Yolculuk

53 0 0
                                    

~Yağmurun ağızından ~
Alarmımın sesi ile yataktan hızlıca kalktım bugün kızlarla ilk kez şehir dışı tatile gideceğimiz için uyku pek tutmamıştı. Pencereyi açmamla Bursanın o güzel kokusunu içime çektim.

Annem ayak seslerimi duyacakki.
" Yağmur aşşağı in kızım"

Değişi ile mutfaktaki annemin yanına koştum saat 00.12 yi gösterirken yemeği alıp çoktan odama çıkmıştım.
Odama girdiğim gibi yemeğini çalışma masamın üstüne bıraktıkran sonra laptop'tan favori dizim olan Supernaturali açıp kaldığım bölümden izlemeye başlamıştım.

En önemli yerlerinde telefonun açıldı söve söve telefonunmun yanına geldiğimde, Yarenin aradığını gördüm açtığımda şiddetli bir yüksek sese maruz kaldım. Ilk cümlem ise ;

"Canım kankam bu sesi çıkarmak için çok uğraştınmı"

Yarenin cümlesi ile "Tatiiil Başlasıın" demesi üzerine heycanla "Evet" dediiiim. Yaren grubumuzun içindeki en iyi arkadaşımdı bugün çıkacağımız tatilde ailesinin ortak olduğu otele gidecektik. Yarenin "bekle"demesi üzerine normal olarak 5 dakkka bekledim. Hatta tekrar döndüğünde "hele şükür kanka naptın bunca saat dedim ".

- "Kanka babanlar bizi bıraktıktan sonra nereye gidicek"

-"Kanka ya sizin otele girdikten sonra yan şehirdeki anneannemlere gidicekler yaz sonuna kadar orada kalıcaklar."

-"Ooo diyosunki 3 ay bodrum,güneş, deniz,kum,ve en önemlisiiiiiii..."

-"Tabiki Yakışıklı çocuklaaar

"

Dememin üzerine annem odama girdi son cümlemi duyacakki

"Çok heveslenmeyin bayanlar arkadaşım resepsiyonda çalışıyor gözü üstünüzde olacak bana haber vericcek 5 yanlışınızda anneannenin yanına alıcam hepinizi takılırsınız orada börtü böcekle neyse kızlara haber ver hazırlansınlar çıkıyoruz"


demesi ile hattın diğer ucundaki azimle hala bekleyen
"yarene duydunmu kanka"


Hepimiz küçüklükten beri aynı mahalledeydik o yüzden ev kıyafetlerimle ard arda olan evlerimizin zillerine koşarak yaptım. Hepsi aynı anda cama çıkıp "ne var diyince" canımlar götünüzde radarmı var ne bu senkorize" demele kahkahayı basmaları saniye sürmedi annemlerin kapıya eşya taşımasını gördükten sonra " hadi çıkıyoruz "dedim. Hepsi 5 dakika içinde kapıya indi ama tek dikkatimi çeken hazaldı elinde yastıkla gelmişti annemlere esyaları taşımak icin yardim ettikte sonra tatil icin kiraladığımız doblo gibi büyük arabamiza bindik babam araba kiralama işi yaptığı için kolay olmuştu 1 günde gelmişti araba. Herkez aileleri ile vedalaştıktan sonra arabaya yerleşmiştik.

VE YOLCULUK BAŞLASIIIN

Daha yolculuğa çıklalı 5 dakika olmuştu ve şimdiden beni bir heycan sanmıştı galiba havaalanına gideceğimiz için. Evimiz havaalimanına pek yakın sayılmazdı. Yarım saatlik Gülüşayın uçaklar hakkındaki araştırmasını sunması ardından gelmiştik. İçeri girdikten sonra kendimi Fb ajanı gibi hissediyordum kac kere üstümüz aranmışlardı.

Bavulumda aranmasından sonra " Sayın Yolcularımız Bursa-Antalya U456J adlı uçağımızın kalkışına son 15 dakika
"

Dedikten sonra ben Hazal Gülüşay Yaren Masal aynı anda biletimize baktıktan sonra yola koyulmamız arasında 1 saniye fark vardı. 5 Dakika sonra uçağımıza yerleşmiştik cam kenarı Masala denk gelmişti.

Masalı hep çok kıskanmıstım nedense çok iyi bir hayatı vardı kahverengi uzun saçları yemyeşil gözleri fizigiyle hep ön plandaydı yüzündeki pürüzsüzlük hep ön plandaydı.

Ben ise civciv sarısı saçlarım ile kahverengi gözlerim vardı benimde saçlarım uzun ve uçlarına doğru belirgin bukleler oluyordu hep beni enerjik sevimli diye tanıtırlardı grubumuzdaki kızlar hep beni güzel bulurdu ama ben kendimi bi türlü sevmezdim huylarımda diğer kızlara benzemezdi. Hep erkeklere güzel gorunmektense ben oldugum gibi seven birini aradım .

4 saatlik yolculugumuzun sonunda kızlarla otelimize gitmek icin taksi çağırdı annem ve babamla vedalaştıktan sonra annem ;

"Kapıda sizi arkadaşım bekliyecek size 3 ay boyunca o göz kulak olucak ters giden birsey olursa bana haber vericek aa bak taksinizde geldi "

Demesinin ardından bavullarımızı bagaja koyduk ve bindik annem arkamdan el sallarken hazal

"Cok guzel olucazz hepimiz aynı odada kalicaz dimi? "

Yaren : "Yani büyük ihtimal kanka 6 kisilik odalar vardi onlardan isteriz 5 kisiyiz ama olsun rahat edelim "



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Temmuz AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin