Nora, salı günü olan buz pateni dersini okulu yüzünden kaçırmanın derdiyle hokey öğretmeninden telafi dersi istedi. Hokey öğretmeni ile çarşamba gününe anlaştı. Diğer gün içim ekipman çantasını hazırladı. Sabah uyandığında geç kalamamak için özenle hazırlanıp evden çıktı. Başka dersi kaçıran olmadığı için hokey öğretmeni ile bireysel çalışacaktı. Hokey öğretmeni sert bir adamdı ama çok muhatapları yoktu. Nora hokey öğretmenini pistin diğer tarafında yapılan derslerde gördüğü kadar, hokey öğretmeni ise onu artistik paten öğretmeninin anlattıklarından tanıyordu. Derse başlamadan Nora ısındı ve sahada bir kaç tur attı.
"Hazırsan önce zıplayarak döneceksin. Ne diyordunuz siz ona?" Hokey öğretmeni diğer öğretmenden öğrendiği hareketleri az çok tarif etmeye çalıştı.
Nora denen hareketi denedi ama dizinin üstüne düştü. Dizinin acısıyla bir kaç kez daha denedi ama beceremedi.
"Hadi kızım hadi , seni mi bekleyeceğim ben? Odaklan biraz! Annesiz, fakir bir kızdan ne bekliyorum ki?" Öğretmen dalga geçer gibi Nora'nın hassas noktasını bulmuştu. Nora'nın annesi o dört yaşındayken kanserden ölmüştü. Nora ise annesine çok bağlı bir çocuktu.
"Benim ile bu şekilde konuşmaya hakkınız yok."
"Kes sesini, nasıl konuşacağımı senden mi öğreneceğim? Hadsiz!" Öğretmen Nora'nın sol yanağına tokat attı. Nora ise ağlayarak pisti terk etti. Öğretmen de toparlandı. Pistte sadece o vardı. Sonra başka biri geldi.
Yarın
Kulüpte 6 kız 6 erkek öğrenci vardı. Hepsi kulübün yurdunda kalan gençlerdi. Erkekler hokeye gidiyordu. Hepsi aşağı piste indi ama öğretmenler ortada olmayınca bekleme odasına geçtiler. Drsytan ilk gitmiş haberlere bakıyordu. Sonra diğerleri geldi.
"Kimliği belirsiz iki genç okul duvarlarına grafiti çizdi. Okul öğrencileri grafitileri beğense de okul yönetimi şikayetçi." Tüm kızlar Ni-ki'ye bakıp kıkırdadı. Ni-ki de dalgaya katıldı.
"Allah Allah kim ki acaba? Kesinlikle ihbar edilmeli." Kahakahaların ardından spiker kadının yeni haberi ile nefesler kesildi.
"Bir buz pisti kulübünde hokey öğretmeni olarak tanınan Gilbert Roberts, pistte ölü bulundu. Cesedi sabah saat altı sularında diğer bir öğretmen tarafından bulundu. Ağzı bir iple dikişmiş, sol yanağına ise bir el çizilmiş bir şekilde bulunan ceset, şu anda olay yeri inceleme ile birlikte. Şimdi görüntüleri sizler ile paylaşıyorum."
_Lily_
Spikerin dediği şey ile nefesim kesilmişti. Kulübümüzün hokey öğretmeni ölmüştü. Ama neden? Çocukların tepkilerini görmek bahanesiyle gözümü televizyondan çekmiştim. Nora ekrandaki görüntülerden rahatsız olmuşcasına başına sağ tarafa çevirmiş, yüzünü elleri ile kapatmıştı. Aurora ve Victoria pek bir duygu göstermeden ekranı izliyordu. Ni-ki ise korkuyla Chloe'ye sarılmıştı. Tam tekrar ekrana bakacaktım ki Koa'nın ağlamaklı sesini duymuştum.
"Ölmüş olmaz..." Ona döndüğümde çoktan ağlamaya başladığını fark ettim. Elimde olsa bende ağlamaya başlardım fakat yaşadığım şoktan ağlayamamıştım bile. Paten öğretmenimiz Elora kapıyı bile çalmadan içeri dalınca hepmiz bakışlarımızı ona yöneltmiştik. Gözleri önce televizyon ekranını sonrada bizi bulmuştu.
"Bende bu konu hakkında konuşmaya gelmiştim." Dedi sesizce. Buraya gelmeden önce ağladığı her yanından belli oluyordu. Hokey öğretmenimizle sadece iş arkadaşı olabilirlerdi fakat bu kulübe neredeyse sekiz yıldır yeni öğretmen gelmemişti. Dolayısıyla üzülmüş olmasını çok normal bulmuştum. Ben onun yerinde olsam buraya gelip tek kelime edebileceğimi düşünmüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLİN ADALETİ
Mystery / ThrillerOn iki kişiden oluşan prestijli bir buz pateni kulübü. İçinde yaşanan arkadaşlık ilişkileri ve aşklar. Suçsuz insan yoktur. Peki cezasız insan? Bir katil çıkar ve suçluları cezalandırmaya başlar. Katilin kim olduğunu bulup burada hayatta kalabilecek...