Bölüm 1

12 2 16
                                    

Felix ve Hyunjin talihsiz bir olay yüzünden çocukluktan beridir en yakın dostlardı. Ama Hyunjin için bu dostluk biraz aşırıya kaçmış ve imkansız bir aşka dönüşmüştü. Evet... Hyunjin 15 senedir Felix'e aşıktı...

Felix Hyunjin'in onu sevdiğini biliyordu. Hyunjin bir kaç defa onu sevdiğini söyleyecekken Felix araya laf sıkıştırdı. Susturdu Hyunjin'i. Felix bu itirafın sonunun iyi bitmeyeceğini biliyordu.

(HJ= Hyunjin)
~~~~~~~~~~~~~~

*Felix kendi evine geldi*

Başkalarının evine izinsiz :Felix
girmemen gerekiyor HJ.

*Karanlık salonda koltukta oturan Hyunjin, camdan süzülen ay ışığıyla beraber parlayan azgın gözlerle Felix'e baktı.*

... :Felix

*HJ ayağa kalkıp kapının önünde dikilen
Felix'in yanına gitti ve Felix'i kapıyla kendi arasına alıp boynunu öpmeye başladı.*

Hep böyle yapıyorsun HJ,

biraz sakin ol daha zamanımız var... :Felix

HJ: ...

*HJ Felix'i koltuğa atmış yemeye başlarken telefon çaldı.*

HJ: Hay amınıza koyayım sizin sırası mı şimdi?! (İşten arıyorlar)

Hyunjin ve Felix aynı işi yapıyorlar, uyuşturucu ticareti.

HJ ve Felix'in Tanışma Hikayesi

HJ'nin babası para karşılığı HJ'yi cinsel olarak insanlara satıyordu. Baktı bu işten iyi para geliyor, devam etti böyle. HJ daha 10 yaşındaydı bunlar olurken...

Bir gün babası tekrardan satmak için HJ'yi bir kadına götürdü. HJ kadının evine girdi ve oturdu. Kadın, iğrenen HJ'yi görünce HJ'ye tokat attı. HJ dayak yerken oldukları odaya çok tatlı ve havalı bir oğlan çocuğu girdi. Atarlı bir yapısı vardı. HJ'den 3 yaş falan büyüktü. HJ yaşlı gözleriyle çocuğa baktı. Çocuk, kadının kolundan kendine doğru çekti ve gözlerini pörtleterek kadına bakmaya başladı.

Kadın: AAAaaAah F-FELİX... LÜTFEN BENİ AFFET Bİ' TANEM!... G-GERÇEKTEN KENDİMDE DEĞİLDİM HAYATIM LÜTFEN BENİ AFFET!...

Felix denen çocuğun annesinin uyuşturucu aldığı çok belliydi. Çocuğundan mı korkuyordu bu?

Felix: Sadece hayal kırıklığısın sen.

Diyip annesini tuttuğu yerden yere doğru itti.
O zamanlar HJ Felix'den kısaydı çünkü minnacıktı. Felix, HJ'nin elinden tuttu ve kapıya doğru götürdü.

Felix: Affet beni ufaklık. Nasıl ödeyeceğimi bilmiyorum.

HJ'ye doğru eğildi ve gülümseyerek;

Felix: Birlikte kaçmaya ne dersin?

Olmaz abi babam döver. :HJ

Felix: Gel benimle...

O gün birlikte kaçak olarak Almanya'ya kaçtılar. Felix sandığımızdan daha akıllı bir çocuktu. Ve bunlar sayesinde bu günlere birlikte geldiler.

Felix'in annesi uyuşturucudan öldü.
HJ'nin babası hapishaneye düştü ve orada
Şişlendi.

~~~~~~~~~~~~~~~

HJ ve Felix ilk kez reşit olduklarında birlikte XXX yapmışlardı. Yanlışlıkla olmamıştı bu, ikisi de istemişti. Tabii ilk adımı HJ atmıştı. Böyle böyle devam etti ve HJ Tam anlamıyla hala Felix'e doyamadı.

 Böyle böyle devam etti ve HJ Tam anlamıyla hala Felix'e doyamadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Slm bağlıcam bi' yerlere sabır gerek.

~Jack

Fading Star ExplodesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin