II

0 0 0
                                    

Tekrardan selaam🩷 Bir ise basladiysam elimden geldigince devam ettirmek isterim umarim bu cumlelerimi okuyan birileri olur.
———————————— 🎀 ——————————————
Liva: anlamadim? (19:20)

0533*******: okula gecen sene ilk geldigin gun mudurun odasina gelip sinifini sormustun ve sansa o esnada basket macinda olanlar yuzunden azar isitiyorduk

Liva: demek basket takimindansin!

0533*******: ya bi dur kizim bolme

Liva: ay tamam be

0533*******: o gun ilk goruste asik olmustum ben sana. O kadar narindin ki herkesden korumak istemistim seni ve bu dusuncemden hemen sonra mudur sana bagirip korkutunca bizi fark etmedin bile

Liva: mudurden ilk nefret ettigim an iyy

Liva: kisisel numarandan neden yazmadin?

0533*******: bulman cok kolay olurdu da ondan :)

Liva: kacinci sinifsin ???

0533*******: 12 sayisal

Liva: dilcilerin kati mi ?

0533*******: evet ayni kattayiz

Liva: yarin butun siniflari dolasicam nobetciyim

0533*******: biliyorum ama beni bulamazsin

Liva: sen oyle san okula geldigin muddetce bulucam seni

Liva: kesin yarin okula gelmiceksin ve beni bos bos ugrastiricaksin dimi

0533*******: gelicem merak etme ama bulamazsin kim oldugumu

Liva: gorucez!! yarin seni bulucam ve bu is burda biticek!!!

0533*******: gorucez guzelim :) -goruldu (19:45)

*0533******* numara sapik olarak kaydedildi*

🎀

Hayatim boyunca ekstra dakik bir kiz oldum mesela dokuzda baslayan derse en fazla sekiz bucukta okulda olurum. Dun gece bilinmeyen sapik yuzunden adam akilli uyuyamadim. Ister istemez icimde merak duygusu uyandirdi pislik! Eger biri saka yapiyorsa uykusuzlugumun ve goz altlarimin sinirini ondan cikartirim. Ama icimden bir ses bunun bir saka olmadigini soyluyor ve bu da beni daha cok heyecanlandiriyor!!

"Gunaydinlar efendim gunaydinlarr. Sabahin korunde gelmesen olmaz miydi Liva'cigim" geldi enerjik evladim. "Poyraz biliyorsun nobetciyim erken gitmem gerekiyor ayrica bu gec kalmis halim!" "kizim erken git tamam da safak operasyonuna git demedik" poyraz asla ama asla erken kalkamaz biraksaniz aksama kadar uyur. "kendi arabani kullanilmaz hale getirmeseydin o zaman canim" salak bir kac hafta once yeni aldigi arabasiyla kaza yapmisti bu yuzden okula benimle gidip geliyordu ama asla erken saatte kalkmaya alisamadi. Neyse ki kazadan sapa saglam kurtulmustu. "sanki bilerek oldu aa benim bir ducum yok bi kere bi anda onume cikan motorcunun sucu heps..." uzgunum poyraz telefonuma gelen bildirim tum dikkatimi dagitti ama bu hikayeyi bininci kez anlatiyorsun zaten.

Sapik: Gunaydin guzelim (08:27)

Liva: bana guzelim deme.

"kimle konusuyosun sen bakim???" nerde kali diyordum "yemin ederim mahalledeki merakli teyzeler gibisin poyraz" "soruma cevap alamadim ???" "hic ya onemli biri degil goruldu attim zaten bosver kuzum" bebekligimizden beri birlikte buyudugumuz icin her zaman abim gibi olmustur ve hep fazla kiskanc ve korumacidir o yuzden kesinlikle sapiktan haberi olmamali. "iyi sen bilirsin" trip zamani.

"HAAGGG KANKAA BEN SANA NE DEMEYI UNUTTUMMM!!!" "ne bagiriyon be kulagimin dibindesin zaten odum koptu salak neyse ne demeyi unuttun yine soyle ama lutfen alya deme" poyraz gecen seneden beri alyaya deli gibi asik. "Yok yok farkli bu kez. Gecen gun bana Yigit yazdiii" of yine basliyoruz. "Ee ne diyo yine" "of kanka ayni seyleri bozuk plak gibi tekrarliyo ya neymis seni ozlemis sensiz yapamiyormus seni aldatmamis falan filan takinti yapti seni iyice" Yigit eski sevgilim olur. Uzun bi muddet ciktik fakat daha sonra yakin arkadasimla aldatildigimi orenip ikisini de hayatimdan cikartmistim ama Yigit Poyraz'a benim hakkimda yazmayi birakmiyor. "Sictim agzina prensesim merak etme" "iyi yapmissin canim beter olsun. in hadi gec kaldik zaten" "ne gec kalmasi Liva ya 25 dakika var daha" "benimde bir suru isim var Poyraz!"

Tam arabadan indigimiz sirada Alya kosa kosa yanimiza gelip sikica sarildi. Arkada onu motoruyla birakan okulun populer cocugu olan Ares (Alya'nin abisi) oldugu icin Alya sadece bana sarilabildi ve Poyraz da asik asik Alya'yi izledi. Aslinda Alya da deli gibi asik ama ikisi de o kadar utaniyor ki ikisi de adim atamiyor ve oyle bos bos bakisiyorlar.

                                             🎀

Butun islerim bitmisti hemde olmasi gerekenden daha erkenden! Iste buna zafer denir. Simdi gidip kahvemle birlikte tabletimden Taylor Swift dinleyerek kitap okuyabilirim. Boyle soyleyince cok caliskan ya da asosyal ve zeki kiz gibi oluyorum ama ben bir Rory Gilmore degilim sadece kitap okumaya bayilirim, fizik netlerim eksileri gorur genelde.

Liva: butun gun seni aradim bir suru supheli var ama asla kesin bir sonuc yok. (13:08)

Sapik: bulamazsin demistim :))

Liva: hayir ya bulucam.

Liva: hangi renk giyindin bari ip ucu ver!

Sapik: peki, en sevdigin rengi giydim bugun; mor.

Liva: oha en sevdigim rengi nerden biliyorsun en yakin arkadasima sorsam cevap veremez. Kesinlikle sapiksin sen.

Sapik: YWUVKIDMQGWYDBWHEI (13:26)

Liva: iyi de bugun basket macindan oturu takimdaki herkes okulun formasini giydi (13:30)

Sapik: :))))

Liva: okulun formasi mor zaten off

Liva: bi kerecik duzgun bi ip ucu versen olurmusun zalimin oglu

Sapik: kizi olmasin o UQWDIQQIDBUEGFBCG

Liva: bekle biraz bi adam geldi

"Merhaba hosgeldiniz" insan geri gulumser en azindan. "kime bakmistiniz yardimci olayim" yok adamda mimik oynamiyor "mudure" dedi iri yasli suratsiz adam. "cok uzgunum mudurumuz suan burda degil fakat dilerseniz..." tum nesemle konusmaya calismami yasli adamin arkasindan gelen ses boldu. "ne isin var senin burda" dedi Ares. Babasi miydi acaba? "Kardesinin kaydini almaya geldim" bekle, NE? "ne?!" evet Arescigim ayni tepkiyi bende verdim. Bu adam Alya'nin babasiydi ve onu okuldan almaya mi gelmisti! "Duydun iste Ares. Annenle birlikte burdan tasinmaya karar..." "O kadin benim annem falan degil Alya'nin da oyle. Onun yerine karar vermeye hakki yok!" Alya'nin asla anlasamadigi uvey annesinden bahsediyor olmalilar. Annesini cok kucuk yasta kaybetmisti. "KES ARTIK!" bagirisma duymaktan nefret ederim. Alya'nin babasi bana dondu "Alya Arsal, hangi sinifta bilmiyorum bulup cagirirmisin" "HAYIR! Alya'nin da mutlulugunu bozmana izin veremem! Otur yerine Liva" Ares benim adimi mi soyledi az once? Adimi bildigini bilmiyordum...

—————————————🎀—————————————

Alttaki minik yildiza basip parlamasini saglarsaniz cok sevinirimm 🩷🩷

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bul Beni (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin