on

260 18 2
                                    

The Weeknd - Save Your Tears

Matematikten 43 almışım🤨

***

Jeon Jeongguk|

Herkes Jimin'in evine toplanmış sohbet ediyordu. Benim gözlerim ise Taehyung'ta takılıydı.

Ona bakamadan duramıyordum, sürekli bakışlarım ona çarpıyordu.

'Umarım aşık değilimdir' diye geçirdim içimden. Korkuyordum, çok fena korkuyordum.

Beni arkadaş olarak görmesinden,

Korkuyordum.

"Bence doğruluk ve cesaretlik oynamalıyız!" Diye atıldı Hoseok.

"Bence de." Gülümseyerek karşılık verdi Jimin.

Herkes onaylandıktan sonra Jimin koltuktan kalktı ve mutfağa gitti. Bir kaç dakika sonra elinde bardaklarla ve iki tane bira şişesiyle geri döndü. Yanında ekstra boş bir bira şişesi daha vardı.

Boş bira şişesini masaya koydu yan bir şekilde, ardından bardakları doldurdu ve masada ki herkese dağıttı.

"Cevap veremeyen kişi shot atacak!" Dedi heyecanla Jimin. Onun bu halleri beni güldürüyordu.

"Hadi başlayalım."

Dedikten sonra Jimin bira şişesini çevirdi.

Yoongi ve Seokjin çıkmıştı. Yoongi soruyor, Seokjin cevaplıyordu.

"Doğruluk mu, cesaretlik mi?"

"Cesaret." Kendinden emin bir şekilde konuşuyordu Seokjin hyung.

"O zaman..." Dedi ve duraksadı Yoongi, aklına geldiği fikirle dudaklarını konuşmak adına araladı.

"Aramızdan bir alfayı dudaktan öp, kim olacağını seçmekte sana kalmış." Diyerek sırıttı. Seokjin hyung ise cesur olduğunu göstermek için karşısında ki Namjoon'un yakalarından tutup kendine çekti.

"Hazır mısın?"

"Be-ben, ne-"

Diyemeden Seokjin hyung onu dudaklarından öpmüştü.

"Yeterli." Diye söyledi Yoongi.

Seokjin hyung hızlıca ayrılmıştı yumuşak dudaklardan.

Namjoon hala şok içerisindeydi.

Tekrar şişeyi çevirdik ve bu sefer Jimin ve Taehyung çıkmıştı. Jimin soruyor, Taehyung cevaplıyordu.

"Hmm, doğruluk mu, cesaretlik mi Tae?"

"Doğruluk." Jimin'in pişkin sırıtmasından dolayı cesareti seçmekten korkmuştu Taehyung.

"Güzel. Peki, aramızdan hoşlandığın birisi var mı?" Bu soru çok zordu, 'Taehyung acaba cevap verecek miydi' diye gözlerim sürekli onun üzerinde dolaşıyordu.

Ardından kısa bir göz teması kurdu benimle.

Utandığımdan dolayı bakışlarımı kaçırdım.

"Hayır." Dediği an içimde bir boşluk hissi oluşmuştu.

"Şey ben sanırım kendimi iyi hissetmiyorum." Dedim ve koltuktan kalktığım gibi üst kata çıktım.

Gözlerim dolu dolu olmuştu ve kimsenin görmesini istemiyordum.

Jimin'in odasının kapısını açıp odaya girdim ve kapıyı kapattım.

Yatağa yavaşça kendimi bıraktım, ardından olanları düşünmeye başladım.

Taehyung'un aramızdakilerden hoşlandığı birisi yokmuş.

Yani bu demek ki benden de hoşlanmıyor.

Ondan hoşlanmayı bırakmalıyım.

Yoksa sürekli üzülecek olan kişi ben olacağım.

***

☆《River》☆

i am pregnant | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin