1.Bölüm: öldümü? öldürüldümü?

8 3 9
                                    

Esneyerek yatakta doğruldum.Bu gün kendimi o kadar mutlu hissediyordumki sanki hiçbir şey beni üzemez gibi hissediyordum.

Belkide bu günün pazar olmasından kaynaklıydı.

Yataktan kaltım banyoya girdim ellerimi ve yüzümü yıkadım.Mutfağa gidip bir güzel kahvaltı yaptıktan sonra kendime günün kahvesini hazırladım.

Koltuğa oturarak kendime film açtım.Scream filmini izliyordum.Saat daha 13:07 olduğu için kendime patlamış mısır yapmadım bu yüzden sadece kahve içerek film izleyebiliyordum.

Filmin sonunda filmi kapattım.Koltuktan kalkarak üzerime rahat kıyafetler giyerek arkadaşım Yeliz'i aradım.Üçüncü çalışta telefonu açtı.

"Günaydın Yeliz" dedim neşeli bir sesle "Günaydın Melis ama bu ne enerji banada söyler misin?" dedi."Bilmem kendimi bugün çok mutlu hissediyorum.Senin sesin neden bu kadar kötü geliyor?" Diye sordum hattın diğer ucundaki Yeliz'e "Gece geç yattım o yüzden biraz uykuluyum." dedi sonra ise ekledi "Ne için aramıştın?"

"Hiç sadece belki markete gideriz diye düşümüştüm ama sen yorgunsan ben seni daha fazla tutmayayım." Dedim sanki bunu sormamı bekliyormuş gibi "Tamam daha sonra beraber gideriz şimdi biraz uyuyacağım görüşürüz" dedi Yeliz

"Görüşürüz" diyerek telefonu kapattım.

Çantamı alarak evden çıktım.Ayakkabılarımı giydikten sonra asansöre bindim.Sıfıra basıp aşağı indim.

Yolda yürürken bir yandanda telefonumla oynuyordum.Marketin önüme gelince birden aklıma ablamı aramak geldi.

Onunla en son iki gün önce konuşmuştum.Rehbere girip ablam yazan numaranın üzerine tıkladım.Telefon birçok kez çalmasına rağmen telefonu açmadı.

Belki meşguldür diye daha fazla konunun üzerinde durmadan markete girdim.Kendime abur cubur birşeyler aldıktan sonra aldıklarımın parasını ödeyerek marketten çıktım.

Eve gitmek yerine biraz hava almak istediğim için evimin yakınlarındaki parka doğru ilerledim.Parka gelince gidip bankın üzerine oturdum.

Aldığım yiyecekleri büyük bir sabırsızlıkla açıp yemeye başladım ağzıma biraz cips atıyor ardındanda kolamı içiyordum.Kendim için aldığım çikolatanın paketini açıp paketi poşetin içine koydum.Çikolatadan önce küçük bir ısırık aldım ardından daha büyük bir ısırık derken çikolatayı bitirdim.

Kalan abur cuburları yedikten sonra ambalajları poşetin içine koyup poşeti bağladım.Banktan kalkarak çöpe doğru yürüdüm.Poşeti çöpe attıktan sonra yediklerimi sindirmek için parktan çıkarak kaldırımda koşmaya başladım.

15 dakika boyunca aralıksız koştuktan sonra biraz dinlenmek için adımlarımı yavaşlandırdım.Telefonumu çantamdan çıkararak ablam Ada'ya mesaj attım.

Ben: neden telefonlarıma cevap vermiyorsun?

Ben: önemli birşey yok ya?

Ben: müsait olunca bana yaz

Ben: olurmu abla?

Ben: seni merak ediyorum

Cevap vermeyince telefonumu kapatıp çantama koydum.Sanırım bu aralar fazla yoğun yoksa hemen mesajlarıma cevap verirdi.Bu konuyu sonraya erteleyerek derin bir nefes aldım ve tekrar koşmaya başladım.

Eve gitmeden yolumun üzerindeki dondurmacıdan kendime orta boy dondurma aldım.Bir yandan yavaş adımlarla eve doğru yürüyor bir yandan'da dondurmamı yalıyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ISSIZ SOKAKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin