Jisoo ' dan . . .
Sabah lanet alarmın çalmasıyla ayağa kalkmış ve okul için hazırlanmaya başlamıştım.Önce lavaboda günlüklerimi halledip okul formamı giymiştim.Hafif makyaj yapıb,çantamı koluma takmış ve terketmişdim odayı.Daha Tae'ye gidicem.
jl::Julia - Jisoo'nun annesi.
Jl:sonunda uyandın Jisoo
Js:kalktım işte anne
Mutfak masasının üzerindeki tostu ağzıma tıkıştırmış ve anneme seslenmiştim.
Js:anno bon çıkıyom.Toyzomlara gidocom
Jl:yemeği yutta konuş.Ayrıca her sabah her sabah niye gidiyorsun?Rahatsız etmesene teyzenleri
Js:1.canım annecim ben teyzemi rahatsiz etmiyorum,kendisi de gel diyor.
2.ben oraya Tae'yi rahatsız gidiyorum eheheSinsi bakışlarımı anneme göndermiş ve ayakkabılarımı giymiştim.
Jl:ah jisoo.
Js:hadi bay anne
Konuşmasına izin vermeden hemen çıkmıştım evden.Aramızda o kadar da yol yoktu.10 dakikalık yolumuz var.Oraya gidiyorum çünki ehe söylediğim gibi kendisini rahatsız edicem 🤙.Eh kuzenler bugün için vardır.
* * *
Jisoo ' dan . .
Sonunda gelmiştim.Kapıyı çalır çalmaz açmıştı teyzem.Geleceğimi iyi biliyordu çünki.Hemen selamlaşıp içeri girmiştim.
Js:selam teyzee
Ty:selam güzel kızım
Js:tae kalktı mı?
Ty:en son 5 dakika daha diyordu.Gidip bi' bak sen ona
Js:bende zaten onun için gelmiştim
Teyzem gülmekle yetinmişti.Bende basamaklardan yukarı çıkıyordum.Sessizce gidiyordum uyanma ihtimaline karşı.Aman,zaten uyandırıcam ama geldiği görmemesi lazım ki korkutayım onu.Heh,güzel plan.Acaba bu aklımı matematiğe harcasam okul listesinde ilk 10 giremiydim..?
Tae'nin odasının yanına gelip,yavaşca kapıyı açmıştım.Yatakta uzanıyordu.Genelde üstsüz uyurdu o ve şuan üzerinde sadece şortu görünüyordu.Elimle ağzımı kapattıktan sonra yatağına ilerlemeye başladım.Porno mu izliyordu o?Kesin şişmiştir.Hep böyle oluyor ve azdığında gidip biriyle sikişiyor.Ben şuana kadar sağ salim kaldım çok şükür.Aniden üzerine atlamıştım,oda hızlıca telefonu kapatıp ellerini belime koymuştu.
Thv:güzelim,sen mi geldin?
Js:evett.Ne izliyordun sen?
Thv:hiiç.Öylesine takılıyordum.
Hı hı aynen.Penisininin şiştiğini bacaklarımın değmesinden anlaya biliyorum.
Thv:hadi uyuyalım güzelim
Diyerek beni kendine daha fazla sokmuştu.Onun yanında minnacık kalmak en nefret ettiğim şey doğrusu.
Js:yaa hadi kalk okul varr?
Thv:of peki ya
Tanrım kaslara bak off.Acaba tae beni seviyormudur?Sevmese niye bu kadar yakın davrandın ki.
Tam kapıdan çıkacağım sırada tae beni duvarla arasına almış ve burunlarmızın bir birine değmesini sağlamıştı.
Thv:kuzişe öpücük yok mu?