0.2

19 2 26
                                    

Kehribar gözlü alnındaki teri sildi. Bakımsız ve bir o kadar da uzamış olan saçlarını elleri ile geriye doğru taradı ve rahat hareket edebilmek için yukarıdan at kuyruğu yaptı.

Bu gün cezasının son günüydü. Büyük ihtimalle akşam çıkmasına izin verirlerdi bu yüzden işine devam etti ama onu rahatsız eden bir şey vardı. Fazlası ile kokuyordu ve bedeni yeterince rajatsız olmuştu. Kesinlikle banyo yapması gerekiyordu.

Aniden açılan kapıya çevirdi yüzünü. Karşısında O'nu oraya hapseden kadın duruyordu. Kadını görmesi ile başını eğdi ve kafasını kaldırmamaya özen gösterdi.

"Cezan bitti. Çıkıyorsun"

Kehribar gözlü duyduklarına şaşırmıştı. Daha cezasının bitmesine saatler vardı ve yetimhane ceza konusunda çok katı kuralları olan bir yerdi. Kafının konuşmaya devam etmedi ile kehribar gözlünün düşünceleri dağılmış oldu.

"Güzekce temizlen. Yatağına koyulan kıyafetleri giy. Bu gün saygın biri geliyor! Belki aranızdan birini alabilir "

Oğlan kadının dediklerini duyunca ani reflekske gözlerini kadının suratına çıkardı. Umutlanmıştı ama bu saçma bir umuttu. Kendisi lise çağındaydı ve yetimhaneden çoğunlukla daha küçükler evlatlık edinilirdi. Aynı zamanda kehribar gözlünün olduğu yetimhane ne yapıo edip büyük çocukları yetimhanede tutuyordu. Hem uyuşturucu konusunda fazlasıyla işlerine yaradığı hemde çok fazla şey bildikleri için.

Çocuklar çok fazla göz önünde  durmuyorlardı ve eğer bir aile onları sahiplenmek isterse. Sahiplenmek istemedikleirni burada arkadaşlarından ayrılmak istemediklerini belirtmeye zorlanıyorlardı.

"Evet efendim"

Kehribar gözlü sonunda dudaklarını aralamış ve bir iki kelime çıkarabilmişti. Kadın, çıkabilirsin diyr biraz kenara çekildi. Kehribar gözlü oğlan cezasının daha fazla uzamadığına sevinerek o lanet olası odadan çıkmıştı. Ciğerine temiz hava dolmasıyla tekrardan nefes aldığını hissetti. Hızlı adımlarla yatakhanelerinr doğru ilerledi ve kendi yatağının bulunduğu odaya girdi. Hızlıca atağın üstüne bırakılmış düzgün ve temiz görünümlü kıyagetleri aldı ve yetimhanenin ortak banyosuna girdi. Kıyafetlerşni temiz bir yere bıraktı. İlk olarak saçındaki tokafan kurtulmuştu. Hemen banyoya girmek, o lanet koku ve pisliklerden kurtulmak istiyordu.

İlk başta üzerini çıkardı. Banyolarda duran lekeli anyaya vücudunu incelemek için bakındı. Fazlası ile zayıftı. Zaten kilo almasıda bu yerde imkansızdı. O kadsr inceydi ki vücudundaki kemikleri bakarak bile sayabilirdin. Görüntüsünden iğrendiği için gözleirni aynadan çekti ve tamamen soyunmaya odaklandı. Kirli kıyafetkerinş banyonun içine aldı. İlk onları yıkar sonra kendi banyosunu yapardı.

Duşun içine girdi ve suyu açtı. Duş başlığından soğuk su akıyordu. Sıcak su onlara layık görülmezdi ama en azından sabun vardı. Elinrie sabunu aldı ve ilk olarak kıyafetlerini yıkamaya koyuldu.

Kıyafetleriyle işi bitince iyicene suyunu sıktı ve bir köşeye astı. Sıra kendi temizliğindeydi. Sabunu akfı ve iyice köpürtüp saçlarına sürdü. Saçlarını köpürtmeyi bitirince nazikçe duruladı ve hiç bir sabunun kalmamasını sağladı. Vücudu soğuk suya alıştığı için eskisine göre artık o kadar sorun oönuyordu. Zaten bedeni dayanıklıdı ve kolay kolay hasta olan biri değildi. Saçlarını durulamayı bitirinve sıra vücuduna gelmişti. Vücudunuda yıkayıp küçük bir havluyu vücudundaki sudamlalarını alması için gezdirdi.

Sonra kenara koyduğu temiz kıyafetleri alıp giyindi. Saçınıda havluya sardı. Yıkadığı kıyafetleri bir süre gözü ile aradı ama bulamamıltı. Bütün banyoya baktı ve tam o sırada bir grup çocuğun kıyafetlerini aldığını fark etti.

Sanrı | XiaoVenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin