Sabah alarm ile uyandı küçük ardından banyoya gidip elini yüzünü yıkadı. Hyunjin'i düşündü gerçek olamayacak kadar yakışıklıydı.. acaba gerçek yüzü müydü veya adı gerçek miydi?
Dayı falan çıkmasından korkuyordu. Biliyordu internetten tanıştığı birine güvenmemesini ama işte Hyunjin sanki onu etkisi altına aldı gibi hiç aklından çıkmıyordu.
Mutfağa gitti ve dolabı açıp içine baktı.
"Of hiç bir şey kalmamış ya!" Dolabı geri kapattı ve odasına gitti. Üstünü değiştirip anahtar ile telefonunu alıp evden çıktı.Yolda etrafını izleye izleye gitti daha sonra önüne çıkan ilk markete girdi. "Ne eksikti acaba?... Aman neyse alalım bir şeyler."
Raflarda gezinmeye başladı ama bir anda durdu ve en üst raftaki en beğendi yiyeceğe baktı; onigiri.
"Agaga buldum sonunda!" Raftan onigiriyi almaya çalıştı ama boyu yetmedi, yetmeyince zıpladı fakat yine alamadı. "Of ya!"
Biri arkasından uzanıp onigiriyi aldı. Felix alan kişiye bakmak için arkasına döndü ve ne görsün.
"Hyunjin?" Hyunjin de Felix'e baktı. "Felix? Ne büyük tesadüf değil mi?" Felix kafasını olumlu bir şekilde salladı.
"Öyle." Hyunjin elindeki onigiriye baktı. "Bunu mu istiyorsun?"
"Evet!" Felix heyecanla bağırdı. Hyunjin güldü ve elinde ki onigiriyi Felix'e verdi. "Al bakalım." Felix, Hyunjin'e sarıldı.
"Teşekkür ederim!"
"Bu kadar sevineceğini bilsem daha önce sana kendim alırdım." Felix utangaç bir şekilde ayrıldı Hyunjin'den "şey.. bı anda heyecanla oldu kusura bakma."
"Sorun değil."
"Sende buralarda mı oturuyorsun?" Hyunjin başını salladı. "Aynen."
"Anladım."
"Numaranı versene." Hyunjin sırıtarak söyledi. Felix kararsızca Hyunjin'e baktı. Başına ne gelebilirdi ki gerçekten de görmüş oldu Hyunjin'i, fake değildi yani.
"Peki vereyim. 10-******* " Hyunjin sırıtarak numarayı telefonuna kaydetti. "Kaydettim o zaman görüşürüz bay çilli."
Felix utancından yanaklarının kızardığını hissedebiliyordu. "Görüşürüz Hyunjin!"
Hyunjin gözden kayboldu ancak hiç bir şey alamamıştı bile.Felix buna çok takılmayarak alışverişini yaptı ve marketten çıktı. İzleniyormuş gibi hissediyordu ama aldırış etmedi. Evine doğru yol aldı.
Evine vardığı zaman arkasına baktı izleniliyormuş hissinden dolayı ancak arkasında kimse yoktu.
"Of yine paronayak oldum iyice." Kendine söylene söylene içeri girdi kapıyı kapattı ve mutfağa girip aldıklarını masaya koydu.
"Yoruldum ya." Poşetten onigiriyi çıkarttı ve tadını çıkararak yedi.
Telefonunu cebinden çıkarıp gruba girdi Hyunjin ile karşıtığını söyleyecekti.
🤍🩵
Saglam tassaklilarYong.lixx
Naberr
Bakın bugün nolduu_doolnetset
Gene noldu acabaYong.lixx
Bakin
Bölmeyin beni
Bu Hyunjin var yaMiniverse.__
Eeİ.2.8.n
Naoti yineYong.lixx
Ya bölmeyin!(3 kişi tarafından görüldü.)
Heh aferin
Markette karşılaştık
Onigiri gördüm onu alcaktim
boyum yetmedi arkamdan biri uzanıp aldı
arkamı bı döndüm HYUNJİN
numaramı istediMiniverse.__
Vermedim de
hemen!_doolnetset
Kesin verdiİ.2.8.n
Bu kadar salaj değildir
Benim canım hyungumYong.lixx
VerdimMiniverse.__
🤦🏻♂️_doolnetset
🤦🏻♂️İ.2.n.8
🤦🏻♂️Yony.lixx
🙂(Yong.lixx kullanıcısı engellendi.)
Arkadaşlar profiliniz gitti
(Gönderildi.)Sanırım internetiniz gitti
(Gönderildi.)Sikik beyinliler
(Gönderildi.)🩵🤍
10-*******
Felix
bu sensin değil mi?Siz
Evette siz kimsiniz?10-*******
Hyunjin benSiz
A Hyunjin
Kaydediyim seni bekle10-*******
Tamam!10-******* kişisi Hyunjin💙 olarak kaydedildi.
Siz
Kaydettim!Hyunjin💙
Nasıl kaydettin?Siz
Hyunjin💙
Diye kaydettimHyunjin💙
Tamamdır.
İyi geceler işlerim var.Siz
İyi geceler🫂
(Görüldü.)🩵💙
Bir bolum sonu daha
Kendinize iyi bakın
Oy atmayı unutmayın 🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trust Me -Hyunlix
Fantasyunutma asla internetten tanıştığın birine güvenmemelisin veya güven Felix gibi bir denek olursun. -Şiddet -Texting, düz yazı