𝗭𝗮𝗶𝗸𝗮'𝘀 𝗣𝗢𝗩 :-
𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙨𝙡𝙚𝙚𝙥𝙞𝙣𝙜.... 𝙒𝙝𝙚𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙖𝙡𝙖𝙧𝙢 𝙧𝙖𝙣𝙜.....
"𝙐𝙜𝙝𝙝! 𝙄 𝙝𝙖𝙩𝙚 𝙘𝙤𝙡𝙡𝙚𝙜𝙚,𝙖𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙗𝙤𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙖𝙮....." ( 𝙪 𝙢𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙗𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙝𝙮 𝙄 𝙝𝙖𝙩𝙚 𝙘𝙤𝙡𝙡𝙚𝙜𝙚!?..... 𝙒𝙚𝙡𝙡 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙨 𝙄 𝙝𝙖𝙩𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙧𝙤𝙛𝙛𝙚𝙨𝙨𝙤𝙧𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙩𝙪𝙙𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙖𝙢𝙥𝙪𝙨.... 𝙄 𝙝𝙖𝙩𝙚 𝙩𝙝𝙤𝙨𝙚 𝙗𝙞𝙜 𝙥𝙧𝙤𝙟𝙚𝙘𝙩𝙨, 𝙖𝙨𝙨𝙞𝙜𝙣𝙢𝙚𝙣𝙩𝙨.. 𝓔𝓿𝓮𝓻𝔂𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰!. )
𝙄 𝙜𝙤𝙩 𝙤𝙪𝙩 𝙤𝙛 𝙢𝙮 𝙗𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙙𝙞𝙙 𝙢𝙮 𝙢𝙤𝙧𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙧𝙤𝙪𝙩𝙞𝙣𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙄 𝙜𝙤𝙩 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙮 𝙛𝙤𝙧 𝙘𝙤𝙡𝙡𝙚𝙜𝙚.... 𝙄 𝙬𝙤𝙧𝙚 𝙘𝙖𝙧𝙜𝙤 𝙥𝙖𝙣𝙩𝙨, 𝙖 𝙘𝙧𝙤𝙥 𝙩𝙤𝙥 𝙖𝙣𝙙 𝙖 𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙟𝙖𝙘𝙠𝙚𝙩 𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙞𝙩.... 𝙄 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙥𝙧𝙚𝙛𝙚𝙧 𝙗𝙖𝙜𝙜𝙮 𝙘𝙡𝙤𝙩𝙝𝙚𝙨 𝙗𝙪𝙩 𝙩𝙤𝙙𝙖𝙮 𝙞𝙨 𝘼𝙞𝙙𝙚𝙣'𝙨 𝙗𝙞𝙧𝙩𝙝𝙙𝙖𝙮 𝙥𝙖𝙧𝙩𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙚 𝙩𝙤𝙡𝙙 𝙢𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙚 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙞𝙣𝙩𝙧𝙤𝙙𝙪𝙘𝙚 𝙢𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙮 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙩𝙤 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙬𝙝𝙤 𝙞𝙨 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙞𝙢𝙥𝙤𝙧𝙩𝙖𝙣𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡 𝙩𝙤 𝙝𝙞𝙢.. ( 𝙄 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙥𝙧𝙚𝙨𝙚𝙣𝙩𝙖𝙗𝙡𝙚 𝙞𝙣 𝙝𝙞𝙨 𝙥𝙖𝙧𝙩𝙮 )
𝙄 𝙘𝙖𝙡𝙡𝙚𝙙 𝙢𝙮 𝙙𝙧𝙞𝙫𝙚𝙧
𝙈𝙚 - 𝙝𝙚𝙡𝙡𝙤? 𝙐𝙣𝙘𝙡𝙚, 𝙄 𝙖𝙢 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙮 𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙥𝙞𝙘𝙠 𝙢𝙚 𝙪𝙥....
𝙐𝙣𝙘𝙡𝙚 - 𝙮𝙚𝙨𝙨 𝙯𝙖𝙞𝙠𝙖... 𝙄 𝙖𝙢 𝙘𝙤𝙢𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙣 𝙖 𝙢𝙞𝙣𝙪𝙩𝙚..
𝙄 𝙘𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙣𝙙 𝙦𝙪𝙞𝙘𝙠𝙡𝙮 𝙜𝙤𝙩 𝙙𝙤𝙬𝙣𝙨𝙩𝙖𝙞𝙧𝙨 𝙩𝙤 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙠𝙛𝙖𝙨𝙩.... 𝙄 𝙦𝙪𝙞𝙘𝙠𝙡𝙮 𝙢𝙖𝙙𝙚 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙥𝙚𝙖𝙣𝙪𝙩 𝙗𝙪𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙩𝙤𝙖𝙨𝙩 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙖𝙩𝙚 𝙞𝙩 𝙝𝙪𝙧𝙧𝙞𝙚𝙙𝙡𝙮... 𝘽𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙜𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙡𝙖𝙩𝙚!....
𝙎𝙪𝙙𝙙𝙚𝙣𝙡𝙮 𝙢𝙮 𝙙𝙖𝙙 𝙘𝙖𝙡𝙡𝙚𝙙.....
𝙈𝙚 - 𝙝𝙚𝙡𝙡𝙤?
𝘿𝙖𝙙 - 𝙥𝙧𝙞𝙣𝙘𝙚𝙨𝙨 𝙂𝙤𝙤𝙙 𝙢𝙤𝙧𝙣𝙞𝙣𝙜.
𝙈𝙚 - 𝙂𝙤𝙤𝙙 𝙢𝙤𝙧𝙣𝙞𝙣𝙜.... 𝘾𝙖𝙣 𝙬𝙚 𝙩𝙖𝙡𝙠 𝙩𝙤𝙢𝙢𝙤𝙧𝙤𝙬 𝙙𝙖𝙙? 𝙄 𝙖𝙢 𝙜𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙡𝙖𝙩𝙚 𝙛𝙤𝙧 𝙘𝙤𝙡𝙡𝙚𝙜𝙚.
𝘿𝙖𝙙 - 𝙮𝙖𝙝 𝙥𝙧𝙞𝙣𝙘𝙚𝙨𝙨 𝙨𝙪𝙧𝙚... 𝘽𝙚 𝙝𝙤𝙢𝙚 𝙦𝙪𝙞𝙘𝙠𝙡𝙮 𝙜𝙤𝙩 𝙞𝙩?
𝙈𝙚 - 𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖 𝙥𝙖𝙧𝙩𝙮 𝙩𝙤𝙙𝙖𝙮 𝘿𝙖𝙙...
𝘿𝙖𝙙 - 𝙤𝙠 𝙗𝙪𝙩 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙙𝙧𝙞𝙣𝙠....
𝙈𝙚 - 𝙤𝙛 𝙘𝙤𝙪𝙧𝙨𝙚 𝙙𝙖𝙙 𝙄 𝙬𝙤𝙣'𝙩.....𝙈𝙮 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨.. 𝙀𝙨𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙙𝙖𝙙 𝙞𝙨 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙥𝙧𝙤𝙩𝙚𝙘𝙩𝙞𝙫𝙚 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙢𝙚.. 𝙄 𝙡𝙞𝙫𝙚 𝙖𝙬𝙖𝙮 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙢𝙮 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙞𝙣 𝙉.𝙔.𝘾, 𝙄 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢𝙚𝙙 𝙤𝙛 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙣𝙙𝙚𝙥𝙚𝙣𝙙𝙚𝙣𝙩, 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙢𝙮 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙖𝙧𝙚 𝙥𝙧𝙤𝙩𝙚𝙘𝙩𝙞𝙫𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙖𝙡𝙡𝙤𝙬𝙚𝙙 𝙢𝙚 𝙩𝙤 𝙨𝙩𝙪𝙙𝙮 𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙮 𝙨𝙣𝙖𝙩𝙘𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙤𝙛 𝙢𝙮 𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩𝙨 😭..... 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙛𝙤𝙧𝙗𝙞𝙙𝙙𝙚𝙙 𝙢𝙚 𝙩𝙤 𝙣𝙤𝙩 𝙧𝙞𝙙𝙚 𝙖𝙣𝙮 𝙗𝙞𝙠𝙚𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙄 𝙖𝙢 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙛𝙤𝙣𝙙 𝙤𝙛 𝙗𝙞𝙠𝙚𝙨..... 𝙄 𝙖𝙢 𝙨𝙚𝙧𝙞𝙤𝙪𝙨𝙡𝙮 𝙤𝙗𝙨𝙚𝙨𝙨𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙩𝙝𝙚𝙢.... 𝘽𝙪𝙩 𝙜𝙪𝙚𝙨𝙨 𝙬𝙝𝙖𝙩!? 𝙄𝙩'𝙨 𝙢𝙮 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨.... 𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙩𝙤 𝙡𝙞𝙨𝙩𝙚𝙣....
𝙈𝙮 𝙘𝙖𝙧 𝙘𝙖𝙢𝙚 𝙞𝙢𝙢𝙚𝙙𝙞𝙖𝙩𝙚𝙡𝙮, 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙬𝙖𝙨𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙨𝙚𝙘𝙤𝙣𝙙 𝙄 𝙝𝙤𝙥𝙥𝙚𝙙 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙖𝙧. 𝙄 𝙧𝙚𝙖𝙘𝙝𝙚𝙙 𝙢𝙮 𝙘𝙤𝙡𝙡𝙚𝙜𝙚 𝙞𝙣 𝙣𝙤 𝙩𝙞𝙢𝙚... 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙜𝙡𝙖𝙙 𝙢𝙮 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙬𝙖𝙞𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚 𝙤𝙪𝙩𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙖𝙢𝙥𝙪𝙨....
..... ( 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙘𝙤𝙡𝙡𝙚𝙜𝙚 )
𝘼𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙜𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙘𝙤𝙡𝙙𝙚𝙙 𝙗𝙮 𝙢𝙮 𝙢𝙖𝙩𝙝𝙨 𝙥𝙧𝙤𝙛𝙛𝙚𝙨𝙨𝙤𝙧 𝙛𝙤𝙧 𝙣𝙤𝙩 𝙜𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙖 𝙨𝙪𝙢 𝙘𝙤𝙧𝙧𝙚𝙘𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙡𝙤𝙖𝙙𝙨 𝙤𝙛 𝙝𝙤𝙢𝙚𝙬𝙤𝙧𝙠.... 𝙄 𝙖𝙢 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙪𝙥𝙨𝙚𝙩 𝙗𝙪𝙩 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙚𝙭𝙘𝙞𝙩𝙚𝙙 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙖𝙧𝙩𝙮.....
𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙚𝙧𝙞𝙤𝙪𝙨𝙡𝙮 𝙟𝙪𝙢𝙥𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙢𝙮 𝙗𝙚𝙨𝙩 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝘼𝙫𝙖.... 𝘼𝙣𝙙 𝙄 𝙩𝙤𝙡𝙙 𝙝𝙚𝙧 " 𝘼𝙫𝙖! 𝙔𝙤𝙪 𝙨𝙝𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙢𝙚 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝙘𝙖𝙧... 𝙒𝙚 𝙗𝙤𝙩𝙝 𝙖𝙧𝙚 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝘼𝙞𝙙𝙚𝙣'𝙨 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 𝙨𝙤.... 𝙇𝙚𝙩'𝙨 𝙜𝙤 𝙩𝙤𝙜𝙚𝙩𝙝𝙚𝙧.... "
𝘼𝙫𝙖 𝙨𝙖𝙞𝙙 "𝙤𝙝 𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙤𝙣! 𝙇𝙚𝙩'𝙨 𝙩𝙖𝙠𝙚 𝙖 𝙗𝙪𝙨 𝙤𝙧 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜.... "
𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙤 𝙖𝙣𝙜𝙧𝙮 " 𝙒𝙝𝙮 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙤𝙣𝙣𝙖 𝙩𝙖𝙠𝙚 𝙖 𝙗𝙪𝙨? 𝙒𝙝𝙚𝙣 𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖 𝙛𝙧𝙚𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙘𝙖𝙧!??? "𝙒𝙚𝙡𝙡 𝙙𝙚𝙨𝙥𝙞𝙩𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙖 𝙧𝙞𝙘𝙝 𝙛𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮 𝘼𝙫𝙖 𝙞𝙨 𝙠𝙞𝙣𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙤 𝙤𝙧𝙙𝙞𝙣𝙖𝙧𝙮, 𝙨𝙝𝙚 𝙛𝙚𝙚𝙡𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙪𝙨𝙞𝙣𝙜 𝙥𝙪𝙗𝙡𝙞𝙘 𝙩𝙧𝙖𝙣𝙨𝙥𝙤𝙧𝙩𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙧𝙚𝙙𝙪𝙘𝙚 𝙥𝙤𝙡𝙡𝙪𝙩𝙞𝙤𝙣 ( 𝙬𝙝𝙞𝙘𝙝 𝙞𝙨 𝙠𝙞𝙣𝙙𝙖 𝙩𝙧𝙪𝙚) 𝙗𝙪𝙩 𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙘𝙖𝙧𝙚, 𝙄𝙛 𝙄 𝙜𝙤 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝘼𝙫𝙖 𝙞𝙣 𝙖 𝙥𝙪𝙗𝙡𝙞𝙘 𝙩𝙧𝙖𝙣𝙨𝙥𝙤𝙧𝙩 𝙢𝙮 𝙙𝙖𝙙 𝙞𝙨 𝙜𝙤𝙣𝙣𝙖 𝙛𝙧𝙚𝙖𝙠 𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙄 𝙢𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙜𝙚𝙩 𝙠𝙞𝙙𝙣𝙖𝙥𝙥𝙚𝙙... 𝙎𝙤, 𝙄 𝙙𝙧𝙖𝙜𝙜𝙚𝙙 𝙖𝙫𝙖 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙢𝙚 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙖𝙧
𝙎𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙩𝙧𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙠 𝙢𝙮 𝙜𝙧𝙞𝙥 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙄 𝙨𝙖𝙞𝙙 ......
"𝙎𝙩𝙤𝙥 𝙖𝙧𝙜𝙪𝙞𝙣𝙜 𝘼𝙫𝙖! "
"𝙊𝙝 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙧𝙚𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙞𝙨𝙝! 𝙃𝙖𝙫𝙚 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙧𝙚𝙨𝙥𝙚𝙘𝙩 𝙄 𝙖𝙢 𝙤𝙡𝙙𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙮𝙤𝙪!"
" 𝘼𝙣𝙙 𝙄 𝙖𝙢 𝙩𝙝𝙚 𝙞𝙣𝙘𝙝𝙖𝙧𝙜𝙚 𝙞𝙣 𝙝𝙚𝙧𝙚! 𝘼𝙣𝙙 𝙗𝙚𝙨𝙞𝙙𝙚𝙨 𝙬𝙝𝙤 𝙘𝙖𝙧𝙚𝙨!?" ( 𝙧𝙤𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙮 𝙚𝙮𝙚𝙨)𝙏𝙝𝙖𝙩'𝙨 𝙞𝙩 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙤𝙙𝙖𝙮.... 𝙃𝙤𝙥𝙚 𝙪 𝙡𝙞𝙠𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙘𝙝𝙖𝙥𝙩𝙚𝙧.... 𝙏𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙢𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙗𝙚 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙜𝙧𝙖𝙢𝙢𝙚𝙧 𝙢𝙞𝙨𝙩𝙖𝙠𝙚𝙨......
𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘼𝙪𝙩𝙝𝙤𝙧🍫.....
𝙈𝙮 𝙄𝙣𝙨𝙩𝙖𝙜𝙧𝙖𝙢 𝙖𝙘𝙘𝙤𝙪𝙣𝙩 - 𝙗𝙞𝙗𝙡𝙞𝙤𝙥𝙝𝙞𝙡𝙚_156
YOU ARE READING
God of Salvation....
RomanceIt all started from a party.... A party... I was so excited for... • *I never knew those big eyes and those big hands were so powerfull... * • *The most important thing is, I never knew I would fall in love with them...* • I would fall in Love wit...