's-sen benim arkadaş-'

81 8 76
                                    

Selammm,nasılsınızz.Umarım iyisinizdirr.Hikayelerimi bu kadar geç attığım için çok üzgünüm.Derslerim var ve ailemin telefonumu almaması için az bakmaya çalışıyorum..umarım beğenirsiniz.Maalesef ki , ben biraz takıntılı olduğum için aklıma her dakika fic fikri geliyor.Yeni fikrim ::

::Yanlışlıkla malum bölgesine tekme attığın çocuk evine uğrar...
        

Ama şimdiden umut vermeyeyim atmam felan..neyse hadi geçelimm.. 🎧















                        Jisoo'dan. .

Ahh,İrene neredesin acaba!Daha dün bugün buluşacağımızı söylemiştin ama ortalıkta yoksun.Acaba Taehyung'da mı?Oraya gitsem bir sorun olur mu acaba.Yok ya ne sorunu hem o kadar hazırlanmışım ki.Hah evet ben en iyisi Taehyung'a gideyim..


Derken kendimi çoktan nerdivenlerde bulmuştum.Hemen evden çıkmış ve arabaya doğru ilerlemiştim.Gaza basmadan önce son defa çaldırmıştım İrene'ye..ama yok!hanımefendi ortalarda yok.Basmıştım gaza..

Son zamanlarda fazlasıyla kayboluyor,üniversitede de böyleydi.Umarım düşündüğüm şeydir.


Kafamda böyle düşünürken zaman fazlasıyla çabuk geçmişti.Hemen afabadan inip Taehyung'un evine doğru ilerlemeye başlamıştım.Hızla zile basmıştım.Şuan tanrıdan tek dileğim Taehyung'un üzerimdeki kiyafeti yanlış anlamaması..(üzerinde yırtmaclı uzun etek ve crop var)derken açılmıştı bile.



Js:ah,merhaba V-shii

Thv:Merhaba Jisoo.

Js:Ş-şey acaba İrene içeridemi?

Kekelemişmiydim ben az önce..hassiktir.
Jisoo eski sevgilinin karşısında kekelemen doğru değil.

                   Taehyung'dan. .

Ben evde otururken kapa çalmıştı.İrene bu kadar erken gelemezdi değil mi?Hemen kapıya yönelmiştim.Ah,Jisoo'ymuş.Gelmen güzel oldu Jisoo hem İrene'den intikam almam içinde uygun.Üzerindeki yırtmaclı etek bacaklarını açıkta bırakıyordu.Ne yani gerçekten dışarı böyle mi çıkacaktı..ama artık çıkamazsın güzelim.

Thv:Neden kekeledin Jisoo?Ayrıca hayır İrene şuan evde değil.

O şuan birinin altında inliyor güzelim.

Js:Ah,o zaman ben gideyim.İyi geceler.

Hayır lan gitme.Lazımsın bana sevgilim.

Arabasına doğru yönelirken kolundan tutmuş ve bu tarafa dönmesini sağlamıştım.

Thv:gitme.Birlikte film izleyelim mi?Hem anladığım kadarıyla seninde işin yok.

Js:bilmem ki..ya İrene görüp yanlış anlarsa.

Thv:Merak etmee.Hem ayrıca yanlış anlaşılacak bir şey yapmayacağız ki.

Js:pekii

İkimizde içeri girmiştik.Jisoo'ya salonda oturup film seçmesini söylemiştim.Bende mutfakta atıştırmalıkları hazırlıyordum.Arada buradan ona bakıyordum.Benle sevgili olduğunda hiç böyle giyinmezdi.Zaten benden başka sevgilisi olamaz.

Atıştırmalıkları hazırlayıp yanına ilerledim.Popcorn'u eline verip yanına oturmuştum.Macera konulu bir film'di.Jisoo'nun zevki her zaman güzeldir bu yüzden ona güvene bilirsiniz.

Thv:Zevkine hayranım Jisoo

Js:Tesekkurler Tae-shii

Thv:Hadi ama Jisoo şu 'shii' kelimesini kaldıralım artık,hm?

love again Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin