Večer toho dne:
Pípla mi správa na Instagramu od Deana .
D: tak co jak sis to dnes užila ?
J: přímo náramě
D: to jsem rád ale chtěl bych být Castielem
J: proč?
D: abych z tebe mohl vyšukat duši
J : to by se mi líbilo
D: já vímRáno ve škole
Ukazuju instagram Stelle a on nemůže věřit svým očim . Na první hodinu jsme měly Castiela . Ten vešel do třídy a mrknul na Stellu , ta mu mrknutí opětovala . Jak nečekaně CASTIEL řekl „ Rodrigézová do kabinetu" a odešel se Stellou v patách . Po třetí hodině jsme měly Deana ten přišel a jen se usmíval a dokonce na mě mrkl. Po hodině. Cichrová do kabinetu a já zase cupitala za ním. V kabinetu si sedl za stůl a já do křesla. To co jsem psal včera jsem myslel vážně , jednou z tebe vyšukám duši . Mrkla jsem na něj . Jo a kde Hmm? Zeptala jsem se ho . No až budeš chtít . Dobře . Víš co bych udělala s tebou ?
Ne nevím pověz mi to . Dobře odpověděla jsem . Takže nejdřív by jsme se líbali pak bych ti ho vykouřila jak umím jenom já a pak bys mě vylízal tak jak to mám ráda a pak bys že mě mohl jak říkáš vyšukat že mě duši tak co ty na to ? Jenom se na mě díval s pusou otevřenou pak se na mě usmál . Jste vynalézavá slečno Cichrová děkuji říká se to odpověděla jsem mu . Ale o tom si můžeš nechat jen zdát mrkla jsem na něho a odešla z kabinetu .
Po 10. Min mi pípla správa na ig od Deana.
D: co to se mnou děláš?
J: co jako myslíš ?
D: jako vážně stál mi do teď musel sem si ho dvakrát vyhonit a.přišel jsem pozdě na hodinu .
J: a víš co děláš ty se mnou jsem celá mokrá z tebe
D: hmmmLet do paříže :
Se Stellou jsme si už sedli do letadla a celá naše třída byla poházená po celém letadle. Teď nás čeká 8. Hodinový let do paříže .
Za 2 hodiny
Probudilo mě pípnutí mobilu.
Koukala jsem kdo píše ,jasné že nikdo jiný než Dean . Koukala jsem co píše .D: udělal bych tě tak jak si neumíš ani představit .
J: vážně
D: jo
J: tak mi popiš poštu jsem zvédavá.
D: dobře , nejdřív si klekl k tvím stehnům a jednu nohu si přehodil přes rameno , pak bych tě líbal na vnitřní straně stehen a pak bych zjistil že namáš kalhotky
J: nemám
D: pak bych ti kroužil kolem klitorisu tak jemně abys mě prosila abych přidal ,a pak bych do tebe vrazil jazyk a začal si tě vychutnávat
J: Hmm a dál?
D: pak bych do tebe vrazil dva prsty a začal ti tělat dobře k tomu bych přidal pusu a ječela by jsi moje jméno dokud bych z tebe neviprstil duši pak bych ty prsty vytáhl a dál ti ochutnat
J : TOS neměl říkat víš jak jsem mokrá . Jdu na záchod.
D: okDošla jsem na záchod ale pro mé překvapení tam už byl Dean a čekal na mě. Začal mě líbat , jednou rukou mi mačkal zadek a druhou přejížděl po mé stvrdlé bradavce . Pak si mě prohlédl a kousl se do spodního rtu . Poté si klekl a sundal mi kalhoty i s tangama . A jak psal tak udělal . Jednu nohu si přehodil přes rameno začal mé líbat na vnitřní straně stehna a pak mi kroužil kolem klitorisu už teď jsem myslela že asi zasténám tak nahlas že vzbudím celé letadlo. Pak do mě strčil jazyk a já ho musela tahat za vlasy . Kousala jsem se do ruky už to nevydržím Deane . Ještě ne řekl a pokračoval a přidal dva prsty . A teď jsem myslela že snad zešílim . Vyndal prsty a dal mi ochutnat mě . Teď ochutnej jak moc jsi sladká . Sundal mi triko a začal mi olizovat bradavky a mačkat je tak teď jsem byla v 7. Nebi . Kousal a sál moje bradavky . Pak se znovu přemístil mezi moje stehna a začal mi sát klitoris a já nahlas zasténala . Potichu Jess probudíš celé letadlo. Nezáleží mi na tom řekla jsem . Pak jsem se toho ujala já klekla jsem si a začala mu kouřit péro . Držel mě za vlasy a vzdychal . Pak jsem mu kroužila špičku penisu a druhou rukou stiskla koule a udělal se mi do pusy.
Jsme v paříži
ČTEŠ
COŽE ?!ON JE MŮJ UČITEL
RomanceS mou nejlepší kamarádkou jsme volili na random čísla která sehnala že školy .Volali jsme a zvedl nám to muž ale, to jsme ještě nevěděli že je to náš učitel .