Saat sabahın yedisinde asi ama tatlı arkadaşım Aden sayesinde uyandım.Ve bunun tek sebebi Türkiye basketbol maçıydı.Ona karşı koyamıyordum çünkü maçları ve basketbolu ne kadar çok sevdiğini biliyordum,bir keresinde bir NBA maçı için sabahın üçünde kalktığı bile olmuştu.Oflayarak kalktım ama bir yandan ben de heyecanlandım çünkü bu maç çok önemliydi.On sene önceki ben olsam basketbolu takip bile etmem ama sevgili arkadaşım Aden sayesinde en önemli maçları bilir olmuştum.
"Gitmeye hazır mıyız?"dedi Aden,sesi çok heyecanlı çıkmıştı.Elindeki iki Türkiye formasından birini bana uzattı.Forma kocaman ve uzundu,1.67 boyundaki bana çok uzun ve bol geliyordu,ama çok hoş durduğundan altına uzun çoraplar ve Nike jordan ile elbise gibi giyip güzel bir kombin oluşturabilirdim.Öyle de yaptım ve gerçekten mükemmel oldu.Aden de aynısını yapmıştı ama onun boyu uzun olduğu için altına bir şey giyse bile güzel dururdu.Üzerime hava soğuk olduğundan bir Nike ceket giymiştim.Hafif bir makyaj yapıp evden çıkık.
2679 Beğeni
@GeceeKarayeel:gitmeye hazırız🏀@JustAdenn:her zaman🏀🤙🏻
@EflallIşıkk:güzelliğiniz şaka mı hanımefendi?
@GeceeKarayeel:senin güzelliğin oo 💕@BerkKarayell:maskeye bakk,tipsizz 😜
@GeceeKarayeel:sonra görüşürüz canım 😠@Sadeceizle:❤️
Hızlıca gelen mesajları cevapladım ve sürmeye başladım.Sonunda varmıştık,saha gerçekten de büyüktü.Oyuncular çoktan yerini almış,ısınıyordu.Aden resmen donakalmıştı,gözlerinin içi parlıyordu.Ama çocuklar cidden de çok yakışıklıydı.Yerime oturduğumda Aden'in çantasını koltukta bırakıp oyuncular ile fotoğraf çektirmeye gitmişti bile.İç geçirdim,onun bu hallerine alışıktım.Telefonumdan gelen mesaj sesi ile tüm dikkatim telefona yöneldi.
🩵:Gece,neredesin sen?
Siz:Maçtayız aşkım ne oldu?
🩵:Kiminle?
Siz:Ya Emir,neden bu kadar kıskançsın?Adenleyim🩵:Tamam,bb
Bu da neydi şimdi?Yüzümün tıpkı limon yerkenki halimi aldığını eminimin.Hem ilk kendisi yazıp beni sorguya çekiyor,hem de hiç bir şey demeden tripli tripli kapatıyor.Bazen çok sinir edici oluyor.Her neyse modumu düşürmek istemediğimden bu konuyu onunla daha sonra konuşmaya karar verdim.
Tam o sırada Aden geldi "Ya kızım,neden gelmedin?Neredeyse tüm takım ile fotoğraf çektirdim."
"Siz beni bir anda bırakınca olayı idrak edemedim hanımefendi kusura bakmayın."kinaye yapıyordum,genelde kinaye yapardım,Aden buna alışık olduğu için sadece kıkırdadı.Dışarıdan beni izleyen bir insan çok itici olduğumu düşünebilirdi.Ama benim doğalım buydu.İzlemek demişken antrenmana geç kaldığı belli olan ve hızlıca ısınmaya geçen bir oyuncunun beni izlediğini fark ettim.Yeşil gözleri sanki beni daha önce görmüş gibiydi.Belki birisi ile karıştırmıştır,koskoca ünlü basketbolcunun ne işi olurdu ki benimle?Aden bile bunu fark ettiğinden,beni dürtüp "Ne iş?Gözünü alamıyor senden."diye kıkırdadı,kolunu cimcirdim yavaşça bağırdı ve rahatsız olduğumu fark ettiği için hızlıca konuyu basketbola çevirdi,benim rahatsız olduğumu her fark ettiğinde basketboldan bahsedip konuyu değiştirirdi.Yine öyle yaptı.
YOU ARE READING
Turuncu
Teen FictionGece,sevgilisinden yeni ayrılmış,sinirli,kavgacı,kısa boyu uzun beyni,erkekleri etkileyen cilvesi ile güzel bir futbolcudur.Basketbol bağımlısı arkadaşı Adel ise Gece'yi yine basketbol maçlarında sürükleyip dururken Gece bir çocukla tanışır ve haya...