Bölüm 2

145 11 6
                                    

 Whatsapp grubu kimi düşünürken geldi? İnan bilmiyorum. Galiba suç o su şişesinde. Şimdi siz su şişesinden whatsapp grubu nasıl çıkardığımı merak ediyorsunuz dime? Konu ben olunca her şeye açık olun. Birisi bana vampir dedi diye canım kumpir çekmiş adamım(gerçektende yaşadım bunu). Ayık olun.

Eveeet şimdi gelelim numaralara "Salla geç Aykal'ya" dedim kendi kendime. Sonra da kendi kendime cevap verdim "He b*k sen kendin dedin whatsapp grubu kur diye." İşte bu cevabı verdikten sonra iç sesim bi qapaq oldu .s.s?

"Kanka bu numaraları nasıl sallıcaz.?"

"Bence bir şişeye koyup sallayalım. Nasıl fikir.?"

"Süper ama bence mikserde çırpalım daha kolay."

"Sonrada içine kabartma tozu koyalım."

"Neden kanka?"

"Kaplumbağa deden."

"Söyle lan neden?"

"Kabartma tozu hani kabartıyo ya."

"Neyi ?(!!)"

"İnsan sayısını kanka"

"Jilett varmığğ jilet?"

"Yok kanka"

"Tamam bro. Şimdi ciddili olalım."

"Tamam yawrum."

"Haydi Bismillah."

" Sübhaneke dinimiz amin."

"Kanka kes."

"Tamam bea."

"Başlıyom."

"Yeap."

" -05*********

-05*********

-05*********

-05*********

-05*********

-05********* "

"Tamam kanka. Yetsin bi. Arayalım bi. Yakışıklı mı? Sesi güzel mi?, Kaslı mı? ,Kız mı?, Erkek mi?, Genç mi?, Yaşlı mı?, Sarışın mı?, Kumral mı? Bunlar önemli."

"Kanka arayınca bunları nasıl bilcen. Sarışın, kumral, yakışıklı, kaslı, güzel? Hehe. Söyle bakalım Baykal'ım?"

"BEN GÜZEL DEMEDİM !!"

"Hep erkek mi olacak ya. Belki numaraların birazı yaşlıların. Belki whatsappı yok."

"Olabilir. Hadi arayalım bi"

"Kanka biz konuşacak mıyız?"

"Arayacağız ya mal."

"Offf Aykal öyle değil. Biz ses verecek miyiz? Sadece onlar mı konuşsun?"

"Hee. Konuşmayalım be.Özelden arayalım numaramız belli olmasın."

Ecmo yine bana tip tip baktı. Ne dedim aq? Hiçbir şey.Sadece numaralarımız belli olmasın dedim . Yanlış bir şey mi dedim ya. Yok be demedim.

"KANKAAA!! Malmısın? Zaten grubu kurunca numaralarımızı görmiyecekler mi?"

"Olsun yavrum. Biz eşeği sağlam kazığa bağlayalım yine."

"Mantıklı. Tamam. Özel numaradan arayalım."

"Ne mantıklı?"

"Bilmiyorum asdajsdghjagsd"

"  asdadad :)"

"Hadi başlayalım"

Ecmel'in ağzı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

WHATSAPPTAN ÇIKABİLECEK MİYİZ???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin