Γκουχ γκουχ
*καθαρίζει φωνή*
Καλώς ήρθατε κυρίες και κύριοι αυτή την όμορφη μέρα στον διαγωνισμό μας! Θα ήθελα να πω δυο λογάκια σχετικά με μερικούς από τους κανόνες αυτού του ανεπίσημου καλοκαιρινού διαγωνισμού βιβλίου. Πριν ξεκινήσω όμως αν ξέρετε κάποιον που θα ενδιαφερόταν να πάρει μέρος κάντε τον ταγκ εδώ >>
*παίρνει σοβαρό ύφος*
1) Δεν θα γίνουν ανεκτές άσχημες συμπεριφορές προς τους διαγωνιζόμενους. Είμαστε εδώ για να περάσουμε καλά και να ψυχαγωγηθούμε!
2) Ο κάθε διαγωνιζόμενος μπορεί να δώσει 1 ιστορία και μόνο σε κάθε κατηγορία.
3) Δεν υπάρχει θέμα αν οι ιστορίες του διαγωνιζόμενου λαμβάνουν μέρος και σε άλλον διαγωνισμό ταυτόχρονα.
4) Η κάθε ιστορία θα πρέπει να έχει 5 και άνω δημοσιευμένα κεφάλαια , ώστε να έχει δημιουργηθεί μια πλοκή και να μπορούν οι κριτές να την αξιολογήσουν.
5) Οι διαγωνιζόμενοι πρέπει να βάλουν το χάσταγκ #SGC2024 σε κάθε ιστορία που λαμβάνει μέρος στο διαγωνισμό!
6) Εκτός από την κριτική επιτροπή, θα υπάρχει για όλους εσάς τους μικρούς βιβλιοφάγους, μια ξεχωριστή ψηφοφορία όπου θα ψηφίσετε το αγαπημένο σας βιβλίο. Η ψηφοφορία αυτή θα διεξαχθεί μετά από αυτή των κριτών.
Προσοχή! Για να ψηφίσετε εσείς που δεν είστε κριτική επιτροπή θα πρέπει να δηλώσετε την κατηγορία που θέλετε να διαβάσετε και από αυτήν να διαβάσετε όλα τα βιβλία. Δηλαδή αν επιλέξετε να ψηφίσετε στην κατηγορία "Ρομαντικό", θα πρέπει να διαβάσετε όλες τις συμμετοχές αυτής της κατηγορίας και να επιλέξετε την 1 αγαπημένη σας με ανάλογη ψήφο δίπλα από το βιβλίο.
7) Όποιος δηλώσει ενδιαφέρον ως διαγωνιζόμενος δεν μπορεί να είναι και κριτής!
8) Θα υπάρξουν νικητές κάθε κατηγορίας από το κοινό και από τους αναγνώστες.
Θα αναρτηθούν σχετικά κεφάλαια με δήλωση συμμετοχής κριτικής επιτροπής και διαγωνιζόμενων και σχετικούς κανόνες.
Οι συμμετοχές θα παραμείνουν ανοιχτές μέχρι Κυριακή 16 Ιουνίου 2024 και ώρα 00:00 .
Ελπίζω να σας κάλυψα! Ότι θέλετε μη διστάσετε να το ρωτήσετε στα comments! ^^
DU LIEST GERADE
Summer Greek Contest 2024
ChickLitΈνας καλοκαιρινός διαγωνισμός ανάγνωσης και συγγραφής! Γιατί τι άλλο θα κάνουμε το καλοκαίρι; Θα διαβάζουμε βιβλία φυσικά ! Άντε τι περιμένεις δήλωσε συμμετοχή!