FATİH'den
2 saat sonunda işimizi bitirmiştik.Normalde 5 saat sürerdi ama Miray'ın üstünlüğünden olsa gerek bitmişti.Gerçekten seviyorum bu kızıJ.
Arabada
F.valla şahanesin Miray.
M.neden ki ?
F.normalde 5 saat uğraşırdık,sayende 2 saatte hal oldu.
M.(biraz utanarak) abartma
F. hiç de abartmıyorum.
M. ben de sıkılıcam diye düşünüyordum ama sayende eylenmeye gelmiş bibi oldum.
İkiside içten ve aşkla gülümser.
F.o zaman müzik.
MİRAY'dan
hemen rodyoya yöneldim ve ''Cem Belevi Sevemez Kimse Seni''şarkısı çalmaya başladı.
F.elin uğurlu galiba her açtığında güzel şarkılar çalıyo. Ben açsam ARABEKs falan çalar. :D ;D
O anda kahkahayı patlattım ve birlikte söyleyemeye başladık.Çok tatlı gözüküyodu seviyorum bu adamı.
Birden araba durdu.Kahretsin ormanın ortasında kaldık
F. yaaaaa of ya off
M ya noluyo ya... fatih bişey yap allahını seversen
F. of miray bozulacak zamanı buldu.om kadar düzenli bakımını yaptırmama rağmen ( direksyona vurarak devam eder) kahretsin
Miray sakin olmaya çalışır ve kendini toparlar.
M. tamam sakin ol belki yapabileceğimiz bişeydir aç bi tabutu.
Arabadan inerler.
F. ee neyi varmiş?
M.bak bakıyım burda bişey görebiliyor musun?Her yeri paketlemişler servise gitmeden anlaşılmaz ki.
F. servis 100 km ilerde telefonlarımız çekmiyo.
M. napıcaz şimdi ya?
F. tabanlara kuvvet.
Yaklaşık yarım saatir yürüyoruz.Hava kararmaya rüzgar daha fazla esmeye başladı..Ellermle kollarımı ısıtmaya başladım.
F.MİRAY!
F. sende benim gördüğümü görüyor musun?
M. ne görüyorsun bakalım?
Baktığı tarafa baktım hemen kulübeye doğru koştuk.Camları tıklattık.Ses yok.Fatih kapıya doğru yöneldi.
F. kapı açı gel.
İçeri girdik.
M. bekçi gibi birinin evine benziyo.
F. muhtelemen akşam olunca gelicetir
M. o zamana kadar oturalım şurda bekliyelim.
F. üşüyosan şömüneyi yakıyım mı?
M. yazın ortasında (!) saçmalama ya iyi böyle.
F. hemen de dalga geç!
M. aman aman .. tamam alt tarafı bi şaka yaptık.
Fatih sadece güler ve divanın üstüne otururlar.Bir oturacak orası vardır zaten.10 dk sessizlik sarar. Sessizliği bozan Miray olur.
M. offf..canım sıkıldı otur otur.
F. başka çaremiz yok hanım efendi.
M. sanki ağzımızı açsak başımmızdan aşağı kurşun yağıcak.
F. biraz konuşmak iyi gekir belki sıkıntına
M. yani.
F.ohoooo miray.
M. tama tamam şaka yaptım. Der Fatih'in omzuna dokunarak. 20 saniye eline bakar özür dileyerek elini çeker.
F.özür dilemene gerek yoktu.
M. (sinirli bi şekilde) niye hoşunamı gitti.
F.evet .
Miray tam konuşacakken fatih sözünü keser.Çünkü artık dayanacak çok gücü kalmamıştı.Miraya döner.Miray ise şaşkın şaşkın bakar.
F. sözümü kesme ve sadece dinle.Senin sesini bile duymak hoşuma gidiyo,gülüşünün maviliğinde kaybolamak hoşuma gidiyo.(elini tutarak devam eder) bana uzaktan baksan bile gözlerin hoşuma gidiyo.Daha hoşuma giden çok şey var seninle ilgili.Sen hoşuma gidiyosun.Çünkü ben sana AŞIĞIM.Sadeliğine , cesaretine ,hırçınlığına,gülüşüne her haline her şeyine.
(mirayın gözleri dolmuştur yavaş yavaş iri gözyaşları yanağından süzülür)
Fatih yavaşça göz yaşlarını siler tam elini çekicekken Miray tutar.
M. fatihh
F. ee efendim.
M. seni seviyorum.
F . peki ... benim .... Geleceğim olurmusun miray.Sana sevgilim diyebilir miyim? Sana sarılabilir miyim???
M... diyebilirsin der ve fatihe sarılır.
Fatih'den
Kokusunu doyasıya içime çektim.Rüyadamıyım ben? Eğer öyleyse hiç uyanmıyım
Miray'dan
Doğru mu yapıyorum yanlış mı bilmiyorum ama en güzelini yaptığımdan emindim.Sevdiğim adamın kokusunu içime çekiyorum.
Yavaşça birbirlerinden ayrılırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAMİR AŞKI
RandomArkadaslar umarim begenirsiniz eger begeniler az olursa yazmicagim iyi okumalar