Jungkook odasomfordált a családanya mögé, aki buzgón szeletelte fel a húst, valószínűleg a vacsorához.
-Mi jót csinálsz?-kérdezte ám nem ez volt a célja, hogy megtudja anyja mit tevékenykedik a pulton. El akarta terelni a figyelmét, miképpen néhány nyers húst magával vihessen.
Sosem gondolta volna, miszerint ilyenekre vetemedik. Főtlen húst visz majd fel a szobájába, egy démon macskának. Gondolatra megcsóválta a fejét.
-A vacsorát kisfiam. Még mindig úgy gondolod, a szobádban kell rejtőzködni? Szülinapod van...-fordult hátra ámde Jungkook kámforrá vált mint a füst.
A deszkán lévő tíz szelet húsból már csak hét volt ott. Az is eltűnt, mint Jungkook.A fiú kinyitotta a nyílászárót, nagy mákjára Jimin még mindig ott ült a heverőn.
Betartotta az ígéretét így a macska felé nyújtotta a húst.
Persze volt annyi esze, hogy tányéron vigye fel, mert ez csöpögött és ragacsos volt.
Jimin oldalra döntötte a fejét.
-Ezt nekem hoztad?-fürkészően pillantott vagy a tányéron lévő dolgokra, vagy pedig Jungkook -ra.
-Még szép, én nem eszem nyers húst.-grimaszolt még a felvetésre is.
Jimin biccentett, s elvette a tányért.
Nagy csillogó szemekkel mustrálta, kék szemei úgy bámulták mint a világ legjobb jutalmát kapta volna.
Jungkook titokban elveszett benne, a ketyegője dübörgött, voltaképpen észveszejtőnek találta a fiút, s talán túlságosan is nézte mert Jimin felnézett rá.
-Talán kérsz?-parányi markában felmutatta a vértől csöpögő húst.
Jungkook megrázta a fejét, egyszerre volt az összkép félelmetes és aranyos.
Jimin már éppen harapni kezdett volna ha nem suhan át az arcán a felismerés.
-Elfelejtettem hogy ez egy embernek mennyire nem lehet szép látvány.-tette le a kezéből amiből eddig jóízűen falatozott.-Bocsánat, de én dögevő vagyok, nekem ez teljesen normális.-hunyta le a szemét és kezébe törölte a véres, ragacsos ajkait.
Noha Jungkook elismerte ezt, ellenben Jimin-re mosolygott és megnyugtatta azzal, hogy kezét óvatosan rátette a vállára.
-Semmiképpen ne érezd magad feszélyezve, egyél csak.
YOU ARE READING
A Fekete Macska 🩸JIKOOK
FantasyA halloween a tökéletes emlékeztető arra, hogy a varázslat bennünk él.