-Kako mislite ne mogu?- snažno sam viknula na gomilu ljudi koji su sjedili za velikim poslovnim stolom u mojoj zgradi. Svi su bili ušminkani i u smokingima. Neki su se zabavljali na poslovnom sastanku, a nekima je bilo dosadno. Izvukla sam kožnu stolicu koja je bila na čelu stola i sjela na nju. -Moj brend je poznat po cijeloj Americi i svi se šminkaju mojom šminkom, kako mislite da se ne mogu proširiti i u Europu?- objasnila sam dok su sve muške oči bile uprte u ženu koja se bavila poslom. -Naime, suparnička tvrtka vas je tužila da za šminku koristite plagijate- oglasio se jedan od uštogljenih muškaraca. -I dok ne riješite to ne smijete ništa poduzimati- nadodao je.
Živčano sam uletila u svoj ured. Snažno sam puhnula te sjela za svoju stolicu. Okretala sam se u krug dok sam čekala svog odvjetnika. S njim jako dugo surađujem, i moja majka je sa njime surađivala. Naime, 'Roso & Co' je brend tradicije, čak se i moja baka bavila ovim poslom. Dok sam razmišljala u ured mi je uletio užurbani niski četrdesetogodišnjak, nervozan i znojan po ćelavoj glavi. -Jesi dobro?- upitala sam ga. Toliko dugo je u obiteljskom poslu da smo prošli na 'ti'. -Miss Smith moram vam nešto reći- guknuo je nazor, a zatim olabavio svoju kravatu. -Kako ćemo riješit ovaj problem sa tužbom na Roso & Co?- prošla sam na stvar. -Ne mogu više biti tvoj odvjetnik- rekao je. Ostala sam bez riječi i otvorila usta da ga upitam zašto, ali me preduhitrio. -Nemoj me pitati zašto, nije moja volja. Ostavit ću ti na stolu vizitku odličnog odvjetnika.- rekao je te užurbano nešto spustio na stol, a zatim brzo kao da ga nešto tjera izašao iz mog ureda. Ustala sam i gledala za njim. Što je ovo bilo? Upitala sam se. Pružila sam ruku te uzela vizitku i gledala u nju -Boris- izustila sam ime odvjetnika.
-Laura, nazovite taj broj i ugovorite sastanak za sutra- naredila sam svojoj tajnici te je uzela vizitku u svoje ruke. -Da, Miss Smith- rekla je, a ja sam se sa svojim vrlo visokim crvenim štiklama uputila u lift. Za danas mi je dosta potrošenog vremena na poslu. Provukla sam ruke kroz svoj bijeli kaput te stisnula gumb za lift. Dok sam stajala i čekala lift nervozno sam tapkala nogom i to me je živciralo. Ubrzo mi se u čekanju pridružio zgodni plavi muškarac, nisam ga poznavala. Vrata lifta su se otvorila i zajedno smo ušli unutra. Stisnula sam gumb za podzemlje. Nije bio u smokingu, što me je iznenadilo. -Vi ne radite tu?- upitala sam ga te pogledala, preznojavao se. -Miss Smith..- zamuckivao je moje ime. Dok sam čekala njegovo objašnjenje gledala sam se u zrcalo koje je bilo nasuprot mene. Visoka punđa, savršeno našminkano lice... -Ja sam dečko Lauri, donio sam joj neke stvari- rekao je. -Vidi ti Lauru izgleda da ima previše slobodnog vremena na poslu- rekla sam vrlo oštro na što je on požalio što mi je to rekao. Preokrenula sam očima te izašla u prizemlje. -Ne želim da sad ima probleme zbog mene- rekao je dok ja nisam obraćala pozornost na njega. Navukla sam svoje kožne rukavice te produžila korak do izlaza.