🐺

96 13 47
                                    

  

   Bugün 20 Mayıs. B Bana aşkla bakıyor. H, B'yi kolundan çekip bana itti. B bana ıslak ıslak bakıyor. Gözlerinden bu gece benimle sevişmek istediğini görebiliyorum.

   Yanaklarım al al oldu. Çiftleşme dönemim gelmişti. Çilek gibi çıldıran feromonlarımla onun odunsu alfa kokusuna deli gibi azıyordum. Kendimi onun montuna sürterek tatmin etmeye çalıştım. Onun kapıdan girmesiyle şok oldum.

   Gözlerindeki azgın ateşle sırıttı.

   Ve beni sabaha kadar sikti.

   2 ay sonra öğrendim ki Alfa B'nin küçük ve azgın 15 kurduna hamileydim...

                                    
                                         *    *    *

   Doğum sancılarım başlamıştı.
  
   ALFAM AHHHHHH,  diye inliyordum.

   Rahmimde kıpırdayan kurtlarım azdırdıkça azdırıyordu. Çırılçıplak kalmıştım. Onu içimde istiyordum. Kanlar içindeydim. Her bir bebek çıktığında daha çok azıyordum. Alfamın kalın has büyük 50 cm.lik yarrağına ihtiyacım vardı. Çıldırmak üzereydim. Son bir bebeği de doğurduktan sonra Alfa koşarak içeri girdi. Beni çırılçıplak gördüğünde yarrağı kocaman olmuştu ama buna aldırış etmedi çünkü bebeklerimiz zor durumdaydı.

   Alfa, bebeklerin hepsini sığınağına taşıdı ve beni yalayarak temizledi. Dili bedenime her değdiğinde daha da azıyor, ıslanıyordum. Islandığımı görüp sırıttı. Ve beni tekrar sabaha kadar sikti.

   2 ay sonra Alfa'nın 25 bebeğime daha hamile kaldığımı öğrendim. Alfa B'nin dölleri her geçen gün daha da verimlileşiyordu.

2 YIL SONRA

   Doğum sancılarım çok şiddetlenmişti.

   Doktor Omega D.'yi çağırdım. Azdıran feromonlarıyla yaklaştı. Genelde kadınların kullandığı kalın ve sert ilacı doğumu kolaylaştıracağını söyleyerek götüme soktu. İnledim. Azgın gözleriyle bana baktı.

   Ama hayır. Olamazdı. Benim çoktan 92 tane yavrum ve kalın 52,72 cm aletiyle beni her gün çıldırtan Alfa B.'m vardı.

   Alfa B'yi çağırmak için ulumaya başladım.

   O yoktu.

   Gelmemişti.

   Nasıl olabilirdi böyle bir şey?

   3 saat boyunca uludum. Sonunda nefesim tükenmişti. İnlemeye başladım. Gözlerim kapalı, kanlar içindeydim. Bir anda bir gürültü koptu. Gözlerimi açtığımda Alfa, Omega D.'yi ters çevirmiş inleterek 55,72 cm.sini tattırıyordu. Şok içindeydim. Beni kurtarmaya gelmişti! Benim için kendini feda ediyordu.

   Kendime baktım. Bugün 28. yavrumu doğrumuştum.

5 AY SONRA

   Bedenim tekrar yanıyordu. Taşşaklı Alfam tam 5 aydır beni sikmemişti... Deliğim yanıyordu... Sanırım kızgınlığa girmiştim. İnlemeye başladım.

   O-o da ne? D-duvar mı kırıldı? "Ahhhhh Alfaaamm" İşte Alfa B gelmişti. O-o da ne? Onun 55,73 cm.si heykel gibi dikilmişti. Onu göremediğim için bu 5 ayda siki 0,01 cm uzamıştı.

   Ateşler içinde yanan deliğime hışımla girdi. Keskin bir acı hissettim. Köklemişti. Normalde 4'te birini bile sokmazdı. İleri-geri hareket etmeye başladı. Acı içinde bağırıyordum. Daha sonra zevk almaya başlamıştım. O kadar derine girmişti ki bekaretimi söküp almıştı.

   Ahh... Güçlü Alfam... Sonunda beni 55,73 cm ile kutsadın...

   Kalan 108 kurdumuza iyi bak...
  
   Hissettiğim son şey dayanılmaz bir acı eşliğindeki zevkti...

   Alfa bana ateşle bakarken,
                     beyaz bir ışık gördüm...

                 
                     
                                   🐺    SON     🐺
  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KURTLAR VADİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin