I hope
you have
a good day
(:یونجی وە ئەو کەسانەی لەگەلیبون گەیشتنە شوێنی یاریگاکە
یونجی"واو ئەمە یەکەم جارە کە ئاوها لە نزیکەوە دەبینم زور گەورەتر دیارە"( سەریسورمابو بە گەورەی یاریگاکە)
؟؟١" من دەروم بلێتت بو دەکرم وە دێمەوە باش؟"
یونجی " باشە"
؟؟١ رویشت ئەو جێیەی کە بلێتەکان دەبرن بو چونە ژورەوە
؟؟١ گەرایەوە بە دوو پلێت یەکێک بو خوی وە ئەوەیتر بو ن/ت
؟؟١"هانێ ئەمە بو تو"(دەستی راگرت تا پلێتەکە بیبات)
یونجی"زور سپاست دەکەم... ئاا لەبیرمکرخوم بناسێنم ...سڵاو من لی یونجی (دەستی بو تەوقەکردن راگرت) ئەی تو خوت بە من ناناسێنیت؟"
؟؟١" ئااا من لەبیرم چوبو زور داوای لێبوردن دەکەم ، پێخوشحالبوم بەنیاسینت یونجی، وە منیش یونا چوی یونام"( دەستیگرت وە پێکەوە تەوقەیانکرد)
ناو: چوی یونا
خێزان:دایک و باوک وە برایێک
باری دارایی:دەوڵەمەند
کەسایەتی:کەسێکی زور کومەڵایەتیە وە زور حەزی بە سەرکێشیە وە سەرشێتیشە
یونا"باشە دەتەوێت ببیتە هاورێم زور حەزم لێیە هاورێیەکی ئاساییم هەبێت؟!"یونجی" باشە پێمخوشە بەڵام بۆ؟ هاورێت نیە؟"
یونا" هەمە بەڵام زور لوتبەرزن چونکە دەوڵەمەندن وە دەمەوێت هاورێیەکی ئاساییم هەبێت"(بەنیگەرانیەوە قسەیکرد)
یونجی"ئێستا زور بۆت ناخوشە کە هاورێی دڵ سوزت نیە کە لێت تێبگەهێت"
یونا" بەڵێ راست دەکەی زور هەست بە تەنیای دەکەم"(خەمباربۆ)
یونجی"باشە هارێکەم خوت خەمبارمەکە باش ئیتر من لێرەم همم؟"( بە شیرینی وتی تا خوی خەمبار نەکات)
یونا" ئااا بەراستتە!؟؟ زورم پێخوشبوو !!"(خوی هەڵدا بۆ باوەشی پێداکرد )
یونا" یونجی'یاا با بروینە ژورەوە یاری دەست پێدەکات!"( زور بە پەروشەوە وتی چونکە زور حەزی بەم یاریەیە)
یونجی" باشە ئایە زورت حەز بەم یاریەیە؟"(پسیاری لێیکرد)
یونا" هەر زووور بەلامەوە چێژبەخشە وە یاریزانەکانیش زورر قۆزن هیهیهی!"( بە پێکەنینەوە وتی )
بەرێگادا دەچوون وە قسەیان دەکرد بۆ خویان پێدەکەنین وە زیاتر یەکیان ناسییونجی" وای وای لەم سەرکێشیە وات لێم کرد کە زور بە تامەزروبم بو ئەم یاریە هااا!"( بە تامەزروی وە پێکەنینەوە وتی)
یونا"ئەی چۆن ئەمە ئیشی خومە"( بە پوزەوە وتی)
یونجی'ش لەو لاوە پێدەکەنێت بە شێوەکەی
گەیشتنە بە شوێنەکە کە زور خەلکی لەوێ بون بو بینینی یاریە بەچێژەکە کە کامە براوە دەبێتیونجی و یونا روشتن بو شوێنەکەیان کە بویان دیاریکرابو شوێنەکەیان لە رێزی پێشەوە بو
یونا"ئێستا خوشی دەستپێدەکا "( بەدلخوشیەوە وتی)یونجی هەر زەردەخەنەی بو دەکرد کە ئەوەنە زور بە پەروشە بو یاریەکە
پێشکەشکار" ئێستا یاریەکە دەستپێدەکات با بیزانین کام لەم یاریزانە بەتواناکان دەبێتە خاوەنی خەلاتە گرانبەهاکە"( وتی وە زورێک پێشکەشکار و تیڤیەکان لە وێ بون بو پەخشکردنی ئەم یاریە ناوازەیە)
هەموو یاریزانەکان ئوتومبێلەکانیا بەکارخست بو ئامادەباشی
دادڤان" خوتان ئامادەکەن...!!!"
«........»
Hi
Guys (:Don't forget
Vote
And
Comment.
.
.MINSHA
YOU ARE READING
𝗧𝗵𝗲 𝗳𝗶𝗿𝘀𝘁 𝗹𝗼𝗼𝗸 & 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝗶𝗿𝘀𝘁 𝗲𝘆𝗲 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗮𝗰𝘁 |یـەکـەم نـیگـا ویـەکـەم چـاو پـێـکـەوتـن
Fantasyکــــیــــم مــــیــنــگـــیــو یــەکــەم نــیــگــا بــوو بــەڵام پــێــمــوابـــوو ئــەبــێــتــە کــــوتــــا نــیــــگـــا...' هـەر لـەوکـاتـەیــی چـاومـان بـەیـەکـەوت مـــن عـاشــقـــی تــــۆ بـووم ... نـەم ئـەزانـــی هەســـتی عاشقبــــــوون چ...