Mmm nasıl başlasamki anlatmaya? En iyisi o güne gidelim yani o kitabı bulduğum bulduğumuz güne...
Her zamanki sıkıcı günlerden biriydi moralimi düzelten tek şey ise okulun bugün tatil edilmesiydi
Tüm ödevlerimi boşvermiş kitap okuyordum. Konusu çok hoşuma gitmiş olacak ki okurken uyuya kalmıştım. Beni uyandıran ise tabiki annemdi
"Kalkmayı düşünüyor musun Hyunjin?"
"Ahh anne sadece yarım saat uyumuşum bıraksaydın da uyusaydım biraz daha."
"İyi o zaman sen uyu arkadaşlarınıda göndereyim ben. Hyunjin gelmeyecekmiş uyuyacakmış diye."
Bunu duyar duymaz oturduğum yerden kapıya ışınlanmam saliseler sürmüştü.
"Hiç gelmeseydin Hyunjin" diyen Minhoydu. Gıcık kesin abartıyordur. Ona göz devirdim.
Bizimkilerle her zaman buluştuğumuz yere yani mahallemizin kitapçısına gelmiştik. Bazen okuldan sonra burada toplanır sohpet ederdik. Buranın müdavimi sayılırdık.
"Oooo çocuklar hoşgeldiniz" diyende kitapçının sahibi Heeseung hyungdu. Bize her geldiğimizde nazik davranır hatta bazen kitapçının arka tarafına kurduğu küçük tezgahta bizim için süt ısıtırdı. "Hoş bulduk hyung" diyen Seungmindi.
Heeseung hyungla biraz sohpet ettikten sonra her zamanki yerimize yani kitapçının köşesindeki armut koltuklara yerleştik.
"Ee ne yapıyoruz" diye sordum. "Ne ne yapıyoruz Hyunjin araştırma ödevi vardı ya hani"
"Oww Felix ben onu unutmuşum"
"Aferin Hyunjin sen kesin konuyuda unutmuşsundur"
Projenin konusunu unutmamıştım tabikide,reenkarnasyon. Felixin beni aptal yerine koymasına sinirlenerek konuyla ilgili kitap aramaya başladım.
Felsefe öğretmemi başımıza hep bela açar zaten. Yok reenkarnasyonmuş bilmem neymiş cartmış curtmuş.
Sinirli sinirli aranırken cildi son derece eskimiş, sanki yıllardır buradaymış gibi duran bir kitap buldum. Elimdeki kitapla masaya oturdum.
"Ah işte felsefik duran bir kitap" diyen Seungminle çalışmaya başladık. Daha ilk sayfasından sadece ben ve Jisung kalmıştık. Sağıma baktığımda Seungminin fizik hakkında bir kitap okuduğunu diğer yanıma baktığımdaysa diğerlerinin makara yaptığını gördüm. Jisungda en son sıkıldı ve onların yanına gitti.
Kitabın ilk yirmi sayfasında reenkarnasyonla ilgili bir şey yoktu ancak anlamadığım dilde yazılar ve pekte hoş olmayan çizimler gördüm. Hele bir çizim vardı ki...
Büyük ve görkemli bir kraliyet odasında kalbinden bıçaklanmış bir kraliyet üyesi, kral veya prens olmalıydı. Bu çizimi gördüğüm gibi kitabın kapağını kapattım.
Ben kitapta gördüklerimin şokunu atlatamadan Minhonun avıktığını söylemesiyle dikkatim dağıldı. Jisung bildiği bir pizzacı olduğunu söyleyerek bir teklif sundu herkes onu kabul ederken ben tok olduğumu söyleyerek evime döndüm.
Annem neler yaptığımızı sormuştu ama ben onu cevaplayacak durumda değildim. Hemen odama gidip kapıyıda arkamdan kapattım.
Kitabı masama yerleştirdim ve incelemeye devam ettim. Açtığım rastgele sayfalardaki resimde bir tören var gibi duruyordu büuük bir kalabalığın ortasında alınlarına birbirine yaslamış iki erkek. Birbirlerine o kadar sevgi dolu bakıyorlardıki.... Bu törenin onların evliliği olduğunu anladım.
Kızıl saçlı olanın üzerinde bembeyaz bir takım vardı üzeri altın işlemeler ve taşlarla süslenmişti. Kumral saçlı olan ise siyah giyinmişti. Asil duruyordu, duruyorlardı.
Resmi daha dikkatli incelerken kızıl saçlı olanın kraliyet odasındaki hançerlenen soylu olduğunu farkettim. Oysa şuan ne suratında dehçet ifadesi nede giydiği güzel elbisenin üzerinde kan lekeleri vardı...
Sayfaları çevirmeye devam ettim, karşıma yine kızıl saçlı soylu çıktı-evet saçlarından tanıyordum aynı kişi olduğunu çünkü kitaptaki resimlerde yüzler belirgin değildi-ama bu sefer farklıydı. Sanki bir taç giydirme töreniydi bu. Yine çık şık duran turkuaz renkli, üzerinde altın işlemeler olan olan takıma uyumlu inci takılar ve yine onlarla uyumlu altın, değerli taşlarla süslenmiş bir taç. Dikkatimi oğlanın üzerimdeki takımdan çektikten sonra resmi ayrıntılı incelemeye başladım.
Kızıl saçlı oğlanın arkasında duran yine oldukça şık giyinişli ve yine soylu olduğunu düşümdüğüm kumral saçlı bir oğlan vardı. Dimdik taca baktığını görmek için resmin çokta net olmasına gerek yoktu.
Kitabın başında kendi kendime senaryolar kurarken telefonuma gelen bildirim sesiyle kendime geldim.
HYUNSUNGİN İN THE BUİLDİNG
Jeong
Hyunjin lütfen bana şu bulduğun kitapta
reenkarnasyonla alakalı bişi bulduğunu söyle 🤗Şey reenkarnasyonla ilgili hiçbir şey yok kitapta
daha güzeli varrr🤗Jeong
Ne var🤗Sungie
Şu emojiyi atmayı kesin çok ürkütücü
ve Hyuncum ne varEee gelip kendiniz görmeniz gerek
gelsenize bize🤗Sungie
Şu emojiyi attın diye gelmezdim ama çok
merak ettim gelcemJeong
Bensiz olmaz zaten:-D