Selam millet 🌸İyi okumalar 🧚🎉
Kamp ateşinin etrafında , sessizliğin hakim olduğu yerde yoongi sinirden bir ayağını sürekli aşağı yukarı sallıyordu
Mingyu " iyimisin , bir şey mi oldu " demişti . Yoongi " yok... bir sorun Yok ben bir tuvalete gidip geleyim en iyisi "
Diyerek yanından ayrıldı .İçinden sürekli " ne yapıyorum ben" diyordu . Ama bir o kadar da doğru hissederek bungalovlarin arkasına doğru ilerledi .
Evet orada sırtını bungalovlara yaslamış bir şekilde sigara içen jungkooku görmüştü.
Geri dönmeliydi sevgilisinin yanında olmalıydı onu reddeden ruh eşinin değil .
Ama jungkook onu çoktan görmüştü yavaşça yaklaştılar birbilerine , kontrolleri olmadan bir bağ yüzünden yine burun buruna geldiler .
"Göster bana omega bana aşık olmadığı göster"
" Benden ne istiyorsun jungkook , bir sevgilin var bir sevgilim var bu yeterli degilmi ?"
"Neden susmuyor neden geçmiyor içimdeki acı yoongi , beynim de sürekli so heenin adı var ama kurdum kabul etmiyor onu " diyerek birden bağırmıştı.
Yoongi de sinirlenmişti hak etmediği sözleri duymaktan bıkmıştı.
"Ben mi dedim kurduma aşık ol diye söylene jungkook söyle , bana gelip bağıracağına beynin de tuttuğun aşkı kalbine taşı jungkook " diyerek jungkookun göğsüne vuruyordu .
Artık taşıyamıyordu içindeki öfkeyi , yavaş yavaş süzüldü gözünden yaşlar, çok bir şey istemedi ki yoongi sadece sevdiklerinden sevgi istemişti .
Yoongi yaşlı gözlerini jungkookun üzerinde son bir kez gezdirerek " elini çabuk tut alfa bu bağ saçmalığı fazla uzun sürdü bir an önce bitsin bu saçmalık "diyerek arkasına bakmadan kamp ateşi doğru ilerledi .
Yoongi gözleri kızarık bir şekilde mingyunun yanına oturdu . mingyu
"Sevgilim iyi misin bu halin ne "
" Polen sanırım polenler yüzünden gözlerimi kaşıdım o yüzden olmuştur sorun değil" demişti.Birden soobinin bağırması ile herkesin gözü ona dönmüştü.
" Evet hyunglarim ve küçüklerim canım Koç'um yine beni uşağı pardon yardımcısi olarak seçtiği için odalarınızi ayarladım."
diyerek herkese oda numarasini vermişti.Yoongi heseok ile beraber ,jimin dodo ile
Mark ve namjoon, jungkook ile taehyung
Jackson ile mingyua aynı odalari vermişti.Gecenin ilerleyen saatlerinde ilk günün yorgunluğu sebebi ile herkes odalarına çekilmişti .
Ve ilk günü eğlenmek maksatı ile gelen gencin ağlayışları ile bitmişti .***
Sabahın ilk ışıklarını karşılayan jungkook olmuştu . Dün akşam yaşanan olaydan sonra kurdu öfkesini kusuyordu jungkookta çareyi ormanda koşmakta aramıştı pekte işe yaramamıştı ama olsun
Kamp alanına geri döndüğünde fısır fısır konuşan kardeşini ve soobini görmüştü
İçinden yine neyin peşinde bunlar diyordu.