6

171 29 21
                                    

Chiquita's pov:

Üzerimdeki kiyafetleri son kez gözden geçirdim.Üzerimde sade bir kombin vardı.İlk başta daha şık şeyler giyinmek istemiştim ama sonradan bunun aptalca olduğunu fark edip sade bir kombin yapmıştım.Bir kaç defa aynaya baktım güzel göründüğümden emin olduktan sonra kapıya doğru ilerledim.

Spor ayakkabılarımı ayağıma geçirdim ve bağcıklarını bağlamaya çalışdım ama sadece çalıştım.Bu lanet şeyleri bir türlü bağlayamıyordum.Eskidende böyleydi o zamanlarda bağcıklarımı düzgün bir şekilde bağlayamıyordum. Bir kaç denemenin ardından bağcıklarımı bağlamayı başardım.

Hemen ayağa kalktım ve kapının önündeki aynadan kendime baktım.Kiyafetlerim düzgündü ve saçlarım dağılmamıştı.Telefonumundan saate baktım.Eğer şimdi evden çıkmazsamgeç kalacaktım.Hızlıca evin anahtarını kaptım ve kapıyı açıp evden çıktım.Kapıyı iki kere kiltledim ve kiltlendiğinden emin olduktan sonra asansöre doğru ilerledim.

Tuşa basarak asansörün olduğum kata gelmesini bekledim.Asansörü beklerken ellerim heyecandan terlemişti.Ellerimi ne kadar üzerime silsemde bir kaç saniye sonra tekrar terliyordu.Asansör benim olduğum katta durdu ve kapsı açıldı.

Hiç vakit kaybetmeden içeri girdim.Ardından kat düğmesine bastım.Ellerim az öncekinden daha fazla terlemeye başlamıştı.Korku hissi tüm bedenimi esir almıştı.Düşünmeden edemiyordum ya Ahyeon kiyafetimi beğenmezse,ya yanlış bir haret yapıp kendimi rezil edersem.Sonunda asansör durdu ve kapılar açıldı.

Asansörden indim ve evimden 20-25 dakikalık mesafede yerleşen kafeye gitmek için yürümeye başladım.Bu kafeyi Ahyeon bulmuştu.Ben kızlarla daha çok evde takılırdım.Dışarıda pek olmazdık.Dışarıda olduğumuzdada mahallede değil şehirin daha işlek caddelerinde takılırdık.

Sonunda kafenin önüne gelmiştim.Bir kaç kere nefes alıp verdikten sonra içeriye girdim.Etrafta gözlerimi gezdirmeye başladı.Kafede genellikle siyah ve beyaz renkleri kullanılmıştı. Duvarlarda bu kafeye gelmiş ünlülerin fotoğrafları vardı.Kafede bir çok antika eşya vardı ve bu da burayı oldukça güzel gösteriyordu.

Ben etrafı incelerke birisi omzuma dokundu."Bir kaç kere sana seslendim ama duymadın sanırım?"Önüme döndüğümde omzuma dokunan kişinin Ahyeon olduğunu gördüm.Gülümseyerek bana bakıyordu.

"Şey etrafı incelemeye dalmışım o yüzden duymadım.Özür dilerim."Kendimi rezil olmuş gibi hissediyordum.Bu yüzdende yüzüne bakmak yerine kafamı hafifçe aşağı eğmiştim.Umarım bana sinirlenmez.

"Buraya ilk geldiğimde bende etrafı incelemeye dalmışımtım.Hatta aralıksız bir saat felan etrafı incelemiştim."Kafamı kaldırıp ona baktığımda kızgın olmadığını hatta gülümsediğini görmüştüm.Bana kızmamıştı.

"Yani bana kızmadın mı?"Bir az yüksek sesle konuşmuştum bu yüzdende kafede oturan bir kaç kişi dönüp bize bakmıştı."Sana neden kızmalıyım?Sanırım ilk konuşmamda bir az fazla tepki vermişim"Bana kızmadığına emin olduktan sonra rahat bir nefes vermiştim.

"Yok sen fazla tepki vermedin ben bir az çocukca davrandım."O gün ona yazdığım mesajlar aklıma geldiğinde utanmaya başlamıştım.Aptal gibi ona tatlı olmadan yaşayamayacağımı söylemiştim.Bu da yetmezmiş gibi ona hırsız demiştim.

"Böyle ayak üstü konuşmayacağız her halde.Gel ilk önce kahvelerimizi alalım sonrada masya geçer  konuşuruz. "Kafamla onu onayladım ve birlikte çalışanların olduğu kısıma yaklaştık.
"Ben Iced Americano alacağım.Sen hangisinden alacaksın?"

Hiç düsünmeden cevapladım."Ben Cold Brew alacağım.Tabii eğer varsa."Bir az düşündükten sonra konuştu."Merak etme var.Geçen gün bir müşteride istemişdi."

Nasıl yani geçen gün bir müşteride istemişdi?Ahyeon burada mı çalışıyordu?Muhtemelen öyleydi.Anne ve babasıyla birlikte yaşıyorsa neden çalışıyor ki?"Sen burada mı çalışıyorsun?Yanlış anlama sadece merak ettiğim için soruyorum."

"Evet 2 aydır burada çalışıyorum ve merak etme yanlış anlamam.Ben kahveleri almaya gidiyorum .Sende sağ taraftan ikinci masaya otur hemen gelirim."Ahyeon yanımdan ayrıldıktan sonra ben de onun dediği masaya doğru ilerledim.Sandalyelerden birini çekip oturdum ve onun gelmesini bekledim.

Eskiden Ahyeon'un
soğuk,kibirli,kaba,egolu ve sinirli biri olduğunu düşünürdüm ama onunla konuşmaya başladıktan sonra bu düsüncelerimin yalan olduğunu anladım.Ahyeon dışarıdan bakıldığında soğuk,kibirli,kaba,egolu ve sinirli birine benziyordu.Bu yüzden ilk başlarda ona karşı onyargılıydım.

"Kahvenizi getirdim majesteleri."Kahveyi önüme bıraktı ve karşımdaki masaya oturdu.Bana majesteleri diye hitab etmesi beni güldürmüştü."Bu davranışlarından dolayı seni ödüllendireceğime emin ola bilirsin.Ödül olarak seni cehenneme  yolluyorum. "İkimizde aynı anda kahkaha atmaya başlamıştık.

"Teşekkür ederim majesteleri.Bu hayatımda aldığım en iyi ödül."Ahyeon kahkaha atmayı durdurmuştu.Bu sırada ben hâla gülüyordum.Onun gülmediğini gördüğüm için bende gülmemi durdurmuştum.

"Ben ödül olarak bana tatlı ve ya çilekli yoğurt aldırmanı bekliyordum.Ben şaşırtdın çilek kız."Bana ikinci defa çilek kız demişti.Bana böyle hitab etmesini seviyordum."Bu benim aklıma gelmedi bi sonraki sefer aldırtırım artık."

"Tüh!Desene her türlü o tatlı alınacak."Yüzünü düşürmüş bana bakıyordu.Bir kaç saniye yüzüme baktıktan sonra kafasını eğmişti.Acaba almak istemiyormuydu?"Şey ben onu şakasına demiştim.Almana gerek yok yani."

"Hey,hey,hey!Şaka yaptım sen her şeyi ciddiye alırsam işimiz zor olur.Ayrıca bizde laf ağızdan bir kere çıkar.Alacağım dediysem alacağım."Ohh!Bir an gerçekten onu üzdüğümü düşünmüştüm. "Ama benden aslı değil ki.İstemizce bana söylenen her şeyi ciddiye alırım."

"Bunu hemen beynime yazıyorum. Bundan sonra ciddiye alınacak şakalar yapmayacağım."Elini kafasına götürmüş ve haraket ettirmişti. Bu hareketi bana komik geldiği için hafif bir şekilde gülmüştüm.

Neden bilmiyorum ama Ahyeon'la konuşmak, Ahyeon'la vakit geçirmek bana zevk veriyordu.Onunlayken kendimi mutlu hiss ediyordum.Umarım her zaman onunlayken bu kadar mutlu oluruz.

Kafede birlikte kaç saat geçirdik bilmiyorum ama oldukça keyifli zaman geçirmiştik.Kücüklük anılarımızdan bahs etmiş.En yakın arkadaşlarımızla yaşadıgımız komik anıları konuşmuş ve günün sonunda mutlu bir şekilde kafeden ayrılmıştık.









★★★





Sonunda yeni bölüm geldi!

İlk defa düz yazı yazıyorum bu yüzden eğer kötüyse lütfen affedin.

Umarım bölümü sevmişsinizdir.

Bu bölüm şimdiye kadar yazdığım bölümler içerisinde en uzun bölüm oldu.

776 kelimelik bir bölüm yazdım.

Diğer bölümde görüşürüz.











Chiyeon | Yoğurt HırsızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin