Bölüm 1

264 18 12
                                    

Günaydııınnnn benimle aynı kaderi paylaşan arkadaşlarım. Annemin zoruyla sabahın köründe(!) saat 1'de kaldırıldım. Ben orucu uykuya tutturmayı seven, susamadan nefret eden ,hamburgeri sevgilisine bile değişmeyen biricik Aykal'ınız olarak sizleri selamlıyorum...

Selamlamam bittiğine göre telefonuma koşuyorum. Ayağıma dolanan biricik battaniyem sayesinde yıllardır aşkım olan yerle yine öpüşüyorum. Tabii ki üşengeç bir kız olarak masanın üzerindeki Iphone 6Plus'ımı elime aldım.(!) İnandınız mı???? Galaxy S5 ne zamandır 6Plusssss... Soruyorum size??

O kadar istememe rağmen hala 6Plus'ım (ım önemli bi kerem hıh ) yok. Telefonumu açmamla gözlerim yerinden fırladı.111 mesaj 17 arama nedir yaw?!! Mesajlara bakınca 8 tanecik Meto, 103 tanecik(!) ise Ecmo'dan. Meraklanıp önce Ecmo'yu aradım. Ne sandınız?? Oturup 103 mesajı okuyacağımı mı? Çok beklersiniz...(zaaaaaaaaaaaXd) Siz beni hiç tanımamışsınız. Neyse.............

"Alo. Ecmo kafayı mı yedin sen?"

"Yeni uyandın dimi salak"

Ecmo'nun sesini duymamla ağladığını farketmem bir oldu.

''Ecmel neyin var kuzum ? ''

''Aykal... ühühühühü..."

"Hemen geliyorum kapat."

Üstüme ne geçirdiğime bakmadan yola fırladım. İki sokak aşağımızda ki Ecmel'in evine koşmaya başladım. Kapıyı çaldığımda Cemile Teyze beni karşıladı.

"Bizim deli gene ağlamaya başladı. Bi bakıver kızım."

"Sen merak etme Cemile Sultan o iş bende."

Ecmel'in odasına yaklaştıkça ağlama sesleri artıyordu. Kapıyı tıklatıp açtım. Yatağına sinmiş elindeki fotoğraflara bakarak ağlaya bir Ecmel ile karşılaştım. Bunu beklemiyordum. Yanına oturdum.

"Ecmel ne oldu böyle?"

"Kankağağağağağ Ya-Ya-Ya-Yağız ...."

"Ne yaptı yine piç kurusu?"

"Alev ile el ele gördüm"

"Zaten ayrılacaktın neden sorun ettin ki?"

"Benim de bir gururum var sonuçta"

"Amaaaann boşver.İntikam alırız bizde."

"Alıcaz tabii. Karşısına öyle biriyle çıkıcam ki, beni aldatmak neymiş görecek."

"Aferin be kimin arkadaşı."

2 SAAT SONRA

"Ecmo sıkıldığaeğağeğağemmm."

"Bu sıcakta dışarı da çıkılmaz ne yapalım?"

"Meto'yu arasak ya"

"Boşverr Meto'yu be. Eğlenelim az...."

"Napak kanka? Heh sen söyle."

"Oruçlu oruçlu su içek kanka"

Ecmo'ya bir bakmamla elindeki su şişesini görmemle ayağa fırlamam bir oldu.

"Ecmo nööörüyoon?"

"Hiç su içicem sen nöörüyoonn"

"Lan mal şurda iftara 5 buçuk saat kalmış. Nörüyon ? İç istersen... Sonra paşa paşa tutarsın 61 gün oruç. O zaman ben sana ne yapacağımı bilirim."

"Kanka ben aşk acısından ne yaptığımı biliyor muyum?"

"Ne aşk acısı be. Hani ayrılacaktın, hani sevmiyordun? Hem bırak o suyu o elinden."

"Offfff tamam ya."

Suyu yere bırakmasıyla hemen aldım ve mutfağa koydum. Aklıma bir hinlik geldi. Hemen hayata geçirmem lazım.

"Ecmoooooğğğ"

"Ne bağırıyon be kulağımın dibinde?"

"Aklıma süper bir piçlik geldi."

"Vallağğ mı lan? Neymiş o?"

"Whatsapp grubu kuracağız."

"Ne var bunda be ? Neresi piçlik bunun ? Whatsapp grubundan başka bir şey mi var? Grup kur de kur kanka. Aaaaa. Onuda mı ben söyliyeyim ?"

"Off Ecmoo. Öyle değil."

"Nasıl kanka anlat hele bi ?"

"Numara sallayıp onları ekliyeceğiz gruba(piç smile)"




Selaaaam, bu hikayeyi üç arkadaş yazıyoruz. Yeni olduğumuz için bu kadar oldu,hatamız varsa af eyleyin asdffdfaadgdfg.



WHATSAPPTAN ÇIKABİLECEK MİYİZ???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin