-1-

7 2 0
                                    

Her şey ilk başta normaldi, onunla sonradan aralarına katılacağım grup için tanışmıştık. Ben uzun denilebilecek yıllar stajyerlik yapmış olsam da o sadece bir kaç ayda gruba girmeye hak kazanmıştı. Bu haberi ilk duyduğumda kıskanmak istemiştim ama onun dans ve diğer şeylerde ne kadar yetenekli olduğunu bildiğim için bunu yapamamıştım.

'Nct'

İkimizi grupla ilk tanıştırdıklarında doğal olarak bizi biraz yadırgamışlardı ama hiçbirisi kötü herhangi bir şey yapmamıştı. Zaten kısa süre sonra bizi de aralarına kabul etmişlerdi. Bu durum ikimiz içinde çok iyiydi ama ben her ne kadar kamera önünde epeyce dışadönük bir tip gibi görünsem de aslında tam tersiydim. O yüzden diğer üyelere alışmam her şeyden daha zordu ama yanımda beni anlayan birisi vardı. Shotaro hyung...

O diğerlerine benden daha hızlı adapte oldu ama hiç bir zaman beni yalnız da bırakmadı. Yaşadıklarımı ona anlatmasam da o anlıyordu ve yarım yamalak korecesiyle bana abilik yapmaya çalışıyordu.

Bir süre sonra ben de diğerlerine adapte olmuştum ama hyungun ilgisi üzerimden gitmesin diye bunu belli etmedim, onun ilgisini her zaman seviyordum.

Onun diğerleriyle çok yakın olması, şakalaşıp gülüşmesi, eğlenmesi her zaman benim için pahabiçilmezdi ama bir yerden sonra hayranların paylaştığı videolarda kendimi gördüm. Hyung diğerleri ile eğlenirken mutlu hissediyordum ama yüzüm neden böyleydi? Onu kıskanır gibi, onun ilgisinin başkasına gitmesinden hoşlanmaz gibi, onun bana değilde başkasına gülüşünün canımı yakıyormuş gibi...

Her şey yeni grubumuza geçince iyice sarpa sarmıştı.

'Riize'

Diğer gruptayken onun diğerlerinin bilgisine ihtiyacı vardı ama şimdi yeni üyelerimin onun bilgisine ihtiyacı vardı. O sadece artık bana değil diğerlerine de abilik yapıyordu.

Uzun bir süre sonra anlamıştım, ben onun abi şevketini değil aşkını istiyordum.

İlk tanıştığımızda heyecanla parlayan gözlerinin şimdi bana aşkla bakmasını istiyordum.

Her zaman başkaları için gülümseyen dudaklarını şimdi kendi dudaklarımda istiyordum.

Ben Sungchan, Shotaro hyung'un bütün özelliklerini kendimde istiyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

soft coreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin