...nerden başlayacağımı bilmiyorum..neyse...ben annemin karnındayken babam beni istemediği için annemin karnını tekmeledi düşmemi istedi ondan bir gözüm 2 santimetre küçük...Annem hep sinir olunca beni döver NEDEN DÖVMESİN Kİ!?!? NEDE OLSA OYUNCAKRAN BAŞKA BİRŞEY DEĞİLİM!!!....bir gün annem iş buldu..annem iş buldu ve ben ve kardeşimi bir bakıcıya koydu bakıcı çok iyi birisi (gibiydi)...ertesi gün annem bizi bakıcıya koydu ve gitti...sonra bakıcı beni içeri itti sonra ona su getirmemi istedi bende mutfak tezgahına yetişemediğim için getiremedim ve beni dövdü...sonra kardeşim ağlamaya başlayınca onada vuracaktı bende kardeşime vurmasın diye bakıcının elinden tutup çektim ama gücüm yetmedi...neyseki kardeşim kurtulmuştu....ama..ben...her yerim morluklar içerisinde bir kaç gün böyle sürdü daha sonra annem işten gelince bizi aldı ve beni banyo yaptırırken bütün morlukları gördü nolduğunu sordu ama cevap vermedim...çünkü o pislik bakıcı beni tehdit etti aileni öldürürüm falan filan dedi ailemin ölmesini istemediğim için söyleyemedim gece yataktayken canım çok yandı ve sessizce ağlamaya başladım... davasında her gece ağlamaya başladım..annem kardeşim ve beni başka bir bakıcıya verdi ve...oda aynıydı..ama biraz daha beteriydi daha fazla dövüyor daha çok can yakan eşyalar kullanıyordu...
( Daha fazla devam edemeyeceğim çok fena ağlamaya başladım üzgünüm:( )