Evet sayın faniler KRHOFHFODHIDUF. CünNa fanficine hoşgeldiniz ilk öncelikle ilk başta CünZey yazayım dedim ama bu daha uygun olur diye düşündüm o yüzden bunu yazıyorum iyi okumalar şimdiden!
(Dizinin ilk bölümündena başlayacağını söyleyip hemencecik geçelim!)
18 Aralık 2023
Naim Tezel
Meryemle ve nur topu kızımla İstanbula gidiyorduk. Orda ise kızımı şeyhin torunu Cüneyd Güneşle evlendirecektik. Tabii ki ikisinin de bu evlendirme haberinden haberleri yoktu. Nokia markalı telefonumdan Sadi efendiye mesaj attım.Naim
Ne zaman nişanlandıracağız efendi hazretleri?
(20.35)Sadi Efendi
Bir haftaya nişanlandıracağız Allah'ın celle celahü izniyle.
(20.50)He Naim efendi,siz ne zaman gelirsiniz buraya?
(20.50)Naim
Valla ne diyeyim efendi,9 veya 10'da varırız. Haydi Allah'a emanet ol ben wetsep mıdır nedir çıkıyorum.
(20.52)Sadi Efendi
Allah'a emanet ol efendi!
(20.52)Sadi efendiyle mesajlaştıktan 1 saat sonra tekkeye geldik. (Burda normalde sabah geliyorlardı ama ben gece yaptım) Sadi efendiyi gördüm ve hemen koşup elini öptüm.
Sadi : Haydi efendi,bizim Aeğrif size göstersin sizin evinizi.
10 dakika sonra Arif efendiyle üçümüzün geçici süreliğine kalacağı eve geldik şükürle bir zahmet. Anahtarı Ariften alacaktım lakin Arif bana "Şey...Bu evde kalmak için kira ödemek zorundasınız." Ben de itiraz edecektim ki yapmadım. Yahu,diğer evdeki kullar da neden kira ödemiyor ulan! Neden ödemek zorundayız Sadi efendi! İç sesim böyle diyordu ama ben Rahman ve Rahim olan Allahımın tarafındaydım. Küfüre elim bulaşmaz bir insandım oysaki.
Cüneyd Güneş
20 Aralık 2023
Ben ki,15 yaşındaki bir kızla evlenecektim. Buna tereddüt etmek isterdim lakin tereddüt edilmezdi. Şeyhin torunu olarak,bir kadınla evlenmek bu yaşta zorunluydu ve eğer evlenme kararı olmasa bana garip gözle bakardı faniler.
Dışarı çıkıp beyaz takkemi giydim ve Meryem hanımı gördüm. Validem olacağını bilmiyordu lakin bu 3 gün sonra sona erecekti. Ona selam vererek beni evlerine davet etti ancak meşgul olduğumu belirttim ve yoluma devam ettim. Börekçi için malzemeler almak zorundaydım ve bana liste vermek istemişlerdi ancak ben aklımda tutacağımı söyledim ve A-101'e gittim.
Tereyağı,yumurta,ekmek gibi malzemeler aldım ve toplam 150 lira tuttu. Biraz fazlaydı ancak ben de 200 lira vardı. 50 lira para üstü aldım ve tekkeye doğru gittim.
Sadi : Oy benim yeğenim gelmiş de hoşgelmiş. Hoşgeldin sefalar getirdin Cüneydim!
Amcam bana sarılmak istedi ancak onu reddettim. Kimsenin bana dokunmasını istemezdim çünkü bundan hem rahatsız oluyordum hem de eskiden yaşanan bir olaydan dolayı.
Sadi : Cüneydim,canım yeğenim. Fanilerimize vaaz vermen icap eder. Bugün akşam faniler vaaz vermeni bekliyor. Haydi aslanım,başarırsın sen!
Şu hayatta bana en nazik davranan annemden sonra amcamdı. Bana 5 yaşımdan beri sürekli cüneydim diye seslenirdi. Ve hala da bu şekilde sesleniyor.
Akşam çökünce...
" Ey faniler! İlk vazifeniz,Allah'ın kullarına dinimizi anlatmaktır! İlim öğrenmek sevaptır. İlim öğrendiniz zaman,değersiz bir puldan,değerli bir para kağıdına dönüşürsünüz! Sayın peygamber efendimiz sallallahü aleyhi ve sellem,çevresindeki insanlara ve müminlere,İslamı anlatmasını isterdi! Peki biz napacağız? Tabii ki de peygamberimizin yolundan devam edeceğiz! Çünkü artık biz de onun soyundanız! Bu da sizin ilk vazifenizdir! Allahü Ekber!"
Bu sözlerimi bitirdikten sonra ise kapıdan çıktım. Daha sonra kadınlarımız da dahil,herkes zikir çekmeye başladı. Allahın ve peygamberinin yolundan devam etmek,sevaptır! Ne güzel de söylenir bu söz.
Tekkeden sonra annemin mezarına gittim. Bir fatiha okudum ve mezarın başında çiçekleri sulamaya başladım.
Ancak dergahın kapısından çıkan bir adam,gözüme kesindi. Kırmızı takkeli,siyah sakallı bir adam. Amcam bana bu adamın aslında Zeynep'in babası olduğunu söylemişti. Gerçekten de o muydu?
(575 Kelime)
Faniler! Birinci bölümümüzü bitirmiş bulunmaktayız. Pek uzun bir bölüm olmadı ama söz veriyorum ki ileri de daha da uzun bölümler yazacağım.
Fikir kısmı :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CünNa Fic (İroni)
HumorFaniler adlı tarikatta tesadüfen karşı karşıya gelen Cüneyd Güneş ile Naim Tezel'in Kızıl Goncalar fanficidir. Bu fic'in hikayeyle herhangi bir alakası bulunmamaktadır ve ironi amacıyla yazılmıştır.