Jeon jungkook.Telefonumu koltuğun üstüne koymam ile birlikte telefonum çaldı arayan annem di umursamadan telefonumu sessize aldım. Nedense içimde bir his vardı ama ne hissi?
Sinirliyken taehyunga yazdığım şeyler aptalcaydi koltukta 40 takla atarken biri evin şifresini çözmeye calisiyodu sesleri geliyodu ama kapı deliğinden baktığımda taehyung'tu kapıyı hafifçe açtığımda "annen sifreyide mi degistirdi" sorusuyla kapıyı tam açarak şifreyi denedim.
Evet şifre onaylamiyordu annem fazla abartmış.
Taehyung içeri girince kapıyı kapattım koltuğa oturmuş telefonumdan kimin aradigina bakıyodu "açsana" demesiyle reddettim "o zaman ben açarım" tam diğer elini kaldırırken telefonu elinden aldım ve aramayı reddettim. "Hey annenden korkmasana"
"Korkmuyorum kim eğer biraz daha böyle devam ederse evden giderim??"
"Sen delirdin? Aptal aptal konuşma jeon"
"Bir daha konusamama durumumuz varken aptal olmanin önemi yok"
Taehyung her ne kadar salak olsa da akıllı biri basaramicagi hiç bir şey yoktur
"Bu kadar tepki göstermesene"
"Farkında bile değilsin"
"Neyin"
Lafımı geri alıyorum akıllı değil.
"Boşver işte kim"
Gözlerim dolmuş bi şekilde caprazinda ki koltuğa oturdum tırnaklarımla derimi ciziyodum taehyung bir yandan bana bakıyor ben ise göz yaşlarımı saklamaya çalışıyordum.
Ki dışardan gelen kapı sesiyle annemle göz göze geldik. Taehyung direk ayağa kalkarak eğildi "hoşgeldiniz efendim" tabii annem bana ölümcül bakışlar atiyodu taehyung bunu fark etmeli ki yanıma geldi
"Sana annen gormemeni söyledi değil mi jeon? Annenin sözünden cikmamalisin"
"Efendim, her ne hata yaptiysam özür dilerim jungkook'a karşı hiç kötü bir davranışım olmadı ve olmazda"
Kafamı eyip damlayan göz yaslarimi tuttum
"Taehyung 12 yıldır bir kötü davranışın olmadı bunu yapman hata hatani da biliyosun jungkook'a karşı örnek olcak davranislar sergilemiyorsun"
"Pardon?"
"Evet, jungkook'un akşamları dışarı çıkmasına karşıyız biliyorsun ama sen onu değiştirdin"
"Anne baba bu kararımı ne taehyung hyung değiştirdi ne başka bir arkadaşım istersem çıkmam ama çıkıyorum çocuk değilim reşitim farkında mısınız bilmiyorum ama kendi kararlarımı ben alabiliyorum"
"Bize karşı mı geldin"
"Tamam o zaman size son bir hak veriyorum,taehyung"
"Efendim?'
"Ya sigara ya jungkook?"
"Baba çıldırdın mı? Çocuk değil o isterse alkol içer isterse sigara siz buna karışamazsınız ki annesi veya babası değilsiniz"