Cap 2 Intamplari bizare

14.2K 607 49
                                    

Emilia  pași  inauntru castelului cu emoție   și curiozitate  ,insă ceea ce a avut o uimit-o .In toate camere proful era de cel puțin un deget ,mobila era acoperită de cearșafuri albe  ,iar panzele de paianjen  creșteau pe pereți și chiar și ca un plasă pe uși ,astfel incat  majoritatea camerelor  erau blocate.

-Domnule  Geller  ,există vreo echipă de curațenie  pe aproape ?intreba Emilia dezorientată

-Nu cred ,dar stați liniștită putem  să adunăm   cațiva săteni și să facem o echipă

-Foarte bine ,trebuie să ne organizăm repede !spuse  Emilia  analizand pereții plini de paienjeni

-Pana să vă aduceți șoția și nepoata domnule  Geller ,va rog să trimiteți cațiva sateni  ,ca să ne putem apucă deja !

-Cum doriți domnișoară !spuse Geller zambindu-i prietenos ,in timp ce se retragea ușor catre ieșire

Emilia ramase in urmă studiind casă și gandindu-se  ce urmează să facă

”In primul rand trebuie să aranjez  3 dormitoare ,unul pentru mine ,unul pentru domnul Geller și soția sa și cel din rumă pentru nepoțica lor ,apoi ar trebui să cumpar niște  mobilă care să inlocuiască  piesele prea deteriorate .”

In timp ce Emilia iși facea planurile de mangement  ,invaratindu-se prin camere și cercetand nu iși dadea seama că deși nu putea să-i privească la randul ei ,ea era privită .Deasupra ei ,pe grinziile de rezistență ale castelului ,două prezențe fantomatice o urmăreau indeaproape  ,fixandu-i mișcarile

Emilia nu observa nimic incă continund să-i examineze noua proprietate

In timp ce deschidea ușile una după alta și se lasă pierdută de  admirația ei pentru o lume necunoscută,Emilia   nu sesiza schimbarile bruște de temperatură care o tot incercau .

Emilia Pov

Am deschis cu nerabdare usile duble albe ,incrustate la margini cu ceea ce parea argint  ,patrunzand intr-o incapere imensă   in care se aflau cateva obiecte de mobilă ,un șemineu cat  o mini mașină  și un candelabru cu lumanari ce  se topiseră deabinelea  de secole .Pășind cu grijă in camera luminată slab  ,indreptandu-mă spre  ferestrele duble  .Am apucat așa numita perdea ,ce semana mai mult cu o carpă veche,și am tras de ea pană s-a desprins din șuruburile  antice ce o țineau suspendată de tavan .

”Va trebui să rezolv asta ”  am gandit in timp ce studiam  frimiturile uriașe de praf ,care zburau in aer și straluceau in razele soarelui .Lundumi privirea de la peisajul montan ce  incadra fereastra ,m-am intors cu fața spre cameră .Mobila era și ea luminată  de razele soarelui ,capatand o noanță roșcată ,indreptandu-mi privirea spre șemineu  am observat  pentru prima dată   tabloul uriaș pictat ce statea spanzurat  de-asupra  lui .M-am apropiat  cu grijă  studiind  fețele celor trei barbați care apareau in  așa numita poză  .Cei doi așezați la margine erau tineri  ,in timp ce cel dintre ei avea o varstă inaintată ,insă se putea percepe ușor că erau rude .Barbatul tanar din partea  dreaptă mie ,era  ușor roșcat cu parul   cazandu-i  rebel  in șuvițe pe frunte  și peste urechi .Zambetul lui era unul ușor arongat și badjocoritor  ,iar ochii săi  cenușii denotau o scanteie aparte de rautate .Barbatul tanar  din partea stanga  era brunet ,cu parul dat elegant pe spate  ,denotand eleganță clasică și nobilime ,ochii ii erau de un albastru stralucitor ,iar chipul ii era brazdat de seriozitate ,buzele sale rozalii find perfect drepte .Cel din mijloc   era o caracteristică a celor  doi  combinată și imbatranită .Fața sa era serioasa ,insă ochii verzi  denotau   aroganță  ,iar parul său  roșcat era dat elegant pe spate .

”Wow  ai spune ca sunt  una și aceiași persoana ,după chipurile ovale și palide ,dar in același timp fiecare are trasaturi speciale ”

In timp ce priveam portretul   ,pielea i se facuse ca de gaină simțind o răceală  stranie ce imi cobora  pe  spate  ,inghețandu-mi sangele

Hotelul sufletelor rataciteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum