Bu bölümün yorumlarına Jungo cevap veriyormuş🤓
İyi okumalar diliyor size, bir de kocaman öpüyormuş!!
-
Basketbol Kaptanı Bay Esmer Dehşet-Bebeğim Tavşan
taehyung
benim güzelim uyuyor mu?
(22:45)çok mu yoruldun bebeğim
iyi uykular, güzelce dinlen:)
(22:46)
çevrimdışı.-
"Jeongguk."
Omzumdan dürtülmemle karanlık odada gözlerimi araladım. Abim yüzüne hafifçe yansıyan ışıkla tepeme dikilmişti.
"Abi ne oldu? Neden uyandırdın?"
"Bu kim?"
Telefonun kilitli ekranını bana çevirip gelen üç mesajı gösterdiğinde alt dudağımı ısırdım. Sıçmıştım.
"Abi şey işte, Lucy. Arada böyle şakasına şey yapıyoruz ya biz biliyorsun."
"Hayır bilmiyordum. Ayrıca Lucy ne zamandır esmer?"
Gözümü ovalama bahanesiyle hızlıca bir şeyler düşündüm.
"Onun da aramızda bir şakası var. Hoşlandığı çocuğa öyle sesleniyor da o, ondan öyle kaydettim. Hem sen neden telefonumu karıştırıyorsun?"
"Öyle olsun. Karıştırmadım, üstünü örtmeye geldiğimde mesaj gelince gözüm kaydı, merak ettim. Hem ben abinim senin-"
"Abim olman bir şeylerimi karıştırabileceğin anlamına gelmiyor!"
Hızlıca telefonumu elinden çekip Taehyung'un attığı mesajlara bakarken gülümsememeye çalıştım.
"Tamam neden kızıyorsun alt tarafı Lucy'nin mesajlarını gördüm."
"Ya onun özeli olsaydı?"
"Jeongguk neyin var senin? Sen bana sıçtığın boku bile anlatırsın ve şu an durduk yere kavga çıkarıyorsun."
Derin bir nefes aldım. Haklıydı, boşuna kavga çıkararak hem onu şüphelendiriyordum hem de üzüyordum.
"Özür dilerim, yeni uyandığım için gerildim biraz."
Hızlıca doğrulup kollarımı ona uzattığımda camdan yansıyan ışıktan gördüğüm kadarıyla gülümseyip eğildi ve bana sıkıca sarıldı.
"Tamam, uyumaya devam et hadi."
Saçlarımı öpüp geri çekildi.
"Gece susarsın diye su koydum buraya."
"Teşekkürler."
Abim sessizce odadan çıktığında biraz vicdan yapmıştım ona kızdığım için. Aslında birbirimizin telefonlarına bakmak ikimizin arasında gayet normal bir şeyken sırf gözü kaydı diye azarlamıştım onu. Mesajları açıp ses kayıtlarını dinlemediği için bile şükretmem gerekirdi. Umarım bir şeylerden şüphelenmezdi...