̦̺̐̐͟ṇ̤͛̒̍ ā̤̓̍͘s̠҉͍͊ͅ ā̤̓̍͘ṇ̤͛̒̍ḑ̴̞͛̒ ỉ͔͖̜͌s̠҉͍͊ͅ w̦̺̐̐͟ḣ̖̻͛̓ā̤̓̍͘t̲̂̓ͩ̑ p̞̈͑̚͞ẹ̿͋̒̕o̯̱̊͊͢p̞̈͑̚͞l̙͖̑̾ͣẹ̿͋̒̕ c͕͗ͤ̕̕ā̤̓̍͘l̙͖̑̾ͣl̙͖̑̾ͣ y҉̃̀̋̑o̯̱̊͊͢ư̡͕̭̇"

"𝙾-𝚘𝚔𝚊𝚢.....𝚠-𝚠𝚑𝚘 𝚊𝚛𝚎 𝚢-𝚢𝚘𝚞....."

𝐼 𝑎𝑠𝑘 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒'𝑠 𝑟𝑒𝑑 𝑒𝑦𝑒𝑠....

"I̍̅̀̎̊'ḿ̬̏ͤͅ y҉̃̀̋̑o̯̱̊͊͢ư̡͕̭̇r̴̨̦͕̝ c͕͗ͤ̕̕r̴̨̦͕̝ẹ̿͋̒̕ā̤̓̍͘t̲̂̓ͩ̑o̯̱̊͊͢r̴̨̦͕̝, y҉̃̀̋̑o̯̱̊͊͢ư̡͕̭̇r̴̨̦͕̝ f̵͖̜̉ͅā̤̓̍͘t̲̂̓ͩ̑ḣ̖̻͛̓ẹ̿͋̒̕r̴̨̦͕̝"

𝑇ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒 𝑠𝑎𝑦𝑠 𝑝𝑢𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑒𝑛𝑡𝑒𝑛𝑐𝑒

"A̷͙ͭͫ̕ṇ̤͛̒̍ḑ̴̞͛̒ ḿ̬̏ͤͅy҉̃̀̋̑ ṇ̤͛̒̍ā̤̓̍͘ḿ̬̏ͤͅẹ̿͋̒̕ ỉ͔͖̜͌s̠҉͍͊ͅ..... D̶͔̭̪̻ā̤̓̍͘r̴̨̦͕̝ḳ̯͍̑ͦ D̶͔̭̪̻ỉ͔͖̜͌ā̤̓̍͘ḿ̬̏ͤͅo̯̱̊͊͢ṇ̤͛̒̍ḑ̴̞͛̒"

𝑇ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒 𝑡𝑎𝑘𝑒𝑠 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑓𝑓 𝑜𝑓 𝑚𝑦 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑜𝑙𝑑𝑠 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑦𝑠

"N̺̻̔̆ͅo̯̱̊͊͢w̦̺̐̐͟ c͕͗ͤ̕̕o̯̱̊͊͢ḿ̬̏ͤͅẹ̿͋̒̕ o̯̱̊͊͢ṇ̤͛̒̍, l̙͖̑̾ͣẹ̿͋̒̕t̲̂̓ͩ̑'s̠҉͍͊ͅ ĝ̽̓̀͑o̯̱̊͊͢ ḣ̖̻͛̓o̯̱̊͊͢ḿ̬̏ͤͅẹ̿͋̒̕.... S̵̙͕̀̃o̯̱̊͊͢ṇ̤͛̒̍"

.........

𝕄𝕒𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕙𝕠𝕚𝕔𝕖....

<𝙵𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚑𝚒𝚖

<𝚁𝚞𝚗 𝚊𝚠𝚊𝚢

☆࿐ཽ༵༆༒𝑶𝒑𝒑𝒐𝒔𝒊𝒕𝒆 𝑷𝒓𝒊𝒎𝒆༒༆࿐ཽ༵☆(discontinued) Where stories live. Discover now