pravidla Titania

69 8 0
                                    

Jako každý grafik, ať už profesionální či amatér jako já, má ve svém obchodě pravidla. A ani u mě to nebude výjimka.

» buďte slušní. Nebojte se říci svůj názor, že se vám něco nelíbí, ale pokud možno to sdělte formou konstruktivní kritiky.

» nechejte mi čas a prostor. Vaši objednávku pravděpodobně nestihnu udělat do hodiny, jen obálka mi většinou zabere okolo dvaceti hodin čistého času. Nejsem stroj, ale chudý student, a na rozdíl od většiny dnešních pracantů mám i osobní život.

» dejte mi kredity. Na obálky se sice podepíšu, ale moc bych ocenila, kdyby jste mě do první kapitoly označili. Pokud nechcete přímo do kapitoly, stačí v antonaci, ale alespoň někde zmiňte silence_Assasin. Pokud jste si objednali profilový set, zmiňte můj účet ve svém biu.

» neupravujte! Nijak do objednávky nezasahujte. Pokud chcete něco změnit, dejte vědět, nebude to problém. Ale nechte to prosím udělat mě.

» nechte mi právo na odmítnutí. Nedokážu zpracovat vše, a i když se budu snažit plnit vaše přání do poslední kapky, některá zadání mi prostě nesednou a nebudu schopná je vytvořit.

» pokud si objednáte, mějte publikováno alespoň pět kapitol. Dává mi to takovou jistotu, že obálky nebudou strašit na náhodném shluku slov, který stejně po dni upadne v zapomnění (no offense).

» pokud jste si objednali set, ať už profilový, nebo cover a bannery, používejte ho v celku, tedy nepoužívejte sólo profilovku nebo sólo header. Grafika je dělaná přesně na míru, aby jedno s druhým ladilo.

»grafiku vám zašlu na email, který necháte v komentářích v kapitole s dodanou grafikou. Nemusíte se bát, že budu šířit vaše osobní informace, jakmile obědnávku odešlu, komentář s emailem smažu. Pokud jste si něco obědnávali už dříve, mail znovu psát nemusíte, ale napište alepoň kometář s hodnocením, jinak grafiku nezašlu. Zpětná vazba mi pomáhá se zlepšovat, abyste mohli mít lepší a lepší grafiku.

» objednávku si vyzvedněte do sedmi dní, jinak bude zařazena do premades. (Samozřejmě je možná domluva)

» do objednávky napište heslo. Heslo je odpověď na otázku co jste za znamení zvěrokruhu? Dělám to proto, abych měla jistotu, že jste si přečetli všechna pravidla a zároveň slouží jako váš souhlas se všemi pravidly mnou zde řečenými.

» prosím, nescreenshotujte si své výsledné objednávky. Velmi to kazí kvalitu obrazu a pak mi to dělá horší jméno 😅

Titanium- graphic shopKde žijí příběhy. Začni objevovat