Noluyo Lan

55 3 10
                                    

Oleeyy bende yazmaya basladıımm🥳🥳 İlk defa fic yazışım bu arada yanlışlıklar olursa özür dilerim 😭😭😔😔

Yüzüme vuran ışık ile uyandım. Elimle gözümü ovuşturup saate baktım 08:30 du. Daha erken diyerek geri uyumaya çalıştım ama uyuyamayınca mutfağa gittim. Bir bardak su içip kendime gelmeyi bekledim. Sonra elimi yüzümü yıkamaya gittim. İşimi bitirip kahvaltı hazırlamaya başladım. Bugün benim için çok önemli bir gündü ve ben çok heyecanlıydım çünkü bugün ilk iş günümdü. Kahvaltımı bitirip mutfağı topladım ve odama gittim. Giyeceğim kıyafetleri yatağın üstüne koydum ve duşa girdim. Duştan çıkıp hazırladığım kıyafetleri giydim ve biraz telefonda takıldım. Çıkma saatim gelince de evden çıktım.

☆★☆

Sonunda iş yerine varmıştım. İçeri girdiğimde büyük,uzun bir masa ve  sandalyeler vardı. İçeride daha kimse yoktu sadece bi kaç sandalye de çantalar vardı sanırım hazırlanıyorlardı. Oturup telefonla biraz vakit geçirdim ve telefonu kapattım. Tam o sıra da içeri bir kız girdi

"Aaa merhaba" dedi güler yüzle

"Merhaba" dedim bende aynı şekilde

"Sen yeni gelecek olandın dimi" dedi

"Evet ben Arif diyip" elimi uzattım

"Ben de Tuğba" diyip elimi sıktı

Tuğba ile biraz iş hakkında konuştuk. İçerisi yavaş yavaş doluyordu. Son gelenlerin arasında biri takıldı gözüme. O da bana bakıyordu.

☆★☆

herkes provaya hazırlanıyordu. Hazırlıkları bitenler de tanışmak için yanıma gelip kısa bir sohbet edip geri gidiyorlardı. Neredeyse herkesle tanışmıştım biri hariç. Bana bakan kişi ile konuşmamıştık sadece uzaktan göz göze geliyorduk. Tanışırız sonra diyerek geçiştirdim.

☆★☆

Provalar bittikten sonra herkes yorgun bir şekilde oturup dinleniyordu. Yarım saat kadar bi süre sonra çıkıcaktık. Bi süre telefonla ilgilendim ve çıkış saatinin yaklaştığını fark edince eşyalarımı toparlayıp çıkışa doğru ilerledim ve çıktım. Eve doğru giderken bir markete girdim. Orada hiç konuşmadığımız çocuğu gördüm ama beni görmedi rafların arasındaydı birşey demeden kasaya gittim ve marketten çıktım. Bir türlü tanışamamıştık o çocukla diye düşünürken eve vardım ve "yarın tanışırız"diyip eve girdim. Üstümü değiştirip rahat bir şeyler giydim ve marketten aldıklarımı da alıp koltuğa oturdum ve bir film açıp izleme başladım. Uykum gelince yatağıma geçip uyudum.

YEEYYY İLK BÖLÜM BÖYLEYDİİ 0 TÜRKÇEYLE BİŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞTIM 😔😘

BAİİİ

Yazıları düzeltmedim böyle kaldı amk özüürr😭😭😭👺👺👺👺👺👿👿

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ROL MÜ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin