🩸1🩸

82 14 0
                                    

"Ezer éves árnyékok láthatatlanná válnak. Hangok suttognak a fákban..." „Ma este van Halloween!"

Azt követően, hogy közöltem a legjobb barátaimmal, miképp én ma biztosan itthon maradok és arra sincs esély, miszerint elmegyek velük a Halloween partira, tudniillik egyszerűen nem volt kedvem ehhez az egészhez.
Nálunk a Halloween nem csak magát a ceremóniát jelentette, ez egyben az én születésnapom is voltaképpen.
Alapjában véve szeretem meg minden, viszont én tényleg az a fajta ember vagyok, aki előbb örül ha egyedül lehet mintsem másokkal. Komfortosabb.

-Boldog szülinapot kincsem.-anya sétált be egy tálca étcsokis muffin-nal, melynek tetején narancssárga hab díszelgett. Ha meg merném kérdezni abban mennyi az ételszínezék, biztos nem merné elmondani. Végül is majd megtudom a vécén.
-Köszi, anya. Nem láttad a horror DVD-ket?-tudakoltam meg, legutoljára ő portalanított itt.
-De. Itt vannak.-húzta ki az egyik fiókomat.
Megkönnyebbültem, hogy nem dobta ki őket, elmondása szerint nem tesz jót nekem a folyamatos horror nézés. Hát sajnos vagy nem sajnos, én odáig vagyok a hajmeresztő, lidérces filmekért.
Anya kiment, én magamra maradtam a szobám komfortjában. Kintről égszakadást lehetett hallani, meg mást is ám azokkal nem törődtem, mert már javában a filmre összpontosítottam.

A Fekete Macska 🩸JIKOOK Where stories live. Discover now