☆ özel bölüm ☆

3.5K 654 769
                                    

selam kızlar, burayı özledik mi?

bazıları final bölümünde geçen ve 11 yılda olan birkaç önemli şeyi bilmek istiyordu bu yüzden bunu özel bölümde telafi edelim dedim✨

ayrıca, hiç sevmesem de bu bölümü beyaz temayla okumanızı öneririm çünkü flashback geçişlerine koyduğum resimler sadece öyle güzel görünüyor 🤞🏻








•••




"Haeyoon, kızım bu odanın hali ne?"

Taehyung, beş yaşındaki kızının, normal bir dağınıklıktan çok daha fazlasına sahip olan odasına bakıp gerginlikle iç çekti.

"Keşke bana değil de Byeol gibi alfa babana çekseydin, gerçekten." diye mırıldanıp koşuşturma sesleri gelen salona ilerleyince yüzünün her yerini boya yapmış olan kızını koltuktan koltuğa atlarken buldu.

Karamel saçları darmadağın olmuş minik kızına ve salonda yarattığı karmaşaya bakıp yeniden iç geçirdiğinde onu gören alfa, olduğu koltuktan atlayıp neşeyle omegaya koştu.

"Baba!"

Taehyung, hiç düşünmeden kızını kaldırıp kucakladığında sesini etkileyici olması için azarlayıcı bir tona getirmeye çalıştı.

"Ortalığı bu kadar dağıtma konusunda ne konuşmuştuk, küçük hanım?"

"Ama baba... senin gibi sanat yapıyorum."

"Sanat kelimesini hangi ara öğrendin de benim gibi sanat yapacaksın acaba?"

Kızını temizlemek için onunla beraber banyoya ilerleyen Taehyung, küçük alfasının verdiği cevaba gülümsemeden edemedi.

Küçük kızları karakterini Jungkook'tan alan omega oğlunun aksine tamamen kendisine çekmiş aşırı enerjik bir alfaydı ve Taehyung, evdeki atölyesinde uzun saatler çalışıp ortalığı dağıttığında minik alfa buna tanık olduğundan az önceki cümleyi o çalışmalardan birinde kendisinden duymuş olmalıydı.

Üzerini çıkartıp küvete oturttuğu kızını yıkamaya başladığında konuşmaktan asla bıkmayan kızı yine her zamanki sorularını sıralamaya başladı.

"Baba... abimin, Jungkook babamın kitaplarını okuma izni varken benim neden senin eşyalarına dokunma iznim yok?"

Haeyoon'un canını acıtmamak için yanağındaki boyaları nazikçe çıkarmaya çalışan Taehyung, meraklı kızına odağını vermeden cevapladı sorusunu hemen.

"Çünkü kitap okumak güzel bir alışkanlıktır ve Byeol de tıpkı baban gibi okumayı çok seviyor. Hem, Jungkook baban abinin okuduğu kitapların hepsine dikkat ediyor ve ona yaşına göre kitaplar veriyor yani aslında kendi kitaplarını vermiyor."

"Ama ben de senin gibi sanat yapmayı seviyorum."

"Sanat yapmak..." diyip istemsiz kıkırdadı yine omega.

"Bu yüzden sana istediğin gibi boya setleri alıyorum ya ben de hayatım."

"Senin eşyalarını istiyorum ben!"

"Benim eşyalarım küçük çocuklar için tehlikeliler bebeğim, biraz daha büyüdüğünde bakabilirsin. Ayrıca sen çizmeyi dikiş yapmaktan daha çok seviyorsun."

Haeyoon, babasının söylediklerine dudaklarını büküp biraz suyla oynadıktan sonra yine konuşmaya başladı.

"Peki eğer senin gibi biri olmazsam?"

"Nasıl yani, miniğim?"

"Abim babam gibi çok akıllı bir adam olacak ve ben de senin gibi sanat yapmayı çok seviyorum ama ya sanatı elbiselerle yapmazsam?"

formula of love | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin