soul

6 1 0
                                    

მას Შემდეგ რაც მეგობრული ურთიერთობა დაიწყო 3 წელი გავიდა...
სამი წელია ერᲗმანეᲗს Თავს არიდებენ მაგრამ რამდენ ხანს იქნება ასე? საბოლოოდ Ნუთუ Ერთად არ იქნებიან?
Time:
ვამპირებსა და მაქციებს Შორის ისევ ომია, Მსოფლიოში მხოლოდ 4 მილიარდი ადამიანი დარᲩა, დᲦეᲗიდᲦე სიკვდილᲗა რაოდენობა იმატებს და ადგილები ცარიელდება, ვამპირები მხოლოდ 2 მილიარდნი არიან, რაც Მათი საარსებოსᲗვის Ძალიან ცოტაა, მაქციების რაოდენობა ბოლო დროს საკმაოდ გაიზარდა და ახლა ისინი 1 მილიარდს Შეადგენენ, მარსი საარსებო პირობებიᲗ Გამოირჩევა და ხალხი ნელ ნელა გადადის უკვე საცხოვრებლად, იქ წყალიცაა, მიწა და საკვები. მეცნიერებმა ყველაფერი Გააკეთეს Რათა ხალხი გადაერᲩინაᲗ,მაგრამ ვამპირები და მაქციები იცოცხლებენ ადამიანების Გარეშე? ისინი ხომ Მათი საარსებო წყაროა? ვამპირების მეფე ჯონგ ჰოსოკი ყველაფერს ცდილობს რო სისხლის ᲨემცვლელიᲗ ᲨეᲫლონ ცხოვრება მაგრამ ეს ყველაფერი იმაზე Რთულია ვიდრე Ერთი ᲨეხედვიᲗ Ჩანს, რაც Შეეხება მაქციებს ისინი ცდილობენ მცენარეული Საკვებით იცოცხლონ მაგრამ ესეც რᲗულია, ყველა სიცოცხლეს ცდილობს,ყველას სურს ამ სასტიკ Სამყაროში Გადარჩენა, რა ცვილებებს მოიტანს ეს ყველაფერი?
*ახალი ამბების დასასრული*
Hoseok-ჯანდაბა! Სამყაროში Ძალიან დაᲫაბულობაა, რამდენ ხანს უნდა Გაგრძელდეს ასე?
Jimin-დამᲨვიდდი ყველაფერი კარგად იქნება
Hoseok-მე Ჩემი ხალხის გადარჩენას ვცდილობ მაგრამ უამრავი ადამიანი კვდება Ამით, სისხლის Შემცველელის მიᲩვევაც Ძალიან რᲗულია, ეს ყველაფერი უნდა დასრულდეს ასე არ ᲨეუიᲫლება...
Jimin-მესმის მაგრამ Ძმაო ყველაფერი კარგად იქნება.
Haeun-ვფიქრობ Შემცვლელს Რაღაც აკლია
Jimin-როდის Შემოხვედი?
Haeun-ახლახანს
Hoseok-დარწმუნებული ხარ?
Haeun- კაი ხო დიდი ხანია აქ ვარ და Გისმენთ... უბრალოდ Თქვენი დახმარება მინდა
Hoseok-რა იდეა გაქვს?
Jimin-მომწონს რო ასე ახლოს Ხართ ᲔრთმანეთᲗან
Haeun-ჯიმინ! ეს მხოლოდ საქმეს ეხება და ამიტომ...
Jimin-ხო ხო როგორ არა ᲕიᲗო არ ვიცოდე ახა Თქვენი Გრძნობების Შესახებ
Haeun-გეყოს ჯიმინ! მოკლედ სისხლის Შემცვლელი Ჩვეულებრივი ვამპირებისᲗვის უფრო მოსახერხებელი იქნება Თუ მეტ D ვიტამინს Დავამატებთ.
Hoseok-საკმარისი არ აქვს? მას Ძალიან ბევრი D და  A ვიტამინი Დავამატეთ
Haeun-მაგრამ არა D ვიტამინი კალცᲗან ერᲗად
Jimin- კარგი, იქნებ Ვცადოთ
Hoseok-კარგი, Შევატყობინებ Მათ ვინც სისხლის Შემცვლელს Აკეთებენ.
Haeun-კარგი
*ჰაეუნი კაბინეტიდან გავიდა Თუ არა, ჯინიესკენ Აიღო გეზი Რათა Ერთად წასულიყვნენ მის Დასთან, პატარა უკვე 4 წლისაა. პატარა გოგონა ვამპირი...*

vampire 𝔠𝔩𝔲𝔟 (ნაწილი1)Where stories live. Discover now