Capitolul 1

195 24 2
                                    

-Eram in anul 2 cand toate aceste lucruri s-au intamplat. Aveam doar 19 ani si eram confuza, prinsa intr-o tara straina unde trebuia sa ma acomodez cu tot ce era noua. Spune ea si rasufla obosita. Isi ridica privirea catre politistul care o privea curios de peste cincisprezece minute.

-De ce te-ai casatorit cu el? Intreba el putin confuz.

-Nu am vrut. Nu intelegeti nimic din ce va spun. Lasa-ma sa termin! Charlotte mai avea putin si arunca cu cafeaua pe care o primise in cei dei politisti care o intrerupeau constant si nu o lasau sa le explice nimic.

-Sigur, domnisoara Jones, va rugam sa continuati.

-Multumesc. Asa cum am spus, eram in anul doi. Abia intelegeam ce este o suburbie, iar americanii din jurul meu ma considerau o atractie exotica.

O data am decis sa ies intr-un bar local, unde stiam ca lumea nu prea se uita la buletin cand iti da bautura. Aici l-am intalnit pe Aleksander si instant ne-am potrivit. In sfarsit simtisem ca am dat peste o persoana care ma intelegea, un strain intr-o tara plina de necunoscut. Ceea ce nu stiam atunci era ca Alek nu era strain, ci era de-al casei. Mi-a cerut numarul dar nu m-a sunat niciodata, iar eu nu-l aveam pe al lui.

Nu mi-am pus intrebari si chiar pentru urmatoarele 6 luni am uitat de el, ba chiar imi facusem un iubit la facultate. Un mucos care nu prea stia multe despre viata sau cum sa iubeasca o femeie. Intr-o zi m-a lovit pentru ca am avut o cearta. A doua zi mana cu care m-a lovit a fost taiata si el la spital in stare critica.

Atunci nu am stiut ce sa zic si nu am facut nicio conexiune. Am fost alaturi de idiotul ala la spital pana cea de-a doua iubita de-a lui a venit la spital. Atunci am stiut ca asta a fost relatia noastra si am plecat. Cand am ajuns acasa aveam o scrisoare, o pagina alba si un scris rosu aprins cu un miros intepator si metalic. Mesajul era simplu "acum esti libera". Am ignorat complet aceasta intamplare incat nu stiam ce sa fac sau sa zic. Am crezut ca sunt nebuna si imi imaginez eu chestii, asa ca am trecut mai departe. Intr-o seara ma intorceam de la cursuri si din senin doi barbati m-au rapit.

Am dormit tot drumul asa ca nu as putea spune cu certitudine ce s-a intamplat. Tot ce stiu este ca m-am trezit intr-o camera superba. Totul era foarte bine aranjat si nici nu mai stiam daca sunt intr-un vis sau chiar am fost rapita. Apoi a aparut el. Aleksander. Asa am aflat ca Aleksander avea o pasiune pentru mine care se transformase usor in obsesie. Ma urmarise luni intregi. El ii taiase mana lui Gabe si el a fost cel care intr-un fel sau altul i-a ranit pe cei ce imi faceau rau. Mi-a povestit tot despre viata lui, despre ce voia sa realizeze cu mine si cum eu sunt speranta imperiului lui.

Si foarte curand am fost fortata sa devin doamna Volkov.

The Real Gangsta | Her Untold StoryWhere stories live. Discover now