~ 𝐴𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖 𝐾𝑎𝑢𝑛𝑖𝑠𝑣𝑒𝑠𝑖 ~
Olemme poikien kanssa festareilla soittamassa ja sen jälkeen tarkoitus on jäädä vielä kuuntelemaan muita bändejä ja laulajia. Teemme soundcheckin ja sen jälkeen lähdimme syömään ennenkun keikka alkaa. "Mites illalla lähetääks jatkoille jonnekki?" Joonas kyselee ja tuijottaa meitä kaikkia vuorotellen. "No siis vois tänää käydä jossain baarissa jatkoilla ja sit lähtee hotellille nukkuu et päästään aikasin aamulla liikkeelle seuraavaan paikkaan" Niko selittää samalla kun syö. Naurahdan sillä en saanut selvää ollenkaan mutta ei se haitannut tajusin kuitenkin sen että on mentävä tänään aikaisin nukkumaan. Syön tyytyväisenä. Tunnen kosketuksen olkapäässäni ja käännyn katsomaan taakseni. "No moooiii" Hymyilen tuolle. "Sä oot kasvanu isoks pojaks" Sulo naurahtaa."Sulo! mitä hittoo sä teet täällä?" Hihkaisen innoissani ja nousen halaamaan häntä. Sulo on siis mun pikkuserkku joka on ollu lapsesta lähtien mun parhain kaveri. Opiskeltiin Sulon kanssa samassa koulussa mutta eri luokilla. Hän on mua vain vuoden nuorempi. "Aleksi kuka tää on?" Olli kysyy hämillään.
"Pojat tässä on Sulo mun pikkuserkku" Esittelen tuon päätä pidemmän miehen noille. "Hauska tavata, sä oot ihan Aleksin näkönen" Niko toteaa hymyillen.
"Mit-" Hämmästyn. "Mitäää?" Joonas naurahtaa.
"En mä oo Sulon kaa yhtään saman näkönen" nauran. Sulo nauraa myös ja pörröttää hiuksiani. "Kyl te ootte" Joel toteaa katsoessaan meitä."Älä jaksa ei me olla edelleenkään, se olis sitten sama asia jos Sulo olis mun veli mutku serkku nii eihän siin oo mitää järkee" naurahdan hieman. "Alluu äläs nytten se oli vitsi" Niko naurahtaa. "Huono vitsi oli, ei onnistunu" Sanon ja syön loppuun. "Nähään keikalla" Sulo toteaa ja katoaa sitten. Nyökkään ja huokaan syvään nostaen katseen poikiin jotka vain hymyilevät ja syövät loppuun. "Mitä vittua te virnuilette siinä, luuletteko tosiaan et olisin kiinnostunu mun serkusta??" Kiihdyn. "No eiii mut se näytti..." Joel mumisee. "Joel vittu mä nirhaan sut" huokaan ja nousen pöydästä. "Älä mee Aleksi" Olli sanoo mutta lähden ulos.
Astelen ulos ja kävelen vihaisena festarialueelle. "Mihin sä jätit sun kaverit?" Sulo kysyy. "Tonne vaan" huokaan ja menen bäkkärille istumaan. Otan puhelimen ja katson Mikon instastooria. Katselen instaa hetken kunnes Santeri astelee eteeni. "Mikä on hätänä?" Santeri kysyy ja katsoo mua. "Ei mikään on vaan jotenki kauhee olo kokoajan, taiku ei sillä tavalla." selitän tuolle. Hän kyykistyy eteeni ja silittää reisiäni. "Ei hätää, hengittelet nyt ihan rauhassa ja katotaan sitten mitä tehään, onks jotain sattunu?" tuo katsoo mua edelleen kuuntelevana. "Noki oltiin syömässä muitten kans ja sit mun pikkuserkku tuli sinne nii Joel esim. luuli et mä oon kiinnostunu siit mun serkusta" huokaan syvään.
