✉️

16 5 39
                                    

Her yer polis kaynıyordu. Bazısı mezarlıkta, bazısı Chan'ın evinde bazısı ise cesedin başında.

Haber kanalları, sağlık görevlileri, siviller ve Joon...

Joon kaskatı kesilmiş bir şekilde kanlar içindeki Chan'ın cesedine bakarken birisi elini onun omzuna koydu.

Kafasını hafifçe çevirip cinayet bürosunda çalışan Kim Seungmin'e baktı.

"Biraz konuşabilir miyiz?"

Joon son bir kez siyah bir kefen içine konulan Chan'a baktı ve yutkunarak başıyla onayladı.

Kim Seungmin onu olay yerinden uzak bir yere götürdü ve sandalyeye oturmasını sağladı.

"Bang Chan'ın tek yakını olarak sen varsın. Senden ifade almamız gerekecek. Yardımcı olabilir misin?"

Joon gözleri dolu bir şekilde bakışlarını kaçırdı ve başıyla onayladı.

"Chan tam olarak neyin oluyordu?"

Joon derin bir iç çekere yutkundu ve istemese de konuşmaya başladı. "Ablamın sevgilisiydi."

"Ablan kim?"

"Shin Hori."

"Peki o nerede?"

Uzun zamandır gözünde duran o yaş sonunda yanağına ulaşmıştı Joon'un.

"Öldü." dedi zorlanarak. "Tam 1 sene önce bugün."

Kim Seungmin kaşlarını çatarak defterine birkaç not aldı ve Joon'un kendine gelmesi için biraz zaman tanıdı.

"O zaman bu durum intihar teşhisimizi kanıtlar."

Joon anlamaz gözlerle yanlarına yeni gelmiş olan komisere baktı. "Nasıl yani?"

"Chan'ın üzerindeki tüm izler intihar ettiğini ortaya koyuyordu zaten. Ölüm nedeni kesinlikle intihar. Fakat medyaya açıklamak için belirli bir neden lazımdı."

Joon olayı yeni yeni idrak ederken gözyaşları hızlanmıştı. Elleri ile yüzünü kapatarak bir süre öylece ağladı.

"Su ister misin?" Seungmin'in konuşması ile Joon başını iki yana sallayarak reddetti.

Tam o sırada yanlarına çilli ve sarışın bir çocuk elindeki bir zarfla koşarak geldi.

"Hyunjin Komiserim! Bir mektup bulduk vatandaşın evinde!"

İsminin Hyunjin olduğunu öğrendiği polis kaşlarını çatarak zarfı eline aldı.

Joon yerinden kalkarak hemen polisin yanına ilerledi ancak onun yanına gitmesiyle azarlanması bir olmuştu.

"Öncelikle kontrol edilmesi lazım. Eğer bir sorun yoksa size teslim edeceğiz. Sakin olun."

●●●

" Joon,

Sevdiğim insanın biricik kardeşi, kardeşim.

Seni tamamen yalnız bıraktığım için çok özür dilerim. Sana bunu asla yapmayacağımı söyledim fakat sözümü tutmadım. Bunun için ne kadar özür dilemem gerek hiçbir fikrim yok.

Fakat yapamıyorum.

Sana belli etmemeye çalıştım. Binlerce kez ağlamamı içime akıttım ama artık dayanılmaz bir hale gelmeye başladı. Artık yaşama dair tüm ışıklarım söndü.

Ablanı

Hori'yi

Sevgilimi

Hayatımın anlamını özlemeden duramıyorum.

İkinizi de hayal kırıklığına uğrattım belki ama en azından şu an bu kararı verdiğim için mutluyum.

Lütfen.

Unut demiyorum fakat en azından sürekli bizi düşünüp hayatını mahvetme.

Senden ricam budur. Lütfen.

Yalvarıyorum.

Kendine iyi bak ve harika bir hayat yaşa. Hep mutlu ve huzurlu ol, kimse seni üzmesin herkes seni sevsin.

Delikanlı gibi sözümü tutarsın umarım. Benim yapamadığım şeyi senin yapacağına da eminim.

Kendine iyi bak.

Sen bunu okurken büyük ihtimalle öldüm😝
Beni ablanın yanına göm!😽😽

Sevgilerle Verdiği Tüm Sözleri Unutan Akılsız Chan."

Joon elindeki zaten bir milyon kere okumuş olduğu tüm zarfları buruşturdu ve yere bıraktı. Ağlamaktan gözleri şişmişti artık.

Chan'ın isteği üzere onu ablasının mezarının hemen yanına gömmüşlerdi. Gömerlerken de ablasının mezarındaki onlarca mektubu fark etmiş ve onları da Chan'ın yazdığını anlayarak okumuştu.

"Bencilsiniz. İkiniz de. Sizden- Sizi seviyorum. İyi uykular."

Mektupları yerli yerine bırakıp Chan'ın kendisine yazmış olduğu mektup ile birlikte çöktüğü yerden kalkmış ve burnunu koluna silerek mezarlıktan çıkmıştı.

O gece Joon rüyasında el ele tutuşup, oyun parkında gülerek koşan ablası ve sevgilisi Chan'ı görene kadar sürekli ikisini suçlayıp durdu. Ama bu rüyadan sonra bir şeylerin farkına vaŕması gerektiğini anlayarak artık onları suçlamayı bıraktı ve zorda olsa kendi hayatına yöneldi.

●●●

Selamlar efenimmmm!!!

Bu konu bir anda beliriverdi kafamda sonra bir bakmışım Letters'ı yazıyorum-

Letters sadece bir saatlik süreç içerisinde çıkmış bir kurgu. Bu kurguyu bir saatte yazıp bitirdim hemen ama biraz beklettim çünkü asırı fazla mantık hataları vardı onları düzelterek atmaya çalıştımm

Jis ve Hye'den bile daha acıklı bir çift olmuş bile olabilir ĞAKXĞQKXİAKĞXKA

Umarım beğenmişsinizdirrr🥹❤️
Başka kurgularda görüşmek dileği ile ballarımmm🫶🏻❤️

Wattpad açılsın🤲🏻🤲🏻🤲🏻

Letters | Bang ChanWhere stories live. Discover now