TU SĄ JEDYNIE CI CO SIE POJAWIAJĄ W KSIĄŻCE I ISTNIEJĄ W CZASIE WYDAŻEŃ Z PIERWSZEGO ROZDZIAŁU
Jest tak bo nie chce przedstawiać NPC'ów, którzy jedynie istnieją
(A i niekiedy mylą się mi w rozdziałach odcienie futerek niektórych kotów, tak żebyście wiedzieli)
Będę to wszystko aktualizowała z rozdziałamiPrzywódca
> Blada Gwiazda - Srebrno - biały z ledwo widocznymi cętkami kocur o lodowato niebieskich oczach.Zastępca
> Trawiasty Szron - Jasnobrązowy kocur o bladozielonych oczachMedyk
> Rdzawa Plama - Czarna, starsza kotka z rudymi plamami o jasnożółtych oczach> Jastrzębi Obserwator - Stary, ciemnorudy kocur z pręgami oraz białą tylną łapą, posiada ciemno błękitne oczy.
> Zielona Łata - Brązowa kotka o zielonych oczach.
Uczniowie Medyków
> [Brak]Wojownicy
> Czarna Cętka - Czarny o jaśniejszych, kwadratowych cętkach na grzbiecie. Jego oczy są koloru miedzi.
Uczeń: Wybrana Łapa.> Szałwiowe Skrzydło - Jasnobrązowy kocur z biało brązowymi pręgami o zielonych oczach.
> Nitkowe Futro - Ciemnobrązowa kotka o białych plamkach. Ma śmiesznie długaśne futro.
> Zczerniała Pręga - Szary kocur, którego pręgi ściemniają się na tylnej części jego ciała. Posiada bursztynowe oczy.
> Pagurkowy Kurz - Biało rudy kocur o dziwnie zielono - żółtych oczach.
> Waleczna Przysięga - Biała kotka o ciemnobrązowych latach i brunatnych oczach. Nie ma poloy pyska, ogona oraz nie czuje nic w swojej tylnej nodę. Ma na ciele pełno blizn.
> Jaskółczy Lot - Ciemnoszary kocur mający czarną pręgę na plecach oraz białą plamką na klatce piersiowej. Jego oczy mają kolor ciemno zielonego.
Uczeń: Slaba Łapa.> Brzęczący Komar - Ciemnoszary z czarnymi skarpetkami oraz ogonem. Posiada szare oczy a za uchem trzyma skrzydła Ćmy.
Uczeń: Milcząca Łapa.> Niebieski Połysk - czarna kotka o błękitno - ciemnoszarych "kręconych" pręgach. Ma zielono morskie oczy.
> Fretkowy Kieł - Brązowy kocur z jaśniejszym pręgami I srebrnymi ślepiami. Na bliznę na grzbiecie.
> Zakręcony Wąs - Jasnoszara kotka o ciemniejszych pręgach. Ma ciemnoniebieskie i jaskrawo zielone oczy.
Uczniowie Wojowników
> Milcząca Łapa - Czarna kotka o białym ogonie i uszach. Ma blekitneboczy. Jest niema
Mentor: Brzęczący Komar.> Słaba Łapa - Ruda kotka o jaśniejszym pysku oraz brzuchu i ciemniejszych pręgach. Jest starsznie ostabiona.
Mentor: Jaskółczy Lot.> Wybrana Łapa - Czarny kocur o białych plamach i zielonych oczach.
Mentor: Czarna Cętka.Opiekunowie
> Górzysta Woda - Jasnoszary z błękitno - szarymi pręgami kocur o morskich oczach. Na jego grzbiecie posiada parę blizn.> Lamparcia Dusza - Złota kotka o czarnych cętkach i brązowych ślepiach.
> Różowy Kwiat - Różowo - Kremową kotkę o białych tylnych nogach oraz ogonem, którego końcówka była podobna do reszty ciała, ma srebrne oczy
Uczniowie Opiekunów
> [Brak]Karmicielki
> Hiacyntowy Płatek - białą w fioletowo - ciemnoszarę i błękitno - szary plamy o złotych oczach.
Matka: Fioletowe Kocię i Oceaniczne Kocię.> Piaszczysty Ul - Ruda kotka o piaszczysto - złotych pręgach i srebrnych oczach.
Matka: Rude Kocię i Drobne Kocię.> Stokrotkowy Pyłek - Jasnoszara z ledwo widocznymi ciemniejszymi cętkami o blekitno żółtych oczach.
Matka: Przebiśniegowe Kocię, Ostre Kocię i Nocne Kocię.Kociaki
> Przebiśniegowe Kocię - Białą kotka o jasnobrazowych latach i błękitno żółtych ślepiach.> Ostre Kocię - Jasnoszara kotka o ciemniejszych plamkach i bursztynowych oczach.
> Nocne Kocię - Szary kocur o ciemniejszych pręgach i złotych oczach.
> Fioletowe Kocię - Fioletowo - ciemnoszara kotka z białym skarpetkami i złotymi oczami.
> Oceaniczne Kocię - Błękitno - szary kocur o ciemniejszych pręgach oraz białą plamą na piersi. Ma ciemnoniebieskie oczy.
> Rude Kocię - Jasnoruda kotka z ciemnorudymi pręgami i srebrnymi oczami.
> Drobne Kocię - Ciemnorudy kocur z jasnorudymi pręgami i srebrnymi oczami.
Starszyzna
> Skrystalizowany Motyl - Biało srebrna oraz bardzo stara kotka z ciemniejszym pyskiem i uszami. Ma Bursztynowe oczy.> Grzybowe Pęknięcie - jasnobrązowy kocur o ciemniejszych pręgach na nogach i ogonie. Ma miedziane oczy.
> Ziarnisty Pył - czarna kotka z białą końcówką ogona oraz pyskiem i zielonymi oczami.
> Czerwony Wiatr - ciemnoruda kotka o ciemniejszych "długaśnych" pręgach i czarnych oczach.
Więźniowie
> Zamrożony Błysk - Jasnoszara kotka z ciemnymi dziwno wyglądającymi cętkami o ciemnoniebieskich oczach.> Tęczowe Kocię - Szylkretowa z białym pyskiem kotka o bladożółtymi oczach.
CZYTASZ
Wojownicy Superedycja: Winy Tęczowej Gwiazdy
FanfictionTa książka posiada spojlery do "Wojownicy: Cień Przeszłości" "Mam już wystarczająco win na moim sercu, nie potrzebuje jeszcze twojej śmierci!" Szkarłatny Kwiat został pokonany. Klany, myślały, że mogą już powrócić do normalnego życia i zapomnieć o t...