Crystal Pov
Im here in the philiphine airline it is boring i hate the people because my coz is like that iww my coz is Angelica Sanchez my crazy coz i dont hate him but i hate her gaya gaya to manang you now our yaya is bisaya and my coz trip nya daw said the word rong grammar word like yaya shes so crazy but she now how to speak english her trip lang daw ..
My coz is in my inside .because my mom said to be great and not lonely pasamahin na daw si coz
Tss forever alone is my moto in life ..
I dont now why my mother and father bring me here in philiphines .. maybe for all to now my self because what I im now is not me .. first I awake in comma mom said i have an amnesia because of accident in 5years .
Never mind I'm 4 year student . Because of comma 4years im sleeping in the hospital in Uk I left My studys and because the money and my gineus brain i have a exam and i pass it so i accelarate na dapat im grade 5 palang ..
My coz and me go to My firari car and we have a driver hes name kuya betong ..
"Maam kamusta po kayo " mang betong
"Ehh Kuya betong ayos lang po " coz
Kuya betong shock because my coz said
"Maam marunong na po kayo mag tagalog"
"Opo naman kuya betong haha"
The car stop on our old house
Its big color blue yellow white awesome..
"So kuya betong were here na ba "
"Opo"
"Lets go coz "ako
"O sige kuya pa dala na lang ng bagahe namin ha ,arigato gazaimas"
Ohh my my head is ouch hurt
"Coz anong ng yayari "
"It s hurt "
And all is black out ...
James Pov
Yes raedy na ko dadating na si tala di na kami ma kapag hintay ng tropa .. kasi naman namis ko si tala ko 5years di yun ahh tumigil na yung ban ni crystal ng bumaba sya tiningnan yun bahay bat parang nag iba si tala dati kasi sobrang itim nya mataba ng binubuli ko bkt ganun sya ba yan ang ganda nya lalo ...
Teka bkt nawalan sya ng malay at nag tanong kay ate angel hala lapitan kona nga so tumakbo na ako at sumunod na din ang tropa ..
--------------------_-----------------
BINABASA MO ANG
Destiny
RomanceNaniniwala kaba kay destiny? Pag hinde so wag kana mag basa de chos joke lang maniwala ka sa destiny o taghana kung hindi basa ka nalang baka maniwala tungkol sa nag karoon ng amnesia at pinaglayo sila pero pinag tagpo ng tadhana ..