Part 5 : Larry Still exists

1.9K 165 40
                                    

خیلی ها عقیده دارن لری قبلا وجود داشته و الان دیگه فقط یه دوستیه،ولی تو این پست این عقیده رو رد میکنیم.
اول این که دقیقا چیزیه که مودست میخواد و شما دارین اونو به هدفش میرسونین!خیلی ساده ست،هری و لو عاشق هم میشن،یه سری سوتی و سرنخ میدن،مودست برای جلوگیری ازش دست به کارهایی شامل دور کردن لو و هز از هم میزنه.خب دقیقا همینه! همین شمایی که میگی لو و هز دیگه با هم نیستن،اگه مثل قبل جلوی دوربینا به هم نزدیک بودن که این حرفو نمیزدی!پس معلومه هدف مودست چیه.خیلی موضوع ساده ست فقط باید خوب بهش فکر کنین.
با این حال هنوز سوتی های زیادی وجود دارن که نشون میدن لری هنوزم هست.
چرا پارسال تو تور ور وی ار لیام از لویی تو استیج پرسید *هری چه مزه ایه؟* و اونوقت لویی به من من افتاد؟(آخرشم گفت سرکه نمکی )و تازه قیافه ی هری دیدنی بود :))


یا پارسال که لیام پرسید:هری تو بعد از کنسرتها شبا چیکار میکنی و هری با نیشخند سرشو انداخت پایین و جواب نداد..
مصاحبه های مربوط به آلبوم فور عالی بودن:
مصاحبه گر از هری میپرسه باسن ـت چطوره و هری میمونه و وقتی مصاحبه گره میگه بعد از این که افتادی و اونموقع تازه هری ب خودش میاد طوری که انگار کلا به چیز دیگه ای فکر میکرده =))
اودفعه که لیام گفت *فیمیل* و هری خندید و گفت اونقدرا هم مهم نیست...به طور غیرمستقیم گفته بای ـه :))

http://s6.picofile.com/file/8197994218/not_that_important_.mp4.html

یا نایل که گفت من با یه مرد نمیخوابم و هری زد رو پاشو گفت :تا امتحانش نکردی حرفشو نزن

وندفعه بودش که هرکی یه کاغذ برمیداشت و اسم یه نفر توش بود؟زین برداشت و خوند *تیلور سوییفت* و مستقیم با نیشخند به لو نگاه کرد و لو هم زد زیر خنده...جالبه خیلی.
اوندفعه یادتونه لویی رو لباسش سیب رنگین کمون بود؟نمیدونم یعنی آقای لویی ویلیام تاملینسون بیست و سه ساله که یه خواننده ست،خبر نداره که این علامت گی هاست؟من که پونزده سالمه میدونم اونوقت...؟ و خب همین آقای لویی ویلیام تاملینسون بیست و سه ساله عقل نداره که بیاد همچین لباسیو بپوشه وقتی نود در صد فناش اعتقاد دارن گی ـه و خودشم از شایعه های گی بودنش خسته شده؟؟
اون لایو استریمی که پسرا با بن داشتن رو یادتون هست؟وقتی گفت *سه تای شما دوست دختر دارین...* و قیافه ی لویی... لیامم که از لویی باحالتر بود بهش زل زده بود
یا وقتی پسرا هریو نشون دادن بعنوان کسی که فقط واسه زمستون دوست دختر داره،لویی مسخره کرد و گفت *روز اول بهار...بعدا میبینمت* کلا لویی با سرتا پای هیلور مشکل داره =)))
اصلا اینا رو ول کنیم...اجرا های نایت چنجز چی...هری از اول اجرا ها تا اخر اجرا ها فقط به لویی زل میزد  و بجز اجراهاشون...نگاها همونه.زل زدن ها محو شدن ها... برین خودتون مقایسه کنین،هرچیزی راجب لری عوض شده باشه اون نگاهای زیر زیرکی و عاشقونه هنوز همونه و هیچوقت عوض نمیشه...

مستر پروف لری استایلینسونWhere stories live. Discover now