Kaiyo:Haa? Sabah Oldumu Bile? Geç kalmadan Hazırlanmalıyım.
Anlatıcı:Kaiyo Evden Çıkar Ve Kendi Kendine Konuşur;
Kaiyo:Bugün Hava Hergünkinden Farklı Gibi... Aaah Gelmişim Bile.
"Kaiyo İçeri Girer"
1.Sınıflar Gürültü Yaparda Bugün Ne Oldu Ki!?
Müdür:Evet Dinleyin Çocuklar, Öncelikle Günaydın.
Herkes:Günaydın!
Müdür:Sınıflarınız Dağıtıldı Ve Hepsi Artık 14 Kişilik Sınıflar Olacak Umarım Alışırsınız.
Arka Plan Sesi:Ha? Ciddenmi? NEDEN? Saçmalamayın be!
Müdür:Neden Diye Soracaksanız Çok Basit Akademik Başarı İçin Hangi Sınıfta Olduğunuzu Listelerden Bulabilirsiniz
Kaiyo:Aahh Ciddenmi? Neyse Ne Sınıfımı Bulmalıyım Aaa Burdaymış Hemen 3-C Demek Bakalım Kimler Var-
Kaiyonun İç Sesi:(Odamı Burda Andalak Çöp Herif!)
kaiyo:Sudō!
Sudō:Kaiyo Senin Burada Ne İşin Var Be!?
Kaiyo:Asıl Senin Burada Ne İşin Var?
Ayawaki:Hey Çocuklar! Tanışıyosunuz Gibi Kavga Etmeyi Bırakıpta Kendinizi Tanıtın.İlk Ben Başlıyorum Madem!
Ben,Ayawaki Takashi Memnun Oldum Umarım İyi Anlaşırız!Sudō:Ben Ken Sudō 1 Sene Sınıfta Kaldım Yani Sizin Senpainizim!
Kaiyo:Merhaba,Ben Hasane Kaiyo Şunun Aksine Hiç Sınıfta Kalmadım.
Shu:Sıra Bende Gibi, Ben Shu İriu , Shu Diyebilirsiniz Ayrıca Sizden 1 Yaş Küçük Olmalıyım Çünkü 1 Yıl Erken Başladım.
Mikey:Ben Manjiro Mikey.
Ayawaki:E-Evet Bu Kadarmıydı Hey! Kızlar Kendinizi Tanıtmak İstermisiniz
Aika:Tabi! Ben Aaname Aika Tanıştığıma Memnun Oldum.
Aiyo:Ben Devam Ediyim Ben Urame Aiyo.
...(4 Kız Daha Var Ama Onları Yazmadım)
Kaiyo:Tanışma Fast'ı Geçildi Her Nerden Bakılırsa Bu Ahmaklarla Arkadaşlık Kuramam Sadece Rei'yi Tanıyorum Ki Oda Arkadaş Edinemez Ama Kızlarla Arası İyi O O*uspu Çocuğu Herkese Yukardan Bakıyo Ki Çokta Umrumda Neyse Oturayım bari.
İzaruma:Merhaba Tatlı Şeyler Ben Yeni Öğretmeniniz İzamura Kısaca İza Senpai Demeniz Yaterli
Jin:Ş-Şey Kaiyo-san Yanına Oturabilirmiyim
Kaiyo:(İfadesiz) Evet.
İzamura:Ders Bitti Gidebilirsiniz!
Kaiyo:Bu Karıyı Sevmedim Cidden Acınası Bi Tip
Derken Sınıftaki Herkesin Kaynaştığını Görür.Hatta Rei Birileriyle Flört Ediyodu Bile Ama Reinin Akıllı Olduğu Belliydi Hepsini Piyon Olarak Kullanıyo.
Derken İçeri Yeni Biri Girer
Kaiyo:Demek Geldin...Natsuki Takira
Natsuki:Hey!
Jin:E-Efendim?
Natsuki:Oradan Kalkarmısın Ben Oturmak İstiyorum.
Jin:A-Ama Kaiyo-san Oturabileceğimi Söyledi.
Natsuki:O Halde Kaiyo'ya Soralım
Kaiyo:Natsuki Oturabilirsin.
Kaiyonun İç Sesi:Aslında Jin Oldukça Tatlıymış Hiç Farketmedim.Ama Şu Anlık Natsuki Gelirse Karlı Çıkarım.
Natsuki:Teşekkür Ederim.
Natsuki:
Natsuki:Bi Öğrenci Daha Gelicek Sanırım Bi Kız.Bilmem Fark Ettinmi Sadece Bizim Sınıfta Eşit Sayıda Kız Ve Erkek Var.
Kaiyo:Doğrusu Kızların Tümü Güzel.Ve Hepsi Okulun Popüler Kızlarından.
Natsuki:Erkeklerde Öyle Doğrusu.Sanırım Sadece Aklı Çalışanların Olduğu Bi Sınıf Toplanmak İstemiş.
Kaiyo:Sanırım Evet.Ne Yapacağız Peki?
Natsuki:Şuradaki Kız Eğer Onunla Çıkabilirsen Bişeyler Başarabilirsin.
Kaiyo:Haklı Olabilirsin...Ama Biliyosun Ki Bişey Hissedemiyorum
Natsuki:Şu Acınası Varlıkları Görmekten Yoruldum Artık Biraz Eğlenebilirim Hem Sudō-Chanda Burda Benimde Elim Kaşınıyodu
Kaiyo:Sana Karışmayacağım.
Natsuki:Hey(Sudōnun Kulağında Yankılı)
Sudō'nun İç Sesi:Bi Dk Bu O'mu!? Arkamı Dönmelimiyim H-ayır Dönebilirim.
Sudō:Ne İstiyosun Be Adi Herif
Natsuki:Hey Hey Hiç Değişmemişsin Ahmak Hep Ahmaktır.
Sudō:Ne Sanıyosun Be Kendini Kodumun?
Natsuki:Senden İyi Olduğum Belli Zavallı Şey Ne O? Kavgamı İstersin?
"Sudō Hızlı Bi Şekilde Yumruk Geçirmeye Çalışır"
Sudō:Aaaaa!"Natsuki Elini Daha Yüzüne Vuramadan Tutup Acınası Şekilde Bakar"
Natsuki:Ne Ciddenmi? BU kadarmı Sudō Yarın Spor Salonunda Bekliyor Olacağ-
Ayawaki:Sınıfta Kavga Etmek Çok Yanlış Hem Kendini Tanıtmadın!
Natsuki:Gerek Varmı!
Ayawaki:Tabi! Sonuçta Hepimiz Yeni Bir Defter Açıyoruz.
Natsuki:Natsuki Takira Adım Bu.
Ayawaki:Bende Ayawaki Takashi Memnun Oldum!
Natsuki:Ne Zavallıca Ben Hiç Memnun Olmadım.
İzamura(Sensei):Hey Çocuklar Daha Çıkmadınız Demek.
Natsuki:... Bu Kim?
İzamura:Merhaba Tatlı Şey Bana İzamura Sensei Diyebilirsin.Hatta İza Diyebilirsin.
Natsuki:Kalsın.
Ayawaki:Hoca Sana Yürüdü Be.
Natsuki: ...
Kaiyo: ...
Ayawaki:Neyse Yarın Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pervert Class
RomanceSınıfların Dağıtılması Yüzünden Bir Araya Gelen 3-C Sınıfındaki Bireylerin Sapık Düşüncelerle Dolu Aşk Hayatı.