ALGIN'DAN
''tatlım hadi kalk kahvaltı hazır'' annemin sesi ile kafamı telefonumdan kaldırdım. Telefonu kapatıp komidinin üzerine koydum yataktan kalkıp banyoya gittim. Musluğu açıp elimi suya götürdüm elimi yüzümü yıkadım banyodan çıkıp dolabıma doğru ilerledim dolabımı açıp giyeceğim şeylere baktım gözüme siyah bir crop ve gri bir eşofman takıldı. Giyeceklerimi yatağın üzerine attım üstümdekilerden kurtulup yatağın üzerine attığım kıyafetleri giydim. Odamdan çıkıp mutfağa doğru ilerledim.
Annemi kahvaltı masasını kurarken gördüm ona yardım ettim. İşimiz bittikten sonra beraber yemek masasına oturduk kahvaltımızı ettik. Annemle birlikte kahvaltı masasını kaldırdıktan sonra annem işe gideceği için odasına hazırlanmaya gitti.
Evde tek başıma televizyon izliyordum canım da bi hayli sıkılmıştı içimden 'uyusam zaman geçer' diye geçirdim televizyonu kapatıp koltukta cenin pozisyonuna geçtim uykuya daldım.
''KIZIM KALK!!''duyduğum ses ile yattığım yerden fırladım gözlerimi ovuşturdum ellerimi gözlerimden çektim karşımda annem vardı panik halindeydi ne oluyordu?. Anneme tekrar baktım annem kolumu tutup beni çekiştirdi ''anne ne oluyor?!'' dedim anneme. Annem beni tutmayı bırakıp karşımda dikildi ''geliyorlar kızım gitmemiz gerek'' dedi anlamamıştım kimler geliyordu annem neden bu kadar panik halindeydi?? Kafamı sağa sola salladım ''kimler anne?'' dedim annem bir şey demeden kolumdan tutup beni evden çıkardı.
Üstümüze bir şey almamıştık hava da bi hayli soğuktu donuyordum annem beni koşturmaya devam ediyordu arkamızdan ayak sesleri geliyordu anneme tekrar tekrar kim onlar diye sordum annem beni takmadan koşmayan devam etti tam bir şey söyleyecektim ayağımın takılması ile yere düştüm. annem koşmaya devam ederken ben arkasından baktım ona '' anne kalkmama yardım et!!''annem beni duymamazlıktan gelerek koşmaya devam etti gözümden bir damla yaş düştü canım da bi hayli yanıyordu.
Gücümü toplayıp ayağa kalktım tam koşacaktım birisi bileğimden tutup beni kendisine çekti sert bir şeye çarptım tam kafamı çevirip arkama bakacaktım ki kafama sert bir darbe aldım gözlerim kararırken yüzümden aşşağı bir sıvının indiğini hissettim.
Uyandığımda karanlık bir odadaydım etrafıma bakındım yataktan başka bir şey yoktu resmen bu oda yokluktan ibaretti ayağa kalktım etrafıma bakındım kapıya doğru gittim kapının kulpunu indirdim ama nafile kapı kilitliydi zorlamaya çalıştım açılmadı. Sessizce odanın bir köşesine oturup dizlerimi kendime çekip kafamı dizime gömdüm ne yapacağımı bilmiyordum burası neresiydi? beni kim kaçırdı? peşimizde olanlar kimdi?.
Duyduğum kilit açılma sesiyle uyandım kafamı dizimden kaldırmaya korktum belki de annem beni almaya gelmişti ama nafile annem beni bırakıp gitmişti tüm gücümü toplayıp gelen kişiye baktım uzun boylu sakalı bir adamdı bu adamda kimdi böyle??. bana yavaşça yaklaştı önümde durdu yere çömelip bana baktı ''nasılsın algın'' dedi. Adımı nerden biliyordu ve bu adam beni nerden tanıyordu kafamda çok soru vardı ona baktım ''adımı nerden biliyorsun ve annem nerde '' diye sordum sorduğum soru ile gülümsedi elini saçıma götürüp okşadı kendimi geri çektim ''zamanla her şeyi öğreneceksin algın daviç......''.....
KİTABI BEĞENDİNİZ Mİ
EKİP ARKADAŞIM tubiswwlkm İLE YAZDIK
OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUZ BİR DAHA Kİ BÖLÜMDE
GÖRÜŞMEK ÜZERE BAYYYYY