Jisoo yeni çıkan şarkısının dansının çalışmalarını yapıyordu. Güzelce kareografiyi öğreniyordu. Hayranlarını hayal kırıklığına uğratmak istemezdi -ki asla bunu yapmadı benim kızım- Dansçı arkadaşlarıyla gülerek, ama aynı zamanda ciddiyetle dansını yapıyordu. Daha sonra dansçı arkadaşları ve hocası çıkmıştı. Jisoo tek başına dans etmeye devam etti. Üzerine giydiği mor crop ve kalçalarını müthiş saran eşofmanı basit gözükse bile Jisoo'nun üzerinde mükemmeldi..Bir kaç dakika sonra kapı çalınmış ve içeriye şirket çalışanlarından biri girmişti. Jisoo şarkıyı durdurmuş ve gülümseyerek içeri giren çalışanına dönmüştü.
"Bayan Kim bu çiçekler size geldi"
Ona "Bayan Kim" diye seslenirlerdi genelde, çünkü şirketin sahibi zaten Jisoo'ydu. Blissoo Entertainment'in sahibiydi Jisoo ve kendiside ünlü bir idoldü.
Jisoo gülümseyerek çiçekleri aldı.
"Kimden geldi Mina?"
"Şirkete gönderilmiş Bayan Kim, sanarım hayranlarınızdan biri"
"İlettiğin için teşekkürler, çıkabilirsin Mina"
Mina kafasını sallayarak Jisoo'nun önünde saygıyla eğildi ve pratik odasından çıktı.
Jisoo çiçeği biraz inceledi, ama üzerinde her hangi bir not bulamamıştı. Büyük ihtimal hayranlarından gelmişti.
Gülümseyerek telefonunu eline aldı ve çiçekle birlikte poz vererek, fotoğraf çekti. Çok güzel bir çiçekti, kesinlikle çektiği fotoğrafı instagrama yükleyecekti...
@ Sooyaaa__
12.000.000 beğenme
20.000 yorum
Sooyaaa__ : Thank youu #sooyas
-Comment-
@ Y: wow çok güzell
@ F: Her fotoğrafta bu kadar güzel olamazsın Sooya! Bu bize haksızlık!
@ K: Bu niye bu kadar abartılıyor?
↪ @ H: Çünkü mükemmel ve güzel
N: Jisoo'ya iltifat etmek isterim, ama mafya sevgilisi olması beni korkutuyor
@ R: Adres atın bende göndereyim;)
↪ Thv: Atıyorum lan gönder!
@ Thv: Bu çiçekleri kim gönderdi?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Vsoo oneshot/smutshot"
FanfictionTek Bölümlük Vsoo Oneshot ve Smutshot'ları.. Kth&Kjs