1.

3 0 0
                                    

Jako každé pondělní ráno jsem vstala v 6 hodin a do kimácela jsem se do koupelny . Kde jsem provedla raní hygienu a učesala si vlasy, následně si je i vy žehlila . Zvolila jsem modré džíny a bílé tričko s nápisem „ TAKE IT OFF" a šedivou mikinu . Vzala jsem si batoh a vyrazila z pokoje po schodech dolů a málem mě srazilo moje stupidní dvojče Sebastian „ nazdar ségra ke snídani jsou lívance tak pohni nebo už nebudou“. Jen jsem nad tím mávla rukou a šla si sednout ke stolu .

Mamka mě přivítala pusou na tvář a dala mi na talíř dva lívance a já jsem si je po lila čokoládou  a naházela na ně jahody. Po snídani jsem si šla obout boty a před domem na mě čekala moje nej kámoška Stella . „ no Jess tak kde se lou dáš musíme stihnout vidět toho nového učitele " jen jsem nad tím mávla rukou a šli jsme do školy .

Ve škole:

Se Stellou jsme si sedli do 4. Lavice ,Stella už byla celá nadšená až uvidí toho nového učitele .
Zazvonilo na hodinu a my čekali až příjde nový učitel . Do třídy vešel vysoký  brunet se zelenýma očima ,měl na sobě modré džíny a bílé triko tak jako já pod mikinu . Stella z něho nemohla spustit oči. „ Dobrý den posaďte se jmenují se DEAN WINCHESTER a jsem nový učitel na matematiku a tělesnou výchovu" Stella hned vedle mě „ já bych si s ním určitě něco tělesného dala" štouchla jsem do ní loktem . Měly jsme úvodní hodinu matiky takže žádné učení .

Samanta za námi mi po klepala na rameno a podala mi papírek s čísly ,otočila jsem se na ní a ptala co to je . „ to jsou telefonní čísla lidí ze školy  na které můžete večer zavolat protože se mi Stella pochlubila že dnes budete mít menší přes pávačku tak aby jste se nenudili. „ Nechcete se podělit s námi slečno ehm Cichrová ?" Ne to je dobrý odpověděla jsem učiteli .„ Tak si to vyřešte po hodině " . Ok a jak jsem do pověděla  tak se na mě podíval tak že jsem ne nemohla odvrátit oči jinam . Probrali mě až šťouchnutí do žeber od Stelly.

Poslední hodina :

Se Stellou jsme se převlékli do červených kraťasů a bílého tričko dresu ve školních holčičích šatnách .   Na tělák jsme šli ven hrát fotbal atd. A hádejte co na tělák jsme měli Winchestera . Stella se proto poprvé v životě rozhodla že si zkusí zahrát fotbal , a já jako něj kámoška musela jít s ní. Jelikož jsme s mým bratrem dvojčata chodíme spolu do stejné třídy . Winchester pískl a začala hra ,hned na začátku jsem střelila gól . Koutkem oka jsem koukala na Winchestera a usmál se , když jsem nahrála Stelle klasicky nedávala pozor a já jí míč omylem kopla do obličeje . Rozeběhla jsem se za ní ,z nosu jí tekla krev pomohla jsem jí vstát ,přiběhl i Winchester a koukal na to .říkám „ vezmu jí na ošetřovnu a hned se vrátím " dobře ale hned zpátky . Jasný nebojte a už jsme si to kráčeli na ošetřovnu , několikrát za cestu jsem se Stelle omlouvala ,ale jediné co mi řekla bylo „ vidělas jak furt na tebe kouká " kdo odpověděla jsem „ no přece Winchester " ne to se ti jen zdá možná máš otřes mozku,ale nemám vím co jsem viděla bylo to hned po to co jsi střelila gól Jess. To je jedno už to neřeš . Nechala jsem Stellu na ošetřovně a vrátila se zpátky ,když jsem se vrátila zpátky tak už se nehrál fotbal . Winchester čekal než všichni příjdou k němu aby je mohl odvést do šaten . Když mě zahlédl tak na mě ukázal gestem abych šla k němu . „ tak co jak to vypadá má otřes mozku?" Ne jen trochu zlomený nos . Dobře ,a teď jsme tu byly všichni a Winchester nás vedl do šaten .
V šatně jsem vzala Stelle věci a šla ji vyzvednout na ošetřovnu . Kde jsem zase potkala Winchestera , ale nevšiml si mě tak jsem si sedla na sedadlo a modlila se až vyjde Stella . Když konečně vyšla že dveří spadl mi konečně kámen ze srdce , na nose měla lepítko s hello kitty ,ale neubránila jsem se tomu a začala jsem se smát přes celou místnost ,můj smích ne přeslechl ani Winchester ,a proto jsme rychle vyběhli ven

 COŽE ?!ON JE MŮJ UČITEL Kde žijí příběhy. Začni objevovat