"Voi Aleksi pieni, älä välitä siitä se nyt aina vitsailee eikä välittis tajua, että tollanen voi satuttaa oikeesti tosi paljon" Santeri lohduttaa ja silittää reittäni. Nyökkään ja katson sormiani. Halaan Santeria kiitoksena ja lähdin sitten katsomaan muitten artistien keikkaa, meidän keikka alkoi 22:30 joten tässä oli vielä paljon aikaa. Kävelin päälavan eteen muiden ihmisten sekaan, en tiennyt keitä he olivat tai tiennyt edes biisejä mutta tottakai tanssin mukana ja annoin musiikin viedä mukanaan. Hymyilen ja nautin vettä.
Tunnen kosketuksen olkapäälläni ja katsahdan taakseni. Takanani seisoi pitkä blondi mies ja kyllä hän ei ollut meidän Joel vaan aivan joku muu.——
~ 𝐽𝑒𝑟𝑒 𝑆𝑖𝑖𝑣𝑖𝑘𝑘𝑜 ~
Ilmoitin Mikolle ja Janille, että lähdin katsomaan muitten artistien ja bändien keikkoja. Huomasin yleisössä blondin miehen joka tanssi yksin, menin hänen taakseen kunnes kohtasin miehen meren siniset silmät. Hän näytti todella söpöltä ja täydelliseltä mieheltä. Katson tuota silmiin ja hymyilen hänelle.
Menen tuota hieman lähemmäs ja tartun tuota lantiosta. Hän vain tuijotti silmiäni ja tuli lähemmäs.
"Moi, sä taidat olla yksin täällä?" kysyn tuolta. "Joo, lähin pakoon kavereita jotka vähän liiotteli" hän kertoo. "Mistä ne liiotteli?" katson häntä silmiin edelleen. "Et olisin kiinnostunu mun pikkuserkkusta" tuo vastaa. "Okei ja sä et siis oo?" kysyn."En tietenkään, ei se oo mun makuun ja sitä paitsi en mä sukulaisten kans ala seurustelee" hän hymyilee.
"No mikä sit on sun makuun?" pörrötän hiuksiani. "Pitkä, blondi, komee, hyvä musisoimaan, osaa kokkaa ja näyttää rakkauden osoitukset" hän kertoilee. "Sä kuvailit mua" nauran kun tajuan hänen vihjeen. Hän nauraa. "Niin tein, mä oon Aleksi" mies esittelee itsensä. "Mä oon Jere" hymyilen Aleksille.
Laitan käden Aleksin lantiolle ja lähenen hänen huulia. Yhdistän huulemme ja suutelen tuota hellästi.
Vaihdamme suudelmia biisin tahtiin ja olemme loppu keikan lähekkäin. "Kiitos kauheesti, että olit siinä" Aleksi kiittää. "Onko nää hyvästit?" kysyn nopeasti.
"Ei tietenkään" tuo vastaa."Nähäänkö illalla jatkoilla?" katson Aleksia kysyvästi.
"Ehdottomasti nähään, ilta on sillon vasta nuori ja kauneimmillaan" Aleksi toteaa ja lähtee sitten pois.
Jään katsomaan hänen peräänsä ja lähden sitten Mikon ja Janin luokse bäkkärille. "Missäs sä oot ollu, luultiin et joudutaan perumaan keikka" Mikko toteaa ja nostaa katseensa puhelimestaan. "Ettekö te kuullu, ku sanoin että meen kattoo yhen keikan" huokaan syvään ja istun alas. "Anteeks Jere, oliks sulla kivaa?" Jani kysyy ja hymyilee. "Oli kyllä tosi kivaa" hymyilen ja mietin Aleksia, joka valloitti sydämmeni täysin.
