~~~MIA DAVIS~~~
Zielonooka brunetka ma 16 lat i około 1,70cm wzrostu. Mia jest szczera przez co nie zawsze jest miła, kocha nowe przygody i zwierzęta.Najchętniej spędzała by całe dnie na plaży lub z przyjaciółmi. Jest szalona lecz ciągle zmęczona życiem.
~~~JJ MAYBANK~~~
Blondyn z niebieskim oczami ma 17 lat i 1,85cm wzrostu. Kocha surfować i spędzać czas na plaży, jest on także odważny i nieprzewidywalny, ma często głupie pomysły które zazwyczaj źle się kończą.
~~~RAISE DAVIS~~~Starszy brat Mii, niebieskooki brunet ma 1,90cm wzrostu, ma on 19 lat. Cały czas spędza grając w różne gry, uwielbia spędzać wolne chwile ze swoją siostrą i kuzynką, także kocha palić papierosy.
~~~EMILY DAVIS~~~
Kuzynka Mii i Raise'a. Dziewczyna jest ciemną brunetką, ma zielone oczy. Ma 16 lat i 1,65cm wzrostu.
Kocha czytać i plotkować z Mią, często spędza czas z swoim kuzynostwem.~~~JACK DAVIS~~~
Ojciec Raise'a i Mii. Mężczyzna ma ciemno brązowe włosy i jasne niebieskie oczy. 35-latek ma obsesję na punkcie zdrowego stylu życia. Stawia swoje dzieci zawsze na pierwsze miejsce w tym i Emily.
~~~RAFE CAMERON~~~
Ciemny blondyn ma 1,90 wzrost. Brązowooki chłopak, jest uzależniony od używek, w tak młodym wieku jak 19 lat. Chłopak za wszelką cenę chcę pomóc swojemu ojcu, co nie jest dla niego dobre.
RESZTA OSÓB ZGODNIE Z OBSADĄ.
____________________________________________________
Książki oparta jest na serialu Outer Banks, który swoją drogą bardzo polecam. Od siebie dodałam głową bohaterkę, Mię Davis, jak i jej rodzinę, historia Mii jest moją własną!
Mam nadzieję że książka przypadnie wam do gustu!!
Jeżeli zauważycie jakieś błędy, proszę mnie poprawić w komentarzach!!
Z góry dziękuję za to że jesteście!!!
CZYTASZ
Pouges Love Mia Davis/JJ Maybank(CHWILOWO ZAWIESZONE)
RomanceŻycie nastoletniej Mii zmienia się o 180 stopni, gdy tylko wyjeżdża do Outer Banks. Dziewczyna poznaję tam swojego przyszłego chłopaka i oddanych przyjaciół. Niby życie jak z bajki ale czy napewno? Start: 31.05.2024r Finish: ?