-Hallod!Az ott Felix?-kérdezte Nao,rámutatott Felixre.Máris beilleszkedett.Matteoval és Danielel máris barátok lettek.
-Ja-dünnyögtem.Az istenek segítsenek,hogy ne a mi osztályunkba kerüljön!Omelakit* segítsen meg!
Becsöngettek.-Szia,Luna!-köszönt Daniel.
-Szia!-köszöntem vissza.Az osztályunk felé kanyarodtunk.Töri lesz.Töri,várj töri?Isten nyugtasson minkent!
Láttam,hogy Felix is bejött.Ezek szerint az imátkozásom nem segített.
Már 5 perce becsöngettek,és a Muskátli tanárnő sehol.
Én szokásosan a leghátsó sorba ültem,középre.-Nincsen Muskátli tanárnő?-kérdeztem az oszrálytól.Semmi válasz.
-Megnézem.-álltam fel és az ajtóhoz mentem.Kinéztem,semmi.Megint és semmi.Semmi,semmi,semmi.
-Erre vártam amióta megszülettem.-jelentettem be és a táskámhoz mentem.Elővettem 4 konfetti ágyút.-Az..konfetti ágyú?-kérdezte Mia.Mindenki felém fordult.
-Az is kell.-vontam vállat,majd kimentem az osztály közepére.
-Ünnepéljesen kijelentem,hogy nincs Muskátli!-mondtam,majd kilőttem a konfettit.A többiek feldobták a füzeteiket.
Elővettem a telefonomat.Volt egy ötletem.Tárcsáztam egy random számot.Telefonbetyárkozás.
-Jó napot!-mondtam,kihangosítottam.
-Halo?-kérdezte egy hang.Az osztály felnevetett.-Tudtam!Tudtam,hogy tudsz beszélni!
-Eddig is tudtam.-mondta a hang.
-Nem.Mert Sum,te nem tudsz beszélni.-alig bírtam vissza folytani a nevetésem.Nao már a hasát fogta a nevetéstől.Rachel a földön fetrengett.
-Aha.-ekkor jöttem rá,hogy kivel beszélek.Az igazgató lányával.
-O geci.-suttogtam és letettem.
-Mi az?-kérdezték tőlem egyszerre.
-Emlékeztek az igazgató lányára?Tudjátok a szőke,kék szemű.Azzal beszéltem.-itt már röhögtem.Az osztály velem nevetett.
Elbeszélgettünk egy kicsit.Furcsa módon a fiús 3-as is csatlakozott.
-Hívnak.-mutatott a zsebemre Daniel.
Kivettem a telefonomat.Jane.
Ez a"SOS"mód mikor hív.
-Igen?-kérdeztem.
-Anya az előbb hívott.-mondta Jane.
-Mit mondott?-aggódtam.
-Anyát az előbb vitték be a kórházba. -mesélte.Megijedtem.Anya kórházban?
-Mi?-azt hittem,hogy csak viccelt.
-Ma fog meg születni a húgunk.-ne bassz.Ez egyszerűen csodálatos.
-Melyik kórház?
-A Szent Pálba.-mondta
-Azt szeretné,hogy mind ott legyünk.-Jane itt már liheget.
-Oké,sietek.-Felkaptam a táskámat.Mentem ki az ajtón,de az 5-ös megállított.
-Mi az?-kérdezte Nao.
-Most fog születni a húgom.-vigyorogva meséltem.
-Elvigyünk?-kérdezte Felix.-Van kocsim.-magyarázta.Hálásan mosolyogtam rá.
Kimentünk az osztályból és mentünk a kocsi felé.
Beszáltunk,becsatoltuk az öveinket.
-Melyikbe?-kérdezte.Rá néztem.
-Amelyikben születtünk.Szent Pál.-mosolyogtam.Felix beindította a kocsit és ment vagy 100-al.Nem volt elég hely a kocsiban.A hátsó sorban Matteo és Daniel ült,közöttük Nao.És Rachel Daniel ölébe.Na ilyet se látni minden nap.
-Itt vagyunk
Kiszálltam a kocsiból és szaladtam be a kórházba.
-Majd holnap tali.-kiáltottam oda nekik.
2 emeletet szaladtam amíg megtaláltam a húgomat és a nővéremet.
-Hogy van?-kérdeztem.
-Nem tudjuk.-mondta Jane.
A húgomnak könny gyűlt a szemébe.
-Semmi baj,anya jobban lesz.-magamhoz húztam és megöleltem.✴
Hajnali 1 óra van.Felébredtem és kimentem a mosdóba.Megnéztem magamat a tükörben.Nem lesz jó.Érzem.Ha hazaérünk.Nem lesz minden rendben.Babasírás.
Ez csak is a húgom lehet.Kimentem a mosdóból.Kijött az orvos.
-Megszületett a húguk.Lily Rose Hawkins.-mosolygott.Kinyitotta az ajtót.
Jane és Sasha már bent volt.És ott volt Lily.A húgom.Szőke hajú,kék szemű.
Nagyon gyönyörű volt.A haja ugyan olyan szőke volt,mint Jané és anyáé.Olyan szép kék szeme volt,mint Sashának és apának.
Egyszer csak bejött egy orvos.
-Ha nem zavar akkor elrabolom egy kicsit.-elvette a húgunkat és átvitte a másik szobába.Üzenetem jött.
Hannah üzent,a legjobb barátom egyben a kedvenc unokatesóm.Hanni:Hallod,nagyon jó munkát végeztem.
Luns:Az nem zavar Mrs.Tökéletes,hogy
Liam,Wanda és Te dolgozgatok a gyerek szobával?
Hanni:
Nem nagyon:)
Küldjek képet?Luns:Aha
*Hanni képet küldött*
Úristen,de jól néz ki!Bár gondolom,hogy a nagy részét Liam és Wanda csinálta.
Luns:
Ez de jól néz ki!Hanni:
Köszi:)-Hol van Mrs.Robert?-ordította az egyik nővér.
-Itt vagyok.-szaladt felé,ezek szerint Mrs.Robert.
Bezárták az ajtót.
Ajaj.A húgom bajban van.✴
-Mr.Hawkins,Mrs.Hawkins.A lányuk Lily Rose Hawkins...meghalt.-jött be az egyik nővér a szobába.Nem...nem.Az nem lehet.Könny gyűlt a szemembe.
-Részvétem.-mondta a nővér,becsukta az ajtót.
-Mrs.Hawkins haza mehet.
-Köszönöm.-suttogta alig halhatóan anya.Apa kivezette anyát az autóhoz.
Az autóban néma csönd volt.Lecsuktam a szemem.Vissza emlékeztem Lilyre.
Alig 5 perc alatt otthon voltunk.
Leparkoltunk.Én néma csöndben sírtam.
Mikor be mentünk a házba sötét volt.
Gondolom Hannah meglepetéset akar szerezni.
És 3.....2......1.....
-Üdv itt kislány!-kiáltotta,de mikor meglátta az arcunkat,elment a pult mögé és eltette a tortát.
-Menjetek ki!Tűnés!-kiabáltam apa.
Hannahék nagyon megijedtek.Gyorsan felvették a cuccaikat és elmentek.
-Ez mind a ti hibátok!-kiabálta ezúttal Janenek.
-Menjetek fel.-suttogta nekem,én meg fogtam a húgomat és felvittem.
-Figyelj,Sasha.Zárkóz be a szobába és nézzél egy filmet.-bólintott.Bementem a szobámba és magamra zártam az ajtót.
Hallom ahogy Jane feljön.Résnyire kinyitom az ajtót.Tiszta piros mindene.
Ajaj.Vajon mi történt ott lent?
Lemegyek.Lehet,hogy ez lesz életem legrosszabb döntése.
Kinyitom az ajtót teljesen.
Veszem a bátorságot és lemegyek.
Apa ott áll a kezében egy övvel.
-Luna!Hát itt vagy?-kérdezte apám.Már a hangjától reszketett a térdem.-Gyere csak ide!Beszélni szeretnék veled.-megfogta a karomat.Ezután az történt,amiről nem akarok beszélni.
Megvert.Az apám megvert.✴
A szobámba vagyok.Sírok,sírok és sírok.
Kapucni a fejemen van.
Hívás.Csajok.
Oké,vedd fel Luna.Minden oké.
-Szia,Luns.-köszöntett vidáman Nao.Ott volt Rachel,Daniel,Matteo és Felix.
-Szia.-suttogtam alig hallhatóan.
-Hé,mi a baj?
-Meghalt.A húgom meghalt.-sírtam.Gyenge vagyok.Kurva gyenge.
-O,ne.Semmi baj.Nyugi.
-Hé ott minden oké?-kérdezte Hanna.
-Ja,csak valami belement a szemembe.-válaszoltam.Itt van a mai rész is.
Megismerhettétek Hannát.
Mit gondoltok Luba családi életéről?
Kövi rész:2024.06.15-16.Addig legyetek jók!
Puszi:Viki💋
YOU ARE READING
Elvesztem Benned[Szünetel]
RomanceGyerekkori szerelem.Luna számára sokat jelentett ez. De amióta a legjobb barátja egyben a régi szerelme elhagyta azóta nem hisz a szerelembe.Egy napom felbukkan Felix,a volt legjobb barátja.Luna már akkor szívbajt kapott mikor meglátta Felixet a bol...