"No mites ootteks te valmiita illan keikkaan jo?" Mikko kysyy ja nousee ylös. "Aina" vastaamme.Skip iltaan
Vedimme keikan yleisölle, heitin faneille pari plektraa ja lähdin bäkkärille. "Oli kyl hyvä setti!" Jani huokaa onnellisena. "Nii" totean ja mietin edelleen Aleksia joka vallotti pääni ja sydämmen, hänen kanssaan ensisuudelma oli lemppari. "Missä maailmoissa sä oikein vedät ku oot kokoajan jotenki ajatuksissas?" Mikko kysyy ja seisoo edessäni hämmästellen. "Aa mä tota näin yhen söpön kundin ja sit me pussailtiin yleisöissä" selitän noille. "Uuuu kuka se kundi oli?" Jani kiusaa. "No yks vaan se oli semmonen blondi mies ja aivan tajuttoman upeet tatuoinnit" innostun kertomaan Aleksista kaiken mitä tiedän. "Mikä sen nimi on?" Mikko tiedustelee. "Aleksi" hymyilen.
"Siis Blind Channelin Aleksi?" Mikko katsoo minua hämmästyneenä ja kaivaa tuon kuvan. Hiljenen. "Onks meiän Jerppu ihastunu Aleksi Kaunisveteen?" Jani hymyilee. "Apua!! oonko mä nyt nolo ku ihastuin Aleksiin enkä tajunnu heti?" Panikoin hieman. "Hm et tietenkään hölmö, kerro Aleksille ja keskustelkaa" Jani ehdottaa. "Onks se liian noloo mennä kertoo sille ekana päivänä tunteista?" emmin ja nyplään hihaani hermostuneena. "Ei oo mut lupaan et kyl kaikki järjestyy vielä oot tosi rohkee" Mikko ja Jani tsemppaa. Nyökkään hymyillen ja kaivan Aleksin instan esiin, katson hänen stooreja ja alan hymyillä väkisin. Uskomatonta miten noin upea ihminen voi sulattaa sydämmeni täysin. Tykkään niistä ja laitan puhelimeni pois.
——
Well nyt on uus kirja luettavissa <3toivottavasti tykkäätte ja kuljette tän kirjan mukana loppuun saakka :)
en tiedä kuinka aktiivisesti tuun tekemään tätä mutta lupaan että saatte jatkoa mahdollisimman pian.
Sanoja 1035
YOU ARE READING
𝑌ℎ𝑑𝑒𝑠𝑠𝑎̈ 𝑡𝑎𝑖 𝑒𝑟𝑖𝑘𝑠𝑒𝑒𝑛 || 𝐽𝑒𝑟𝑒 𝑆𝑖𝑖𝑣𝑖𝑘𝑘𝑜 𝑥 𝐴𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖 𝐾𝑎𝑢𝑛𝑖𝑠𝑣𝑒𝑠𝑖
Fanfiction𝑇𝑎𝑟𝑖𝑛𝑎 𝑘𝑒𝑟𝑡𝑜𝑜 𝐵𝑙𝑖𝑛𝑑 𝐶ℎ𝑎𝑛𝑛𝑒𝑙𝑖𝑛 𝐷𝑗:𝑠𝑡𝑎̈ 𝐴𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖 𝐾𝑎𝑢𝑛𝑖𝑠𝑣𝑒𝑑𝑒𝑠𝑡𝑎̈ 𝑗𝑎 𝑅𝑜𝑐𝑘 𝐵𝑎𝑛𝑑 𝐹𝑟𝑜𝑚 𝐻𝑒𝑙𝑙𝑖𝑛 𝑘𝑖𝑡𝑎𝑟𝑖𝑠𝑡𝑖𝑠𝑡𝑎 𝐽𝑒𝑟𝑒 𝑆𝑖𝑖𝑣𝑖𝑘𝑜𝑠𝑡𝑎. 𝐴𝑙𝑒𝑘𝑠𝑖 𝑗𝑎 𝐽𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑎𝑝𝑎𝑎𝑣...