-2-

1 0 0
                                    

"Numaranı alabilir miyim?"dedi,biraz heyecanlanmıştım ama çevreme güvenmeye niyetim yoktu.Üstelik sevgilimden ayrılalı bir gün bile olmamışken yeni bir adamın numarasını almam hoş karşılanmazdı.Elbette de yapmadım.

"Çok üzgünüm ama acil bir toplantıya yetişmem gerekiyor,daha sonra artık."Beceriksiz bir gülümseme sunmuştum ve ardından hızlıca izin isteyip her şey için teşekkür ettikten sonra hızla motoruma atlayıp gaza bastım.Toplantım falan yoktu ama aklıma başka bir şey gelmemişti ve eğer reddedersem üzüleceğini düşündüğüm için mecburen bahane uydurdum.Ama nedensizce sanki tekrardan karşılaşacakmışız gibime geliyordu.Kader ağlarını kendisi örsün,banane be!Diye geçirdim içimden ve yarım saat sonra evdeydim.

Gerçekten çok yorulmuştum ve hızlıca eve girdim -yine Emir Bey ile karşılaşmamayı umarak-,duş aldım ve bir kitap okuyup gözlerimin kapandığını hissedince uyudum.Son zamanlarda Maral Atmaca okuyordum,gerçekten hakkını veren bir yazardı.Özellikle de "Ötanazi Okulu" favorimdi.Her neyse daha fazla oyalanmadan uyudum çünkü yarın maçım vardı ve uyku saatimi çoktan geçmiştim -Ve evet sporcu olduğum için bir bebek gibi uyku saatlerim var-

Uyandığımda çok yorgun görünüyordum.Gözaltım şişmiş,saçlarım dağılmış ve bedenin çökmüş gibi bir halim vardı.Hızlıca saçlarımı düzleştirdim,kapatıcı ile başlamak üzere makyaj yaptım ve formamı giyip çantamı da hazırlayarak evden çıktım.

Hızlıca saçlarımı düzleştirdim,kapatıcı ile başlamak üzere makyaj yaptım ve formamı giyip çantamı da hazırlayarak evden çıktım

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2037 Beğeni
@GeceeKarayeel ⚽️💪🏻

@JustAdenn:Kesin aldık maçı🤙🏻⚽️
@GeceeKarayeel Sağol bebek🤙🏻❤️

@Egemisimm:🧡⚽️💪🏻

Yorumları okurken Ege diye birinin yorumuna takılmıştım.Daha önce hiç görmemiştim,her neyse ilgilenmem gereken bir maç vardı.Hızlıca evden çıktım.Stadyuma vardığımda bizimkilerin yarısının ısındığını gördüm ve hızlıca aralarına girdim.Tam olarak tahmin ettiğim gibi Işıl geç kalmıştı.Deli kız uyanmak bilmezdi zaten,takımımızın bir numaralı kalecisiydi ve gerçekten hakkını veriyordu.

Maç başlamıştı,biraz gerilmiştim çünkü karşı takım biraz zorluydu,fakat on birinci dakikada attığım gol skoru 1-0 yaptı.Çok hırslanmıştım,karşı takımın kaptanı attığım ikinci gol sonrası iyice delirmişe benziyordu çünkü üzerime koşmaya başladı.Bana faul yapacağını anlayınca hızla bir çalım atıp karşı takımın defansını atlatmaya başladım.Çalımıma karşılık sendeleyince morali bozuldu fakat oynamaya devam etti.

Karşı takım da ikinci golünü atmıştı,berabereydik.Bir süre daha golsüz devam ettikten sonra üçüncü gol bizim takımdaki Defre'den geldi.Aramız yaklaşık dört yıldır falan çok iyiydi,hatta arada bir Aden'in kıskanıp trip attığı da oluyordu.Bu gol sonrası hepimiz çok sevinmiştik fakat bunun üzerinden on beş dakika geçince karşı takımın beşinci golü atıldı.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TuruncuWhere stories live. Discover now