"Sertlik.."

335 17 102
                                    

Fice girmeden önce söyleyeyim, bu bir smutshot'dırr, haberiniz olsunn. Neyse iyi okumalarr🎀

~~~~

Kim Jisoo

Hızlı adımlarla çalıştığım kafeden çıktım, önümde duran araca ilerledim. Koruma beni gördüğünde aracın kapısını açmış ve binmem için geri çekilmişti. Araca binip, yerleştiğimde kapıyı kapatıp, şoför koltuğunda yerini almıştı.

"Nereye gidiyoruz Bayan Kim?"

"Eve gidelim." Diye cevap verdiğimde kafasıyla onaylamıştı.

Eve gitmek istiyordum. Sevgilimin sıcak kucağını özlemiştim. Sevgilim... Kim Taehyung...

Onu çok seviyordum. Şimdiye kadar bana değer verip, fikirlerimi, isteklerimi önemseyen tek kişiydi. Hatta bu kafeyi bile isteğim üzerine o açmıştı. Paraya ihtiyacım yoktu, o da zaten çalışıp, yorulmamı istemiyordu, ama ben kendi ayaklarımın üzerinde durmak istiyordum.

Herkese acımasız olan Sevgilimin tek bana karşı yumuşak olması çok güzel ve özel hissettiriyordu.

Kendisi şirket sahibiydi ve bir kaç kez çalışanlarından sinirli ve disiplinli olduğunu duymuştum. Asla bana karşı olmamıştı. Bebek gibi davranıp, bebeğiymişim gibi seviyordu. İlgisi her saniye üzerimdeydi ve muhteşem bir histi.

Korumanın gelip, kapıyı açmasıyla bütün düşüncelerimden kurtulmuş ve arabadan inmiştim.

Taehyung büyük ihtimalle daha gelmemişti. Bu aralar işleri yoğundu. Her zaman ben geldiğimden en az 1 saat sonra geliyordu.

Kapıya ulaşmış ve çalmıştım. Çalışanlardan biri kapıyı açtığında yine sıcak gülümsemeleri yüzlerindeydi. Bu cidden güzel hissettiriyordu.

"Hoşgeldiniz Bayan Kim."

"Hoşbuldum Unnie." Tebessüm edip, içeri geçmiştim. Benden büyük olduğu için 'Unnie' demeyi tercih ediyordum.

Hızlı adımlarla üst kata koşmuştum. Kıyafetlerimden kurtulup, duşa girmek istiyordum.

Koşarak odamıza girmiştim. Elimdeki çantamı hızlıca koltuğa bırakmıştım. Giysi odasına doğru ilerlemiş, üzerime bir crop ve altıma kısa bir şort almıştım.

Yatağıma bırakmış ve hızlı adımlarla duşa koşarak girmiştim...

~~~

Üzerimdeki, bornozu düzeltip, odaya girmiştim. Yaklaşık yarım saat geçmişti. Taehyung daha gelmemişti sanarım.

Bornozumun kuşaklarını çözüp, vücudumdan yere düşmesini sağlamıştım. Hızlıca iç çamaşırımı giymiş ve üzerinden çıkardığım, şort takımını giymiştim.

Saçlarım ıslaktı ve kurutmam gerekiyordu. Banyodan kurutma makinesini almış, odaya geri dönmüştüm. Makyaj masamın önünde ki, küçük pufa oturmuş ve saçlarımı kurutmaya başlamıştım.

-

Saçlarımı kurutmuştum, makineyi kapattığım da boynumda hissettiğim sıcaklıkla gözlerim önümde olan aynaya kaymıştı.

Taehyung'u gördüğümde dudaklarım keyifle kıvrılmıştı.

"Sevgilim..?" Diyerek mırıldanmış ve oturduğum puftan kalkmıştım. Ellerimi boynuna dolamıştım.

"Bebeğim.." sarılmama karşılık kalçalarımdan tutarak beni kucağına almıştı.

"Seni çok özledim Sevgilim.." demiş ve dudaklarımı dudaklarına bastırmıştım. O da karşılık vererek, ellerini kalçama koymuş, yavaş hareketlerle okşuyordu. Boynuna dolanan ellerimi saçlarına daldırmış, bende onun yaptığı gibi okşuyordum. Dudaklarımı yiyormuşçasına öpüp,emiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"Vsoo oneshot/smutshot" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin